خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجری هتاک به «حسن روحانی» ممنوع‌الکار شد

سایت برترین ها نوشت: در اقدامی عجیب و کم‌سابقه از سوی صداوسیما، مجری که روز گذشته روی آنتن زنده شبکه سه به حسن روحانی، رئیس جمهور سابق اهانت کرده بود، ممنوع الفعالیت شد.

مجری شبکه سه، که سابقا در آنتن زنده داماد حسن روحانی را مورد انتقاد قرار داده بود، این بار حسن روحانی را زیر سوال برد و به او حمله کرد.

گفتنی است که در یک برنامه تلویزیونی مجری صداوسیما درباره ثبت نام روحانی در انتخابات مجلس خبرگان با بیان توهین از شورای نگهبان خواست او را رد صلاحیت کنند.

در همین رابطه کانال تلگرامی «چندثانیه» خبر داد که مجری صداوسیما که به حسن روحانی نامزد انتخابات خبرگان رهبری اهانت کرده بود، تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شد.

مجری هتاک به حسن روحانی ممنوع‌الکار شد

واکنش به توهین صداوسیما در آنتن زنده به روحانی

علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم در واکنش به توهین به روحانی در صداوسیما در توییتر نوشت که برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

وی در این باره نوشت:  امروز در اقدامی غیرقابل انتظار، رسانه‌ دولت و همچنین سیمای ملی خیلی صریح، واضح و بی‌پروا رفتاری ناپسند، غیرحرفه‌ای و غیرملی درباره تعیین صلاحیت‌ها به ویژه در مورد رییس‌جمهور سابق بروز دادند.

ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و  آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دمت گرم حرف همه را زدی برای اینکه استیضاح نشه و مقامی دولتی داشته باشه میخواد به مجلس خبرگان نفوذ کنه تا محاکمه نشه اینو بخونید و تحقیق کنید و براتون مثل روز روشن میشه نقشش چیه حداقل ده تا وکیل داره که دارن روی محاکمش کار میکنن که محاکمه نشه و خسارات ودزدی ورانتی که خوردن باهمدستان وبرادرش فریدون خودشون را تبرعه کنن

    4
    3
  2. مجری برنامه میبایست بی‌طرفانه در رسانه آیی که متعلق به ملت ایران هست فقط برنامه را اجرا کنه ولی این نوع از برخورد با این مجری هم به خاطر این اظهار نظر سختگیرانه هست ولی اینجا یک نکته را نباید فراموش کرد
    دولت آقای روحانی با توجه به نگاه اطرافیان وی از جمله
    وزیر امورخارجه به روابط بین‌المللی به مراتب بهتر از دولت کنونی هست نرخ تورم در دولت روحانی هرچند آمار وحشتناکی داشت اما به هر حال مردم امیدوار به آینده بودند برخلاف این دولت جدید که آمار تورم از وحشتناک به دهشتناک رسیده و متاسفانه تمام امید های مردم از جمله جوانان و حتی نوجوانان نا امید شده است

  3. اتفاقا کارش عالی بود شما چطور دوست ندارین رسانه واضح به کسی که هشت سال مردم رو بدبخت کرده حتی یه کلمه انتقاد کنه اما توقع دارین رسانه‌ای خارجی درباره فلسطین واضح حرف بزنن نکنید سیاست بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا