خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میلان و مونتزا 29 بهمن 1401

پخش زنده میلان و مونتزا 29 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته 23ام سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های میلان و مونتزا امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در هفته بیست و سوم سری آ به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و مونتزا 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان و مونتزا 29 بهمن 1401

پخش زنده میلان و مونتزا 29 بهمن 1401

میلان رده پنجمی و 41 امتیازی که برخلاف فصل قبل هیچ شباهتی به یک تیم مدعی قهرمانی ندارد، امشب میهمان مونتزای 29 امتیازی و رده دهمی است.

میلان پیولی بعید است امسال بتواند شانس قهرمانی داشته باشد اما در لیگ قهرمانان اخیرا با پیروزی بر تاتنهام آنتونیو کونته در میلان، نیمی از راه صعود به مرحله بعد را پیموده است. تیم جدید برلوسکونی هم برخلاف آغاز فصل نتایج خوبی می‌گیرد و می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.

میلان در 5 بازی آخر خود سه شکست و دو برد کسب کرده و مونتزا دو برد، دو تساوی و یک شکست. دو تیم در سالیان اخیر 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر 4 بازی با پیروزی میلان به پایان رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و مونتزا 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا