خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین کافه رستوران های رشت که باید رفت

رپورتاژ آگهی

رشت یکی از شهرهای زیبای خطه شمالی ایران است که با آب و هوای دلپذیر و طبیعت بکر خود، هر سال گردشگران زیادی را جذب می کند. یکی از جذاب ترین بخش های این شهر، وجود تعداد بالایی از کافه رستوران های رشت است که با منوی بین المللی، ایرانی و محلی از مشتریان بومی و غیر بومی پذیرایی می کنند.

 بهترین کافه رستوران رشت

 اگر به دنبال لذت از طعم غذاهای لذیذ و محیط دوستانه در بهترین کافه رستوران رشت هستید، با ما همراه باشید تا بهترین کافه های رشت گلسار و سایر مناطق این شهر را به شما معرفی کنیم.

کافه رستوران های رشت

در ادامه قصد داریم یک لیست از کافه رستوران های رشت که شامل منو کافه و هم منو رستوران باشد به شما معرف کنیم:

  1. کافه کباب
  2. هیراد
  3. آرتیست
  4. سنسو
  5. آولوس
  6. شکم الملوک

1. رستوران کافه کباب

این رستوران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز نموده است و با همکاری کادر مجرب و حرفه ای خود توانسته در این چند سال رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد. موقعیت جغرافیایی این رستوران در شهر رشت، بلوار گلسار ابتدای بلوار توحید است و دسترسی آسانی از طریق خیابان های اصلی شهر رشت دارد.

شهرت این رستوران به استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک و طبخ انواع کباب با گوشت باکیفیت است.

 تجربه سال های متمادی در تهیه انواع کباب باعث می شود تا نام این رستوران در صدر بهترین کافه رستوران های رشت و گیلان قرار بگیرد. منوی متنوع این رستوران توجه مراجعین با سلایق گوناگون را جلب می نماید.

در کنار صرف وعده های ناهار و شام در واحد رستوران، کافه این مجموعه در واحد دوم تاسیس شده و با منوی کافی شاپ در خدمت مشتریان است. بسیاری از مراجعان این کافه را بهترین کافه رشت قلمداد می کنند.

بنابراین چه قصد داشته باشید ناهار یا شام را در این مجموعه صرف کنید و چه دلتان بخواهد برای میان وعده ای دلپذیر مراجعه کنید، کافه کباب نیاز شما را رفع می سازد. در ادامه نگاهی به غذاها و سایر اقلام قابل سفارش در منوی رستوران و کافه این رستوران می اندازیم.

منوی رستوران کافه کباب

منوی ناهار این رستوران که از بهترین کافه رستوران های رشت است، شامل غذاهای پلویی و چلویی، غذاهای ایرانی سنتی، کباب ها، غذاهای محلی و ماهی می شود. چلوکباب ها شامل گوساله، گوسفندی، سلطانی، وزیری، شیشلیک، فیله، کوبیده و جوجه کباب است. تمام این غذاها به همراه یک دورچین اشتها برانگیز برای مشتریان سرو می شوند. غذاهای ایرانی کافه کباب شامل قرمه سبزی، فسنجان، باقالی پلو، لوبیا پلو، زرشک پلو و مرغ سرخ‌شده هستند که به ذائقه علاقه مندان به غذاهای سنتی پاسخ می دهند.

بخش کباب های این رستوران هم تنوع بالایی دارد و انتخاب های گوناگونی به شما ارائه می دهد. از چنجه و فیله و کوبیده، تا جوجه و جگر و دل و قلوه. البته اگر از آن افرادی هستید که دوست دارید غذاهای محلی شمالی را امتحان کنید، از غذاهایی مثل میرزاقاسمی، واویشکا یا اناربیج هم در این رستوران غافل نشوید. اگر دوستدار ماهی هستید باید بدانید که کافه کباب به عنوان یکی از بهترین کافه رستوران های رشت امکان صرف این غذا را با سه ماهی قزل آلا، سفید و کولی برای شما فراهم می کند.

اگر بخواهید پیش از خوردن وعده اصلی یا حین آن یک پیش غذا یا چاشنی خوشمزه هم صرف کنید، کافه کباب انتخاب های گوناگونی پیش روی شما می گذارد. می توانید سوپ و لوبیا سفارش دهید یا مخلفاتی مانند زیتون، کال کباب، بورانی، ماهی دودی و انواع سالاد را در کنار غذای اصلی خودتان صرف کنید و از تلفیق این طعم های بی نظیر لذت ببرید.

چنانچه وعده شام را در این رستوران صرف می کنید می توانید غذای دلخواه خودتان را از همین منو انتخاب نمایید و یک شب عالی را پشت سر بگذارید.

منوی کافه

اگر تصمیم دارید یک قرار کاری یا ملاقات غیر رسمی در یکی از بهترین کافه های رشت گلسار ترتیب دهید، کافه کباب یک انتخاب مناسب است. در این کافه شما منوی کاملی در اختیار دارید که شامل انواع قهوه و نوشیدنی های سرد بر پایه قهوه می شود و می توانید با توجه به ذائقه خودتان از میان آنها انتخاب نمایید.

با این حال به صرف نوشیدنی های کافئین دار علاقه ندارید نگران نباشید. زیرا کافه کباب یکی از مجموعه های درجه یک در فهرست کافه رستوران های رشت است. بخش کافه این مجموعه امکان انتخاب از میان فهرستی از نوشیدنی های گرم، چای ها و دمنوش ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در فصول سرد از مزه مزه کردن آنها لذت ببرید. اگر هم در فصول گرم به این کافه مراجعه می کنید، توصیه ما به شما این است که از اسموتی ها، ماکتیل ها و آیس تی ها انتخاب خود را انجام دهید و تجربه طعم های ترکیبی بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

این کافه همچنین انواع شیک، کیک و منوی جذابی را برای صبحانه و غذاهای فست فودی و ساندویچ به شما ارائه می دهد. بنابراین اگر به کافه کباب سری زدید، خیالتان جمع باشد که این منوی بسیار متنوع پاسخگوی تمام سلیقه ها، از جمله سلیقه شما و مهمانان عزیزتان خواهد بود.

آدرس و شماره تماس کافه کباب

آدرس: رشت – گلسار –  ابتدای بلوار توحید  ، نبش فرعی 101 ، رستوران وکافی شاپ “کافه کباب”

شماره تماس رزرو کافه:

شماره تماس رزرو رستوران: 01332121578

شماره تماس رزرو کافه: 01332121573

2. رستوران هیراد لانژ

رستوران هیراد که در بلوار دیلمان شهر رشت قرار دارد، در فهرست بهترین کافه رستوران رشت رتبه دوم را دارد. این رستوران در وعده غروب و شام پذیرای سفارشات مشتریان است. منوی این رستوران شامل انواع استیک و تنوع بالایی از پیتزا است.

به همین خاطر اگر دوستدار این غذای فرنگی باشید، هیراد می تواند رضایت شما را جلب کند. منوی این رستوران با چند مدل پاستا، برگرها و سوخاری ها کامل می شود. همچنین می توانید در کنار غذای خودتان یک سالاد یا نوشیدنی دلخواه سفارش دهید. در کنار این غذاها، رستوران هیراد ارائه دهنده انواع قهوه سرد و گرم با کیفیت بالا به مشتریان است.

3. کافه آرتیست

از دیگر کافه رستوران های رشت که از محبوبیت زیادی برخوردار است می توانیم کافه آرتیست را نام ببریم. این کافه نیز در بلوار گلسار رشت قرار دارد و به علت شلوغی در ساعات پرتردد روز، نیاز به رزرو قبلی دارد. کافه آرتیست دارای دو فضای داخلی و خارجی برای نشستن مشتریان است.

طراحی داخلی جذاب این کافه موجب می شود تا احساس آرامش و صمیمیت بیشتری در محیط این کافه جریان داشته باشد. در منوی این کافه می توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع کیک ها، انواع برگرها، پاستا و پنینی را ببینید که سلیقه شما را برای چشیدن طعم انواع نوشیدنی و غذا راضی می کند.

3. کافه سنسو

ازبهترین کافه های رشت گلسار همچنین می توانیم به کافه سنسو اشاره کنیم. اگر دوست داشته باشید دسرهای شیرین و خوشمزه را امتحان کنید، توصیه ما به شما کافه سنسو است. شما می توانید صبحانه را در این کافه سرو کنید یا برای صرف میان وعده ای شامل قهوه، چای و دمنوش، نوشیدنی سرد، شیک ها، میکس ها و… به این کافه مراجعه نمایید.

البته مطمئن باشید حتی اگر برای صرف ناهار یا شام وارد این کافه رستوران شوید، منوی کافه سنسو که شامل غذاهای فست فودی نیز می شود می تواند رضایت شما را به طور کامل جلب کند.

4. کافه رستوران آولوس

کافه رستوران آولوس یکی دیگر از کافه رستوران های رشت است که گسترده بودن تنوع منوی آن موجب جذب مشتریان بسیاری می شود. در منوی صبحانه شما می توانید صبحانه انگلیسی، املت فرانسوی یا پنکیک سفارش دهید. منوی رستوران اصلی نیز با انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، پاستا، گریل، سالاد و سیب زمینی در دو وعده ناهار و شام میزبان شماست.

این مجموعه یک بخش کافه نیز دارد که منوی جذابی از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، اسموتی، ماکتیل، چای و دمنوش، شیک، کیک، دسر و آب میوه های فصلی خوشمزه را در برابر شما می گذارد. آولوس با طراحی داخلی سنتی و بسیار زیبا و آشپزخانه باز و قابل مشاهده، در لیست بهترین کافه رستوران گلسار رشت قرار دارد.

5. کافه رستوران شکم الملوک

دکوراسیون هیجان انگیز و بی نظیر این رستوران در نگاه اول شما را به خود جذب می کند. این کافه رستوران در هتل کادوس واقع در بلوار منظریه شهر رشت قرار دارد و منوی آن هر سلیقه و ذائقه ای را راضی می کند. بخش اصلی منوی این رستوران غذاهای ایرانی، محلی و بین المللی است.

اما اگر به فست فود علاقه داشته باشید می توانید سراغ غذاهایی همچون استیک، پیتزا و پاستا بروید. منوی کافه شکم الملوک هم کامل است و انواع مختلفی از خوراکی های جذاب کافی شاپی را برای مشتریان سرو می کند.

کافه رستوران شکم الملوک که برخی مشتریان آن را بهترین کافه رشت می دانند، در سال 1395 در محوطه هتل کادوس و در فضای تقریبی 2000 متر مربع به بهره برداری رسیده است.

جمع بندی

شهر رشت با برخورداری از طبیعت منحصر به فرد، آب و هوای خوب و تاریخ و فرهنگ بسیار غنی، یکی از بهترین مقاصد شمالی برای سفر و تفریح محسوب می شود. وجود انواع کافه رستوران های رشت می تواند تجربه ای لذت بخش به گردشگران و ساکنان این شهر هدیه دهد.

شما با مراجعه به هر کدام از مکان های ذکرشده در این مطلب می توانید اوقات خوشی را در محیط دوستانه و دلنشین آنجا سپری کنید و با چشیدن غذاهای لذیذ و نوشیدنی های فوق العاده، خاطرات خوشی برای خود و همراهانتان بسازید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا