خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402 | پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2024_2023

پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 20:50 در پلی آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا در ریاض رودررو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نتایج کامل مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴_۲۰۲۳ | از حذف زشت تراکتور در حضور زیبای زنان تبریزی تا صعود دراماتیک النصر و رونالدو به آسیا

تیم النصر عربستان که با ستارگان فراتر از آسیای خود از جمله کریستیانو رونالدو افسانه‌ای با توجه به نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ عربستان موفق به گرفتن سهمیه چهارم فوتبال عربستان در فصل 2024_2023 لیگ قهرمانان آسیا شد، امروز برای راه یافتن به دور مقدماتی باید در پلی آف و در ریاض از سد شباب الاهلی امارات بگذرد.

النصر در دو بازی نخست فصل جدید لیگ برتر برابر الاتفاق و التعاون دو شکست تلخ را در ریاض و دمام تجربه کرده و شباب الاهلی امارات قهرمان فصل گذشته لیگ امارات متحده عربی نیز در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ امارات با نتیجه 3 بر 0 از سد عجمان گذشته است.

اما دیدار دو تیم از ساعت 20:50 در ورزشگاه KSU ریاض برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده فوتبال النصر عربستان و شباب الاهلی امارات 31 مرداد 1402 | پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2024_2023

پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402 | پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2024_2023
پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402 | پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2024_2023

پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402

لیگ قهرمانان آسیا در چهل و دومین دوره خود برای اولین بار با حضور 40 تیم و پس از 21 سال میان دو سال و به صورت فصلی برگزار خواهد شد.

در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تیم الهلال عربستان با 4 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم است و در بین تیم‌های عربستانی به جز الهلال، الاتحاد با 2 قهرمانی و 1 نایب قهرمانی، الاهلی با 2 نایب قهرمانی، الشباب با 1 نایب قهرمانی و همین النصر با 1 نایب قهرمانی تیم‌های افتخارآفرین فوتبال عربستان هستند.

همچنین در میان تیم‌های اماراتی نیز العین با 1 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی و همین شباب الاهلی با 1 نایب قهرمانی تیم‌های دارای افتخار هستند.

گفتنی است به جز النصر، الهلال عربستان قهرمان جام حذفی فصل گذشته و لیگ عربستان در دو فصل پیش، الفیحا قهرمان دو فصل پیش جام حذفی و الاتحاد قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان سهمیه مستقیم گرفتند و از امارات متحده عربی نیز العین قهرمان دو فصل پیش لیگ سهمیه مستقیم و شارجه قهرمان دو فصل اخیر جام حذفی و همین شباب الاهلی قهرمان فصل گذشته لیگ امارات سهمیه پلی آف دریافت کرده‌اند.

از نکات جالب این دیدار بدون شک تقابل احمد نوراللهی هافبک شباب الاهلی با ستارگان النصر از جمله کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و … است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده النصر و شباب الاهلی 31 مرداد 1402 را از ساعت 20:50 امشب و با استفاده از لینکی که در خلال مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا