خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضعف عملکرد آبفای گیلان در اتمام پروژه محدوده جانبازان

طبق گزارش یک رسانه‌ی محلی، آبفای گیلان عملکرد ضعیفی برای تمام‌کردن پروژه محدوده‌ی جانبازان دارد و همین موضوع باعث ترافیک شده‌است.

ضعف عملکرد آبفای گیلان در اتمام پروژه محدوده جانبازان
ضعف عملکرد آبفای گیلان در اتمام پروژه محدوده جانبازان

به گزارش گیل خبر، در چند ماه اخیر اگر گذرتان به سمت تقاطع غیر همسطح جانبازان رشت افتاده باشد، در هر ساعتی از روز با ترافیک کلافه کننده و عذاب آوری رو به رو خواهید شد.

در ماه‌های ابتدایی سال جاری بود که اداره آب و فاضلاب گیلان عملیات تعویض لوله خط انتقال آب شهری در محدوده پل جانبازان رشت به سمت میدان امام حسین (ع) را آغاز کرد و در پی آن آسفالت این محدوده به طور کل تخریب و عبور و مرور خودرو‌ها را با مشکلات زیادی رو به رو کرد.

از ترافیک عذاب آور این منطقه که همواره از نقاط شلوغ شهر است تا آسیب رساندن و استهلاک به خودروهایی که به واسطه شرایط کار یا محل زندگی روزانه مجبور به عبور چند باره از این منطقه هستند، از جمله مشکلاتی است که کندی بیش از حد این پروژه به بار آورده است.

اگرچه به گفته مدیران آب و فاضلاب، حجم کاری این پروژه بالاست اما به نظر می‌رسد حواشی اخیر مدیریتی آبفای گیلان در کند بودن روال کار این پروژه بی تاثیر نبوده و حتی شائبات ترک فعل برخی مدیران این شرکت در خصوص این پروژه مطرح است و این قصه همچنان سر دراز دارد.

بدین منظور از دستگاه‌های متولی و نظارتی درخواست می‌شود که به روند اجرای این پروژه که در نزدیکی دادگستری کل استان نیز هست ورود کرده و از تعلل بیشتر آبفای گیلان در تکمیل آن که موجب آسیب‌های مالی و روانی به شهروندان شده است، جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدایی خجالت آوره دو ساله که اوضاع زیر گذر جانبازان تا نزدیکیه امام حسین افتضاحه آخه یعنی چی که مشکله به این کوچکی حل نمیشود یا اصلا اعتنایی نمیکنند یا کلا بیخیالن واقعا زشته

  2. مشکله به آن کوچکی سمته زیر گذر جانبازان به سمت امام حسین رو درست انجام نمیدن بعد ما توقع این رو داریم که رینگ ۹۰ متری رو اجرا کنند البته اون هم طرح سنگینی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا