خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۵ فیلم برتر درباره خودشناسی که باید ببینید

العین فارسی نوشت: خودشناسی ، برای کسب موفقیت در ابعاد مختلف زندگی همچون ارتباطات انسانی، عاطفی، خانوادگی، شغلی و اجتماعی بسیار لازم و ضروری است. 

فرهنگ‌ها و ملل مختلف خودشناسی را شاهراه کامیابی در زندگی دانسته‌اند و تأکید بسیاری بر آن در تمامی ادوار تاریخ شده است.

همچنین امروزه خودشناسی جزو مباحث اساسی مهارت‌های نرم بوده و جزء عوامل موثر و غیر قابل انکار در موفقیت‌های افراد محسوب می‌شود.

از این رو در این مطلب ۵ فیلم برتر درباره خودشناسی را معرفی کرده‌ایم که باید ببینید تا شما را در رسیدن به پاسخ شیرین چگونه خودمان را بشناسیم، راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید

۵ فیلم برتر درباره خودشناسی

بدترین آدم دنیا – The Worst Person in the World

سال اکران: ۲۰۲۱

کارگردان: یواخیم تری‌یر

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۶ از ۱۰۰

 این فیلم واقع‌گرایانه فوق العاده داستان چهار سال از زندگی زنی جوان را روایت می‌کند که دارد زندگی‌اش را با تمام سختی‌ها و غم‌ها و دل‌شکستن‌هایش پیش می‌برد و به دنبال معناست.

گمشده در ترجمه – Lost in Translation

سال اکران: ۲۰۰۳

کارگردان: سوفیا کوپولا

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۵ از ۱۰۰

 این فیلم که واکاوی احساس بیگانگی و تنهایی است، قصه‌ای سرگرم‌کننده و تأمل‌برانگیز را برای مخاطبان روایت می‌کند که هر کسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و همذات‌پنداری کند.

سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها – Nomadland

سال اکران: ۲۰۲۰

کارگردان: کلویی ژائو

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۳ از ۱۰۰

این فیلم داستان زندگی زنی را در هفتمین دهه زندگی‌اش روایت می‌کند که به دنبال از دست دادن همه چیزش در رکود بزرگ ایالات متحده تصمیم می‌گیرد تغییری بزرگ در زندگی‌اش به وجود بیاورد و قدم در مسیر زندگی در یک کاروان را در امریکای غربی بگذارد.

گفتنی است که این فیلم که همچنین به نام «سرزمین آواره‌ها» معروف است، فیلم برنده اسکار سالی که مراسم اسکار به خاطر همه‌گیری کرونا در ساده‌ترین و عجیب‌ترین حالت خود برگزار شد.

فرانسیس ها – Frances Ha

سال اکران: ۲۰۱۲

کارگردان: نوآ بامباک

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۳ از ۱۰۰

فیلم «فرانسیس‌ ها» تصویری صادقانه از یک رقصنده تازه‌کار را به نمایش می‌گذارد که هنوز به نقطه موفقیت نرسیده و دارد تلاش می‌کند خودش را پیدا کند. 

وحشی: از گمشده تا پیدا شده در مسیر پاسیفیک کرست – Wild: From Lost to Found on the Pacific Crest Trail

سال اکران: ۲۰۱۴

کارگردان: ژان-مارک ولی

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۸۸ از ۱۰۰

این فیلم بر اساس کتاب خاطرات «شرل استرید» به نام «وحشی: از گمشده تا پیداشده در مسیر پاسفیک کرست» (Wild: From Lost to Found on the Pacific Crest Trail) که سال ۲۰۱۲ منتشر شد، ساخته شد.

این فیلم داستان زنی را روایت می‌کند که به خاطر وقوع حوادثی بسیار تلخ در زندگی‌اش به آستانه جنون کشیده می‌شود. او تصمیم می‌گیرد با سفر تنهایی به کوه‌های مسیر پاسیفیک کرست تکه‌های زندگی‌اش را دوباره کنار هم قرار دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا