خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جریمه و تعلیق یا تذکر؛ هادی چوپان نقره‌داغ می‌شود؟

العین فارسی نوشت: سمیر بنوت اسطوره بدنسازی جهان و قهرمان مسترالمپیا ۱۹۸۳ با شرکت در یکی از پادکست‌های اخیر اولد اسکول لبز، عنوان کرد: «باز هم می‌گویم که خوشحالم. پیش‌بینی من به حقیقت پیوست! همان‌طور که می‌دانید، من درک، هادی چوپان، سامسون، اندرو، براندون و هانتر لابرادا را جزء شش رتبه اول پیش‌بینی کردم.»

لانسفورد پس از شکست دادن هادی چوپان، هم تیمی خود، به طلا رسید و اورلاندو فلوریدا به عنوان اولین قهرمانی مستر المپیا رسید. 

بنوت به درک لانسفورد به خاطر برد باورنکردنی‌اش تبریک گفت و در مورد هادی چوپان و واکنش درخصوص کسب مقام دوم رقابت‌ها عنوان کرد: «کیفیت هادی در عضلات جلوی بدن غیر قابل باور بود. اما ما همیشه در مورد ظاهر ۲۴ قیراطی صحبت می‌کنیم و عضلات پشت او به خوبی لانسفورد نبود.»

وی در ادامه اضافه کرد: «در مورد رفتار هادی چوپان برای خروج از صحنه نمایش، با اقدام او موافق نیستم. با وجود شایعات در مورد تعلیق احتمالی، معتقدم که چوپان فقط باید یک هشدار دریافت کند. هادی نباید از صحنه خارج می‌شد.»

بنوت گفت« «صددرصد با آن رفتار مخالفم، اما به هادی تذکر می‌دهم. فکر می‌کنم جیم احتمالاً به او هشدار می‌دهد که چنین چیزی نباید دوباره تکرار شود. اما جریمه و تعلیق برای این رفتار کمی سخت‌گیرانه است.»

اظهارات سمیر بنوت در فضای مجازی جنجالی بود و با واکنش‌های مثبت و منفی کاربران همراه شد اما باید منتظر ماند و دید مسؤلان برگزاری مسابقات مسترالمپیا چه تصمیمی درخصوص رفتار هادی چوپان درنظر خواهند گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا