خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکم اولیه‌ی حبس برای سرگالش

دادگاه انقلاب تنکابن برای یک خبرنگار مازندرانی مشهور به سرگالش که یادداشت یک مدیر مسول سابق کیهان را در فضای مجازی بازنشر کرده بود به شش ماه حبس تعزیری محکوم کرد. این حکم اولیه است و او در مهلت ۲۰ روزه تجدیدنظرخواهی می‌کند.

ارسلان رسولی عمارلویی نویسنده و خبرنگار پیشکسوت متخلص به سرگالش شمال کشور در تأیید این خبر ضمن تشکر از «حسن برخورد دادستان کلاردشت و رئیس دادگاه انقلاب تنکابن»، به انصاف نیوز گفت: با توجه به شناخت من از این مدیر مسول سابق، یادداشت ایشان را در کانال سرگالش منتشر کردم و کمتر از نیم ساعت بعد از خواندن آن که در باز نشرش هیچ سوءنیتی نبوده حذف کردم تا اینکه مدیران ارشد کلارشت که از انتشار گلایه‌ها و انتقاد مردمی ناخرسند هستند پشت پرده در تلاش برای حذف سرگالش از فضای مجازی شده‌اند.

عمارلویی در خصوص اتهام توهین به رهبری گفت: اصولاً باور دینی‌ام طوری پرورش یافته که جرأت توهین کردن به آدم‌های ساده را ندارم چه برسد به یک مقام دینی! بنابراین در بازجویی خودم این‌ها را گفته‌ام.

رسولی عمارلویی  علاوه بر کار خبری کتاب‌های، قیام، سقوط 57، دانش آموز تنبل، بازگشت از قیامت، مناجات سرگالش و معلم مدرسه را وارد بازار کتاب کرده که از “معلم مدرسه” او با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش رونمایی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا