خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت کارگردان “حیثیت گمشده” از مشکلات تولید

کانال فیلم نیوز در مصاحبه ای با کارگردان سریال “حیثیت گمشده” از مشکلات تولید این سریال نوشت:

سجاد پهلوان‌زاده، کارگردان سریال «حیثیت گمشده» از خطرات جانی رخ داده برای مهدی حسینی‌نیا سر صحنه سریال گفته و توضیح داده که این سریال با ممیزی منتشر شده اما روح آن تغییری نکرده است.
.
به گزارش فیلم‌ نیوز، سجاد پهلوان زاده در این مصاحبه گفت: «در همان اویل پیش تولید فیلیمو مهدی حسینی نیا رو برای این نقش پیشنهاد داد که مورد استقبال ما قرار گرفت، انتخاب هوشمندانه ای بود و نشان میداد ایشان در سریال های قبلی موفق بوده و مورد پسند مخاطبان است، الان فکر میکنم بهترین انتخاب بود و ستون سریال حیثیت گمشده است.»
.
پهلوان‌ زاده گفته که حسینی‌نیا دو بار در سریال دچار خطر جانی شده و در این باره توضیح داده: «در همان سکانس اول که دعوای امیر و هاجر را می‌گرفتیم سینی‌ که خانم افشاری پرت کرد به پیشانی مهدی حسینی‌نیا خورد و این خونی که در این صحنه می‌بینیم شکاف زخمی بود که واقعا بر پیشانی او ایجاد شد. مهدی خم به ابرو نیاورد و به بازی‌اش ادامه داد. شب آخر فیلمبرداری هم که با سر زمین خورد و درست از همان جا پیشانی‌اش شکاف برداشت که به بیمارستان رفتیم و ۲۵ تا بخیه خورد. وقتی من بعد از کارهای جراحی روی سرش برای ملاقات به اتاق عمل رفتم با انگیزه و روحیه بالا می‌گفت سجاد امشب بگیریم حتما.»
.
این کارگردان درباره جرح و تعدیل‌های صورت گرفته روی این سریال هم گفته: «روح قصه ما از سانسورها آسیب ندید اما لحظه‌هایی داشتیم که می‌توانست باشد هیچ مشکلی هم ایجاد نکند. با این حال تهش من ناراضی نیستم چون سریال پخش شده و دیده شده است. چون پیش از این صحبت از این بود که کل سریال پخش نشود. گفتند این سریال بدون مجوز ساخته شده اما بیایید درباره‌اش حرف بزنیم که حاصل این گفت‌ و گو تعدیل سریال بود. اما خدا را شکر روح قصه آسیب ندید و همین که سریال دارد پخش می‌شود خوشحالم.»
.
آخرین قسمت مینی‌ سریال «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده، جمعه ۱۷ شهریور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا