خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طعنه فعال اصولگرا به دولت بی‌تحمل «رئیسی»؛ به توقیف ادامه دهید!


محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در مطلبی با عنوان «توقیف سایت انتخاب، بخاطر نقد آب‌نبات‌های دیپلماتیک دولت!» نوشت: سایت خبری انتخاب، سیاست خارجی دولت را به نقد کشیده و دولتِ بی‌تحمل آن را توقیف کرده است. چرا؟ چون گفته است آب نبات چوبی‌های شانگ‌های و بریکس آنقدر بی مزه است که هیچکس دوستش ندارد. دولت بجای آنکه برای بیانات رهبر انقلاب در نقد ناتوانی رسانه‌های دولت، چاره بیندیشد، به توقیف و تعطیل منتقدان روی آورده است. ادامه بدهید. حتما موفق خواهید شد.

به گزارش دیدارنیوز، یک فعال سیاسی اصولگرا بعد از توقیف یک پایگاه خبری به دولت ابراهیم رئیسی طعنه زد.

محمد مهاجری در واکنش به توقیف سایت انتخاب در کانال تلگرامی خود نوشت: «در تمام ۸ سال عمر دولت قبل، ما اصولگراها هر چه دلمان خواست و از دهنمان درآمد نثار مسئولان و راهبرد‌های سیاست خارجه کردیم. هیچ فحش سیاسی اعم از غربزده، وابسته، لیبرال، عامل دشمن و… نبود مگر اینکه به تیم دیپلماسی دادیم؛ و هر تلاشی را برای زمین زدن برجام توانستیم فروگذار نکردیم. الحق اگر کاری علیه آن‌ها نکردیم، نتوانستیم وگرنه اراده اش را داشتیم؛ و همه این کار‌ها را برای رضای خدا و منافع نظام انجام دادیم!

آن دولت رفت و ۲۵ ماه است که دولت آقای رئیسی هنوز دنبال آن است که برجام را زنده کند و نمی‌تواند. نه آنکه نخواهد بلکه عرضه و ظرفیتش را ندارد. سایت خبری انتخاب، سیاست خارجی دولت را به نقد کشیده و دولتِ بی‌تحمل آن را توقیف کرده است. چرا؟ چون گفته است آب نبات چوبی‌های شانگ‌های و بریکس آنقدر بی مزه است که هیچکس دوستش ندارد.

دولت بجای آنکه برای بیانات رهبرمعظم انقلاب در نقد ناتوانی رسانه‌های دولت، چاره بیندیشد، به توقیف و تعطیل منتقدان روی آورده است. ادامه بدهید. حتما موفق خواهید شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا