خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«توزیع شیرخشک در البرز تحت رصد سامانه ای است»

توزیع شیرخشک به گفته‌ی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز «برای پیشگیری از تخلفات تحت رصد سامانه ای و بازرسی مسمتر قرار دارد.»

به گزارش البرز فردا، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای پیشگیری از تخلفات در توزیع شیرخشک طبق قانون نظامنامه خاصی مطابق با آیین نامه های کشوری تعریف کرده است.

نفیسه خسروی ادامه داد: براین اساس دریافت شناسه ملی کودک شیرخوار و شماره نظام پزشکی طبیب معالج از مهمترین اسنادی است که بر اساس آنها شیرخشک در اختیار خانواده های دارای کودک شیرخوار قرار می گیرد.

خسروی با اشاره به گلایه برخی شهروندان در خصوص تخلفات در برخی داروخانه ها تاکید کرد: ساکنان استان البرز در صورت مشاهده تخلف در توزیع شیرخشک موارد را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند که بلافاصله خورد قانونی صورت خواهد گرفت.

«توزیع شیرخشک در البرز تحت رصد سامانه ای است»
«توزیع شیرخشک در البرز تحت رصد سامانه ای است»

توزیع شیرخشک در البرز

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: با توجه به شرایط توزیع شیرخشک در کشور، اکنون توزیع شیرخشک در استان تحت رصد سامانه ای و بازرسی های ویژه کارشناسان از داروخانه ها قرار دارد.

وی تاکید کرد: طبق بررسی ها استان البرز به لحاظ توزیع مناسب شیرخشک در سطح کشور یکی از استان های موفق شناخته شده هر چند ممکن است در برخی داروخانه های استان تخلفاتی وجود داشته باشد.

خسروی گفت: سهمیه کشوری شیرخشک در قالب شبکه مناسب توزیع در اختیار داروخانه ها قرار می گیرد ضمن آنکه نحوه توزیع آن در قالب سیستم خاص و تعریف شده است.

h, اظهار کرد: سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشکی آماده دریافت گزارش ها در زمینه تخلفات دارو و تجهیزات پزشکی است و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در داروخانه ها ، بیمارستان ها و درمانگاه ها می توانند موارد را گزارش کنند.

برخی از شهروندان استان البرز طی روز های اخیر در تماس تلفنی با ایرنا از نحوه توزیع شیرخشک در برخی داروخانه های استان گلایه داشتند.

«کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها؛ وزارت بهداشت باز هم تسلیم مافیای واردات شد» تیتر مطلبی است که قبلا درباره‌ی شیر خشک در انصاف نیوز منتشر شده‌است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا