خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش «درک لانسفورد» به فحاشی طرفداران «هادی چوپان» + ویدئو

روزیاتو نوشت: حواشی ناکامی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیای امسال کماکان ادامه دارد. فحاشی طرفداران هادی چوپان به درک لانسفورد که «گرگ ایرانی» مقام قهرمانی مستر المپیا را به او باخت، واکنش بدنساز آمریکایی را به دنبال داشته است.

هادی چوپان ملقب به «گرگ ایرانی»، سال قبل موفق شد به مدال طلای مستر المپیا دست یابد اما امسال از این موفقیت بازماند و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید. مسابقات مستر المپیای ۲۰۲۳ روز شنبه ۱۳ آبان به میزبانی کشور امریکا و در کالیفرنیا برگزار شد. مقام قهرمانی به درک لانسفورد از آمریکا رسید و سامسون دائودا از انگلستان سوم شد.

درک لانسفورد هادی چوپان
درک لانسفورد هادی چوپان

پس از پایان مسابقات، پیش از آنکه فینالیست‌ ها بتوانند به رسم همیشه عکسی در کنار هم بگیرند، چوپان که از نتیجه ی کسب شده شدیداً ناراحت بود، در برابر نگاه بهت زده ی رقبایش، سکو را ترک کرد و مدال نقره اش را از گردن درآورد تا بدین گونه اعتراض خود را به رأی داوران نشان دهد، رفتاری که انتقاد بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی را در پی داشت، چرا که همین حریفان، در مستر المپیای سال قبل پس از قهرمانی چوپان به او تبریک گفته بودند.

اما این پایان ماجرا نبود و هواداران گرگ ایرانی با حمله به صفحه ی اینستاگرام درک لانسفورد کامنت‌ های ‌توهین‌ آمیزی برای او نوشتند.

پس از آن لانسفرود ویدئویی در این رابطه در اینستاگرامش منتشر کرد. او در این ویدئو گفت: «می‌خواهم بدانید که نظرات منفی زیادی دریافت کردم که از یک جایی به بعد از خطوط قرمز گذشتند؛ یعنی زمانی که پای خانوادم وسط می‌آید و خودم و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند، به نظر زیاده روی است. من همه ایرانی‌ها و طرفداران هادی را دوست دارم اما ممنون می‌شوم اگر کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم.»

هانی رامبد، که مربی گری هم لانسفورد و هم چوپان را برعهده داشت هم از توهین های هواداران گرگ ایرانی در امان نماند و آن ها در حمایت از هادی چوپان به صفحه ی اینستاگرام این مربی نیز حمله‌ ور شدند.

هادی چوپان اما دیروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی از هوادارانش خواست تا به هانی رامبد و رقیبش درک لانسفورد احترام بگذارند. چوپان اعلام کرد که آن ها مثل خانواده‌اش هستند و با این کار سعی کرد تا آب سردی بر آتش اعتراض ها بریزد.

درک لانسفورد هادی چوپان

لانسفورد سال گذشته برای اولین بار در این مسابقات شرکت و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد اما پس از یک سال تمرین تحت نظر هانی رامبد که مربی چوپان هم بود، توانست امسال مقام قهرمانی را از آن خود کند.

بسیاری از بدنسازهای حرفه‌ای و آماتور کشورمان اعتقاد دارند در حق چوپان اجحاف شد و طلای مستر المپیا باید باز هم به او می‌رسید. اما برخی نخبگان این رشته نظر دیگری داشته اند، مانند فیل هیث که ۷ قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارد و در رسانه‌های ورزشی معتبری مانند بلیچر ریپورت گفته بود لانسفورد در این مسابقات قهرمان می‌شود. هادی چوپان هم که با ناراحتی صحنه را ترک کرده بود در اولین اظهارنظر رسمی خود درباره ی اتفاقات رخ‌ داده، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «قدرتم به همه‌ چیز رسید جز آن خنجری که نفهمیدم از کجا به پهلویم رفت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درود:
    من هم یکی از طرفداران پرو پا قرص هادی هستم.ولی ما ملتی با تمدن ۸ هزار ساله ایم.
    باید آبروی این تمدن را حفظ کنیم،و از رفتارهای ناشایست و سخنان ناپسند پرهیز کنیم،تا جهانیان در مورد ما به گونه ای دیگر نیاندیشند.
    بدرود.

    4
    1
  2. هادی چوپان مردکه بیسواد و بیفرهنگ.‌دگه بهتراز این نمیشه.‌اول ادب و عقل و انسانیت. بعد ورزش و بدن نمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا