خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راهنمای خرید بهترین قرص ماشین ظرفشویی + بررسی برندهای پرفروش!

رپورتاژ آگهی

اساس کار قرص ماشین ظرفشویی، تمیز کردن ظروف است. تصور کنید ظرف‌ها پس از شست‌وشو، کدر و دچار خط‌وخش شوند. طبیعتا دیدن این صحنه هر فردی را ناراحت می‌کند. احتمالا وقوع این مشکل به‌دلیل انتخاب مواد شوینده نامناسب است. اگر از مواد شوینده و قرص‌های شست‌شو نامرغوب استفاده کنید، ظروف‌ علاوه‌بر کثیف ماندن، دچار آسیب می‌شوند. به‌همین‌خاطر در ادامه این مطلب قصد داریم تا راهنمای خرید بهترین قرص ماشین ظرفشویی را برای جلوگیری از آسیب به ظروف بررسی کنیم. اگر به‌دنبال تهیه قرص مناسبی برای ماشین ظرفشویی هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. 

ویژگی بهترین قرص ماشین ظرفشویی؛ هر آنچه باید بدانید!

پیش از خرید بهتر است با ویژگی‌های بهترین قرص ماشین ظرفشویی آشنا شوید تا زمان کمتری را بین قفسه‌های بخش شوینده فروشگاه‌ها بگذرانید. دانستن این ویژگی‌ها دید بازتری برای انتخاب به شما می‌دهند. حتی قرص‌ها بر عملکرد ماشین ظرفشویی نیز تاثیر می‌گذارند. اگر قرص بی‌کیفیت باشد، به دستگاه نیز آسیب می‌رساند؛ در چنین شرایطی شما باید هزینه‌ای را برای تعمیر ظرفشویی تهران یا سایر شهرها بپردازید. اگر با این مشکل مواجه شدید، با تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا متخصصان این مجموعه در اسرع وقت در محل حاضر شوند. در ادامه این قسمت با خصوصیات بهترین قرص ماشین ظرفشویی آشنا خواهیم شد.

شست‌وشوی باکیفیت ظروف؛ مهم‌ترین نکته هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی

شست‌وشوی انواع ظروف از جمله چینی، ملامین، شیشه، آرکوپال و کریستال با ماشین ظرفشویی به‌راحتی انجام می‌شود؛ بنابراین بهترین قرص ماشین ظرفشویی باید کلیه ظروف را به‌خوبی تمیز کند. در اغلب مواقع رد آلودگی روی ظروف شیشه‌ای و کریستالی باقی نمی‌ماند یا با چشم قابل‌رویت نیست؛ ولی با استفاده از قرص ظرفشویی بی‌کیفیت، این ظروف به‌سرعت کدر می‌شوند. همچنین ممکن است به ماشین ظرفشویی نیز آسیب وارد شود. در صورت بروز هرگونه آسیب و مشکل می‌توانید از طریق تماس با مجموعه تعمیر آنلاین از تخصصی‌ترین خدمات تعمیر انواع ماشین‌های ظرفشویی و به‌ویژه تعمیر ظرفشویی بوش تهران بهره‌مند شوید.

اگر قرص با کیفیت بالایی تهیه کنید،‌ از همه ظروف در مقابل خط‌و‌خش محافظت می‌کند و آن‌ها را کاملا شفاف خواهد کرد. بعضی از قرص‌ها وجود دارند که با کاهش کیفیت میزان سختی آب از آسیب دیدن یا باقی ماندن هرگونه لک روی ظرف‌ها جلوگیری خواهند کرد. هرگونه لکه یا کدر شدن ظروف به‌ دلیل جرم گرفتن ماشین ظرفشویی بوده که یکی از مهم‌ترین دلایل آن استفاده از قرص‌های نامناسب است. برای رفع این مشکل باید اقدام به جرم‌گیری دستگاه کنید.

شست‌وشو و صیقل دادن ظروف را با قرص‌های چند منظوره تجربه کنید

قرص‌های ظرفشویی چند منظوره به‌دلیل کاربرد فراوانی که در عملیات شست‌وشو و درخشان کردن ظروف دارند،‌ انتخاب بهتری نسبت به قرص‌های تک منظوره هستند. همچنین بهترین قرص ماشین ظرفشویی چند منظوره در از بین بردن حالت سختی آب بسیار تاثیرگذار است. علاوه‌بر این، در هزینه‌های آب و برق نیز صرف‌جویی خواهد شد؛‌ چرا‌که با سرعت بیشتری ظروف تمیز می‌شوند. اگر درباره نحوه استفاده از قرص ماشین لباسشویی ابهامی دارید با مطالعه مطلب «ایا قرص ماشین ظرفشویی را باید باز کرد» پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

توجه به میزان حل شوندگی در دمای پایین؛ راز اصلی انتخاب قرص ماشین ظرفشویی

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید، توجه به میزان و قدرت حل‌شوندگی قرص‌ها در دمای پایین با انواع برنامه‌های شست‌وشوی دستگاه‌ها است. به‌همین خاطر بهتر است به مواد تشکیل‌دهنده قرص‌ها توجه داشته باشید. به‌عنوان نمونه قرص‌های چندمنظوره به‌دلیل برخورداری از مواد ژلی که درون محفظه خود دارند، در دماهای پایین و در برنامه‌های کوتاه مدت به‌راحتی حل می‌شوند. این موضوع در برخی از قرص‌‌های دیگر متفاوت است و درصورت استفاده از برنامه‌های شست‌وشو با چرخه زمانی کوتاه، به‌خوبی در آب حل نمی‌شوند و آلودگی‌ها همچنان روی ظرف‌ها باقی می‌مانند.

برند محصول؛ نکته مهمی که در زمان انتخاب قرص باید در نظر بگیرید

تفاوت بین قرص‌های ماشین ظرفشویی بسیار است. برخی از آن‌ها به‌راحتی لکه‌های چرب را برطرف می‌کنند؛ درحالی‌که بعضی دیگر باعث درخشندگی بهتر ظروف می‌شوند، اما فاقد پاک‌کنندگی کافی هستند. برندهای ایرانی مانند هوم پلاس مدل Lemon یک قرص بسیار قدرتمند است که پاک‌کنندگی بالایی دارد. همچنین این محصول پلیمر ضدخش دارد و به‌سرعت در آب حل می‌شود. در ادامه با برندهای محبوب بهترین قرص ماشین ظرفشویی بیشتر آشنا خواهیم شد.

برندهای پرفروش قرص ماشین ظرفشویی؛ راز اصلی درخشش ظروف 

اگر به‌دنبال تمیزی و درخشش ظروف در یک زمان هستید، چاره کار خرید بهترین قرص ماشین ظرفشویی است. خوشبختانه برندهای مختلفی در خارج و داخل کشور اقدام به تولید این محصول کرده‌اند. البته دو برند فینیش و فیری همواره در صدر جدول بهترین‌ قرص‌ها بوده‌اند. در مقابل برندهای ایرانی نیز در سال‌های گذشته موفق عمل کرده‌اند. در ادامه این قسمت با دو برند از بهترین قرص ماشین ظرفشویی آشنا خواهیم شد.

با خرید قرص فینیش به هیچ شوینده دیگری نیاز نخواهید داشت

فینیش (Finish) یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید بهترین قرص‌های ماشین ظرفشویی است که تنوع بالایی دارد. با خرید قرص‌های فینیش دیگر به هیچ شوینده‌ای نیاز نخواهید داشت و این موضوع به‌دلیل ترکیبات خاص موجود در محصول است.

قرص‌های فینیش در پاک‌کنندگی و رسوب‌زدایی بسیار قوی هستند و از ایجاد هرگونه خط‌وخش روی ظروف جلوگیری می‌کنند. پاک‌کنندگی قرص‌های فینیش به اندازه‌ای است که لکه‌ها و چربی‌های خشک‌شده روی ظروف را نیز به‌طورکامل پاک خواهد کرد. به‌ کمک این قرص نیازی به ریختن نمک در ماشین ظرفشویی نیست.

قرص فیری؛ از بین برنده لکه‌های سرسخت

برند مطرح دیگری که در زمینه تولید بهترین قرص ماشین ظرفشویی فعالیت می‌کند، فیری (Fairy) نام دارد. محصولات این برند بسیار متنوع است و قدرت پاک‌کنندگی و رسوب‌زدایی بالایی دارد. با تهیه قرص ماشین ظرفشویی فیری می‌توانید به‌راحتی سخت‌ترین لکه‌ها را نیز از بین ببرید. همچنین این قرص‌ها خاصیت براق‌کنندگی و جلادهندگی دارند. قرص‌های فیری به‌راحتی ظروف شیشه‌ای و کریستال را کاملا تمیز و شفاف می‌کنند. وجود رایحه لیمو در این محصول باعث از بین رفتن بوی بد ظروف خواهد شد.

توصیه تعمیر آنلاین؛ استفاده از قرص‌های باکیفیت برای محافظت از ظروف 

در این مطلب با راهنمای خرید و برندهای مطرح بهترین قرص ماشین ظرفشویی آشنا شدیم. توجه داشته باشید که قرص‌های باکیفیت به‌راحتی لکه‌های خشک‌شده روی سطوح را از بین می‌برند. درصورتی‌که از قرص‌های بی‌کیفیت استفاده کنید، ماشین ظرفشویی دچار رسوب می‌شود و در نتیجه دچار خرابی خواهد شد. در این زمان باید نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. اگر با این مشکل مواجه شدید به‌راحتی و با مراجعه به سایت تعمیر آنلاین به‌نشانی tamironline.com، درخواست خود را ثبت کنید تا از سریع‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا