خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تأمین تجهیزات و اجرای ۱۰۰ سامانه کنترل هوشمند و مدیریت ترافیک در کاشان

شهردار کاشان از انعقاد بزرگترین قرارداد سال‌جاری در سطح استان اصفهان در زمینه اجرای سیستم‌های کنترل هوشمند و مدیریت ترافیک شهری توسط شهرداری کاشان خبر داد.

به گزارش کاشان فردا، شهردار کاشان گفت: این قرارداد جهت خرید، نصب و راه‌اندازی انواع سامانه دوربین نظارت تصویری، ثبت تخلف سرعت، کنترل پارک حاشیه‌ای، پلاک خوان و عبور از چراغ قرمز با اجرا در پراکندگی و پوشش مناسب برای شهر کاشان اجرا می‌شود که با توجه به ماهیت آن تا اتمام کار هزینه‌ای بیش از۲۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری خواهد داشت.

کیومرث محمدپور افزود: قرارداد موصوف مازاد بر قراردادها و هزینه‌های انجام شده طی سال جاری در زمینه نگهداری دوربین‌های موجود و تجهیز ساختمان مرکزی کنترل ترافیک شهرداری است.

شهردار کاشان بیان کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این قرارداد، علی رغم عدم پرداخت کامل مطالبات شهرداری از سهم ماده ۲۳ جرائم راهنمایی و رانندگی و در شرایط تنگنای شدید مالی شهرداری به دلیل اهمیت و ضرورت آن انجام شده است.

محمدپور گفت: با وجود آنکه ارتباط سامانه‌های مورد نظر می‌تواند بر پایه وایرلس انجام شود اما اجرای زیرساخت امن و پُرسرعت فیبر نوری یک ضرورت است که توأمان و موازی با عملیاتی شدن قرارداد منعقد شده، مذاکرات و اقدامات لازم و تفاهم برای انجام بستر فیبرنوری هم در حال اجراست.

او تأکید کرد: با اجرا و بهره برداری از سامانه‌های پیش‌بینی شده در این قرارداد، ضمن افزایش امنیت شهری شاهد کاهش تخلفات رانندگی، افزایش ایمنی،کاهش تصادفات و… در مدیریت ترافیک شهری خواهیم بود و اجرای طرح‌های ترافیکی در هسته مرکزی امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا