خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جادوگر کوچولو روی صحنه می‌رود

روزنامه جام جم نوشت: نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی ریحانه باغبادی در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۰کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران اجرا می‌شود. این نمایش برگرفته از کتاب جادوگر کوچولو نوشته‌ اوتفرید پرویسلر، ش آلمانی است که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رسیده و به ۵۵ زبان دنیا ترجمه شده است.
این نمایش داستان جادوگر کوچولویی است که می‌خواهد در جشن سالانه جادوگران شرکت کند ولی چون کوچک است اجازه‌ ورود به جشن را ندارد. جادوگر کوچولو تصمیم می‌گیرد بعد از تغییر قیافه در جشن حضور پیدا کند ولی برگزارکنندگان او را می‌شناسند و به او یک سال مهلت می‌دهند تا کارهای خوب انجام دهد و بعد از یک سال در امتحانی شرکت کند و اگر موفق شد در جشن شرکت کند، بنابراین جادوگر کوچولو راهی سفر می‌شود و در این سفر اتفاقات جالبی برایش می‌افتد. در اجرای نمایش از سه شیوه‌ ترکیبی عروسکی، بازیگری و تن‌پوش استفاده شده است.
جادوگر کوچولو ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ و روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ مهر در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۳۰ به نشانی تهرانپارس، بالاتر از فلکه سوم، نبش ۲۱۰ شرقی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا