خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگیری مصطفی خمینی فرزند امام با یک آمر به معروف

بخشی از گفت‌وگوی نشریه‌ی حریم امام با معصومه حائری، همسر مصطفی خمینی فرزند امام که در آبان 1400 در جماران منتشر شده را در ادامه می‌خوانید:

«آقا مصطفی مثل بقیه آخوندها و روحانیون نبود و خیلی مدرن و امروزی بود و مثل برخی از روحانیون در خیلی از مسائل و موضوعات از جمله حجاب، سختگیری نمی‌کرد و به من نمی‌گفت این جوری رو بگیر و یا آن‌گونه که در میان زنان نجف، به‌خصوص زن‌های روحانیون متداول و متعارف بود، از من نمی‌خواست مثل آن‌ها پوشیه بزنم؛ ولی دیگران در این زمینه سختگیری می‌کردند و اگر بدون پوشیه بیرون می‌آمدیم، به امام خبر و گزارش می‌دادند.

یادم هست یک روز که پوشیه‌ام را روی صورتم نینداخته بودم، یک روحانی دنبالم آمد و گفت پوشیه‌ات را روی صورتت بینداز، اما من اعتنا نکردم و به راهم ادامه دادم، ولی او دست بردار نبود و تا درب منزل مرا تعقیب کرد و به دنبالم آمد و خانه را شناسایی کرد و بعداً قضیه را به حاج آقا مصطفی گفت، اما حاج آقا مصطفی که اصلاً به این چیزها اعتقاد نداشت، به جای این که دل به دل او بدهد، چند تا بد و بیراه به او گفت»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تیترتان شیطنت امیز است والقای مخالفت مرحوم حاج اقامصطفی باامربه معروف دارددرحالی که ابشان مخالفت باموضوع افراطی دارندکه جزومباحث امربه معروف ونهی ازمنکرنمی باشد!

    17
    20
  2. اون آمر به معروف کارش درست بوده چون از این خانم خواسته همرنگ جماعت بشه. مثل الان که از ما میخواهند به خانمهای سرلختی بگیم همرنگ جماعت باشند

    3
    36
  3. چرا بقیه رو ننوشتید . ؟ حالا از کجا دوباره پیداکنیم؟ کل آن رو مینوشتید دیگه. من عاشق سرنوشت انقلابیون هستم . دستتون درد نکنه.

    7
    6
  4. از وقتی بیت امام رفت و آمدش را با خانواده رفسنجانی زیاد کرد . از مردم محروم و مستضعف فاصله گرفت و دچار تجمل گرایی و اسراف و ریخت وپاش شد ، فرزندان حاج احمد آقا که از خانواده رفسنجانی فاصله گرفتند سالم تر و مردمی تر هستند.

    11
    21
  5. این چ تیتریه براش گذاشتین ؟ این امر به معروف نبوده که …تعصب بیجا بوده…الکی ذهنیت مردم را نسبت به حکم خدا یعنی امر به معروف خراب نکنید !!!

    10
    11
  6. متاسفانه حاکمیت غیراز بخش نظامی وتحت نظر رهبری در سیطره حجتیه ها قرارگرفته است ….رفتارهای امروز مشابه تعلیمات مطهری وبهشتی وباهنر ومفتح وعلمای عظام انقلابی اوایل انقلاب نیست کاملا مشهوداست

    6
    2
  7. شما ها این لجاجت رو از کجا آوردین ، البته لجاجت نیست عدواته
    مردم دنیا دارن علاقمند به عدالت خواهی ایران میشن ولی شما دلباخته نظام وحشی شدین که نقاب اتو کشیده اش هم افتاده و جایی برای گول خوردن نذاشته

    1
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا