خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت تعطیلی منوتو افشا شد

فرهیختگان آنلاین مدعی شد: با توجه به اظهار نظرها و شواهد مختلف، به نظر می‌رسد علت اصلی تعطیلی منوتو فقط شرایط نامساعد مالی نبوده است.

شهرام همایون در این باره گفت: در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ سالانه ۳۰ میلیون دلار بودجه تلویزیون «منوتو» بوده است. ۱۵ سال سالی ۳۰ میلیون دلار از کجا آمده؟ 

امین فردین نیز بیان کرد: علت تعطیلی این شبکه شرایط نامساعد مالی نیست، این شبکه شکست خورده سیاسی است و نتوانسته آن اهدافی را که برایش روی آن سرمایه‌گذاری کرده بودند، محقق کند.

منوتو هیچوقت تبلیغ آنچنانی نداشته است. از سال ۲۰۱۸، بین ۱۹ میلیون پوند تا ۲۵ میلیون پوند(بیش از ۳۰ میلیون دلار) ضرر مالی داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. منکه شخصا تاکنون منو تو را تماشا نکردم ولی اگر علت تعطیلی مسائل مالی باشد اولین شبکه ای که باید تعطیل شود صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که جز هزینه برای ملت بازدهی دیگری ندارد . ضمنا جدیدا با این شهرام همایون معلوم الحال برای هم نوشابه باز می کنید!!!!

    615
    76
    1. از مال ما میخورند وحرف مفت و..‌‌خوری می کنند
      صدا و سیمای میلی هستند
      فقط دروغ و دغلکاری وریاکاری وسر وته زدن بلدند
      سرشون با بقیه ی شبکه ها تو یه توپره وآخوره

      148
      34
    2. عظمت وقدرت جمهوری اسلامی هرجا حمایت کردمثل کوه ایستادمثل سوریه عراق یمن هرکسانی هم دشمنی کردن به فنارفتن فقط دلم برخودتحقیران وطن فروش میسوزه بخاطر تعطیلی شبکه من وتو بسوزید که داغ سرنگونی جمهوری اسلامی راببینید ارزوتون به گورمیره اخیش

      43
      267
  2. خود همین شهرام همایون خاین به مملکت است…..اگر شبکه هایی مثل منوتو نبودند از کجا میفهمیدیم میلیاردها دلار سرمایه کشور غارت میشود

    466
    77
    1. هرکه دشمن ملت ایران باشد محکوم به فناست.دیرو و زود دارد اما……..اسراییل هم خواهد رفت.ابن حرف سردار دلها بود و به حقیقت میپیوندد

      48
      180
      1. آخه اینا دشمن نبودن دشمن سیاست رفتاری ایران بودن تو رو خدا به خودت. ن بیاین

        25
        3
    2. جهنم که تعطیل میشه حامی صهیونیستشون درگیر جنگه نمی تونه خرج این بهایی هارو بده که خیلی نرم بعضی وقت ها خیلی آشکار ریشه فرهنگ و خانواده ی ایرانی رو می زدند

      38
      111
  3. برن به جهنم همگی ان شاالللللله ، زودتر از همه هم اون دلقک مسخره البته بدون سگش ، سگش خوبه خودش عوضیه

    123
    340
    1. صداوسیما که تا حالا ۳۶۷۸بار مختار و۵۶۷۹بار جومونگ و۹۶۴۳بار یوسف پیامبر رو تو ۳۰تا شبکه اش صبح تا شب تکرار میکنه کارنامه موفقی داشته ؟؟؟

      170
      12
      1. شبکه من وتو ۴تاخبر دروغ وخنده دار براش بفرست پخش میکنه اخه چقدرخودتحقیرید خود نظام وصداسیما همه مطالب ومشگلات صادقانه میگه متاسفم براوطن فروشان خودتحقیر

        20
        129
        1. بله همرو صادقانه و بدون حذف حتی یه «و» اعلام میکنه.. اصلا این صداقت و راستگویی رو باید از شبکه های صدا و سیما آموخت.. آخه چقدر حقیقت چقدر صداقت؟ واقعا آدم کیف میکنه از این همه حماقت یک ایرانی که میاد اینجوری از دروغ دروغ حرف میزنه.. ماشالله هر چی هم نداری اعتماد به نفس خوبی داری

          75
          7
      2. متاسفم برات دکترخودتحقیر اینهمه فیلم های تاریخی ساختن اینقدرنسبت به قبل صداوسیما پیشرفت کرده بهترین ورزشهابخصوص فوتبال زنده پخش میکنه ضمن اینکه یه فیلم بااون همه هزینه انتظارداری یک بارپخش کنن هرچندکه ۴بارپخش ازنظرذهن بیماربعضیامیشه۴۰۰بارجالبه دقیقامثل شبکه های اونطرف ابی دروغ میگید

        12
        70
      3. پایتخت ۱.۲.۳.۴.۵.۶…..یادت رفت مختار که همش صدبار نشان داده شده من شخصا چی بشود تلویزیون ایران رو نگاه کنم برنامه ندارد پاورقی که دو بار دیدم تلویزیون از بی مزگی خاموش کردم

        47
        3
      4. بله معلومه موفق بوده، 3678 بار مختار، 5679بار جومونگ و 9643 بار یوسف رو تو 30 تا شبکه پخش کرده، که یه 14 سالی میشه که کلا مخاطب هم نداره، این خودش یه رکورده

        34
        3
  4. امین فردین از طرفی اطلاعات مالی میده که دیگه بودجه ندادند تعطیل شد بعد میگه شکست سیاسی . نتیجه هر دو میشه . اما اینی که اطلاعات مالی یک شبکه خصوصی اینجوری در دسترسه عموم هست جای تامل داره . آیا اطلاعات مالی غول رسانه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دسترس است؟ شبکه منوتو از جیب و سرمایه مردم ایران خرج نکرده که بخاطرش گلو جر بدیم ولی صداوسیمای کشور ما بودجه اش چگونه تامین میشه چقدر هزینه میشه چقدر درآمد داره و چقدر ضرر برای من مهم است نه یک شبکه ی خصوصی خارج از کشور . امین فردین همینجور که بررسی مالی یک شبکه خصوصی با بودجه ای از هر جا رو انجام دادی حالا اگه میتونی که میدونم نمیتونی لطف کن بودجه و ضرر احتمالی و سود احتمالی غول رسانه ای جهان یعنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رو بررسی کن . منوتو ها یه روز هستند یه روز نیستند حالا با پول پنتاگون یا اسرائیل یا هر شخصی ولی ما که می‌دانیم بودجه صداسیمای خودمون از پول مالیات و نفت و معادن و جیب مردم هست ولی چگونه است و در چه اهدافی برای چه اشخاصی خرج میشه؟ . نمونه کوچک ندادن حق پخش به باشگاه های فوتبال است که این نمونه کوچک است . بعنوان یک ایرانی دوست دارم تمام ریز مخارج صداوسیمای ایران در دسترس همه قرار بگیره تا مالکین اصلی یعنی مردم ایران از همه چیز این غول رسانه ای باخبر باشند ولی این فعلا فقط یک آرزوست و بس.

    378
    49
    1. چقدر وطن فروشی ساده و طبیعی شده . کمی فهم و شعور هم خوبه . همه می دونند که شبکه من و تو مزدور و جیره خور آمریکا و اسرائیل و بهایی هاست . آلت دست دشمنان مون که چیزی جز نابودی ایران و ایرانی نمی خوان . با یک مشت جعلیات امثال شما رو سر کار میزارن و یادتون میره که یک مدت قبل چه دروغ هایی به خوردتون دادن و باز هم گول می خورید ‌. میاین فرافکنی می کنید ربطش می دین به صدا و سیما !؟ حداقل وطن تون رو نفروشید . نگران هم نباشید یک شبکه دیگه حتما برای ساده لوحان می سازند .

      166
      393
      1. زهرای ساده لوح
        الان کسی از شبکه منوتو تجلیل نکرده که داری خودتو جر میدی.
        از صرف بودجه سرسام آور صدا و سیما میگن که هیچ دستاوردی هم در فرهنگ سازی به ویژه در جوانان نداشته و دروغ پردازی های آنهم به مراتب از شبکه های امثال شبکه منوتو بیشتر بوده

        108
        19
        1. سید
          نظر میدن کنترلر اجازه پخش نمیده
          به سلیقه خودش نظرات موافق را درج میکنه

          9
          1
      2. چرا معنی کلمه رو نمیدونید و توان چند دقیقه فکر کردن رو ندارید و اظهار نظر میکنید.
        وطن فروش !!!باشه ،تو کشور دیگه ایی برنامه سازی میکردن از صبح ۲۴ ساعته فک میزدن ،چه کردن؟؟ کدوم اختلاس مربوط به اینا بود؟؟؟کدوم بودجه مملکت رو به باد هوادادن؟؟؟ کدوم قسمت از جنگلهای شمال ایران با دست اینا به بیابان تبدیل شد؟؟ کدوم اینا تو ساخت پرایدی که طالبان،عراق ،هندوستان بعنوان ماشین بازی هم قبولش ندارن (ماشینای سمند و پژو پارس رو هم پس فرستادن)دخالت داشتن؟؟؟ ردپای کدوم برنامه ساز منو تو تو قاچاق دارویی که باید به اون مریض بی بضاعت برسه اما سر از بازار سیاه در میاره ، بوده؟؟۷۰ درصد برنامه های منوتو علمی،حیات وحش، مسابقه بود.نه طرفدارشون هستم و نه رفتنشون تاثیری تو زندگیم میذاره. رهبر عزیزمون از ناحیه دشمنان داخلی که در لباس دوست در کنارمون هستن خون دل میخورن.

        115
        27
        1. خیلی ساده هستی کمی عمیق فکر کن اختلاس و رانت و هر جنایت دیگه یه پاش ارباب های همین شبکه های معاند هستند .
          خاوری کجاست و چرا آنجاست و چرا دنیای غرب که مدعی هست این ارازل چون خاوری ها از مسئولین بوده اند. که صد البته بوده اند و در همین شبکه های نفاق به زبان فارسی داد سخن دادند که وای بردند و خوردند الان جیک آنها در نمیاد به طرف رسما اقامت دادند و فرصت سرمایه گذاری
          و چون یک دژ از خانه و خودش محافظت می‌کنند .

          12
          30
      3. این‌ نتیجه گذر زمانه.داشتم فکرمیکردم به اولین برنامه های من وتو و انگیزه برنامه هاش وتازگی کارهاشون.در سال نو چقدر هزینه صرف میکردند ایام نوروز مخاطب داشته باشند.اون ندا که روزای اول دل چه با ذوق وشوق اجرا میکرد و سالومه که با قیافه مسخره اش چه زوری میزد تا حرفهای بی ربطش رو باربط نشون بده.وقتی کاری بر بنای عقیده سالم نباشه و بر مبنای فساد باشه محکوم بفناست.
        اگرفساد درجمعی راه پیداکنه قطعا مجموعه از هم میپاشه.عامل فساد بی تقوایی است.مسئولان ما از این عاقبتها بترسند وحواسشون جمع باشه.چون فساد ودورشدن از تقوا محکوم بفناست هرجا میخواد باشه و هرکی میخواد باشه.

        32
        82
      4. زهرا که ما رو وطن فروش میدونه که حرف حساب میزنیم لطف کنه بگه از کجا من که یک ایرانی هستم میتونم مخارج کلی صدا سیما رو ببینم ؟ بین شبکه های خصوصی و دولتی کدام یک از پول مردم استفاده میکنند؟ امثال تو که تمامیت خواه هستید و سخن حق نمیپذیرید و تنها تا جلوی پاتون رو می‌بینید چگونه میتونید از الله تنها مطلق حرف بزنید؟ شما حرفتون رو مطلق حق میدونید و این چیزی جز کفر نیست چونکه مطلق حق تنها خداست .
        امثال تو تاب و توان حرف حق حرف حساب رو ندارند و چون جوابی ندارید گوینده اون رو به هر چه در مغز کوچکتان میرسه متهم میکنید تا با اون اتهام خود رو بر حق نشون بدید.
        در جایی گفتم برای من شیکه های خصوصی مهم نیست چون از جیب من نیست ولی صدا سیما که از پول مالیات ما نفت ما معادن ما میلیاردها میلیارد هزینه میکنه برای من مهمه.
        در دنیای ارتباطات هستیم که بزودی حتی فیلترینگ اینترنت هم از بین میره و بیننده و شنونده شبکه ها باید عاقل باشه و دروغ و راست رو تشخیص بده نه که تو بیای بگی نبین نشنو و بگی خوبه تویی اون بده .
        تو دشمن نشون میدی تا جیب ما رو غارت کنی و من که دارم این غارت رو میبینم و میگم رو هم به دشمن ربط میدی .
        دشمن من اونهایی هستند که در حال غارت و چپاول از راه هایی چون اختلاس و رانت هستن و خون ما رو توی شیشه کردن .
        ربطش به صدا سیما اینه که صدا سیما از پول مردم هست و شبکه های خصوصی از پول مردم نیست .
        فرافکنی تو میکنی که فقط میخوای نگاه توی خودفروخته دیده بشه .
        دشمن تویی که دوست نداری دست دزدان و چپاولگران و غارتگران از بیت المال کوتاه بشه .
        به قول قدیمی ها تو اگر بیل زنی باغچه خودت رو بیل بزن اگر میخوای ایراد بگیری اول از خودت شروع کن .
        منوتو تعطیل بشه نشه بمن آسیبی و سودی نمیده ولی صدا سیما که در دریای بودجه از ثروت مردم نشسته باید به ما مردم جوابگو باشه .
        فقط بگو از کدوم حرف من سوختی؟
        اینکه صداسیما مال مردمه؟
        اینکه باید وضعیت مالی صدا سیما مشخص و در دسترس عموم باشه؟
        اینکه اولویت من منافع مردم ایرانه نه تعطیلی یک شبکه خصوصی؟
        کجاش سوختی اونو بگو.

        70
        5
    2. هموطن گرامی،به زیبایی نظر خودتون که بحق و بجا هست مکتوب فرمودید.تمام انرژی و توان صدا و سیما بیان مسائلی هست که هیچ تاثیری در بهبود اوضاع و احوال مردم نداره.کدوم قسمت صدا و سیما مربوط به مردمه؟؟؟ ۴۵ سال پیش شاه رفت.ولی اینا ول کن نیستن. اکثر برنامه در خصوص بد بودن اکثر کشورها و اَخ و جِز بودن اوناست.الانم میان کُلی هزینه و امکانات به هدر میدن که منو تو رفت،چرا رفت؟دلیلش ؟؟گفتن اینا چه تاثیری تو زندگی و احوال ما داره؟؟؟

      92
      14
    3. حرف حق جواب نداره آقا واقع بینانه نگاه کن کارشون عالی بود.. انصاف کجاست.. آفرین به شما

      22
      1
      1. شمایی که داری در یک پلتفرم عمومی اظهار نظر می‌کنی و اینقدر هم حق به جانبی ازتون انتظار می‌ره مطالعات بیشتری داشته باشید … به شدت نسبت به اتفاقات تاریخ ایران ناآگاه به نظر می‌رسید

        1
        2
  5. حیف این شبکه تعطیل بشه
    تمام مجریهای این شبکه حتی نظافچی وحراست
    سیاستمدار اقتصادان جامعه شناس برانداز زیرانداز رقاص دلقک وووو اصلا همه فن حریف بودن

    143
    99
  6. شهرام همایون یه احمق نمی‌فهمه چی میگه ۳۰ میلیون دلار برا یه شبکه ماهواریی.من اصلا نمیدونم جریان چیه ولی میدونم سی میلیون دلار برا ساخت ده شبکه ماهواره یی بسه

    133
    37
    1. علی جون این نگاه سیاه که به
      صدا وسیمای کشور خودت داری خودش نشان دهند این است که شما خود مسحور سحر رسانه های بیگانه هستی
      ایراداتی به صدا و سیمای کشور هست اما هر چه باشد بهتر از شبکه ها و رسانه ۶ایی است که با زبان فارسی نفاق و دروغ را به خورد مسحور شدگان سحر رسانه می‌کنند.
      ما به نطام جمهوری اسلامی
      و همه ارکان آن خوش بین هستیم و در سایه خداوند و
      نگاه امام زمان و رهبری نایب برحق ایشان در حال رشد و تکامل هستیم

      10
      49
  7. اهورا مزدای ایران زمین ، سه هزار سال است که نام ایران را در هجومهای وحشی ترین و بیرحمترین اقوام، نگه داشته است. حال بار دیگر،
    پروژه ی بریتانیای کبیر برای تجزیه ی این سرزمین اهورایی ، با خواست مزدا اهورا ، با شکست مواجه شد و تعطیلی شبکه ی پهلوی چی ها و بهایی ها و بقیه ی فلک زدگان ترسوی فراری ، اولین پس لرزه ی اراده ی اهورا مزدای ایران برای نابودی دشمنان اهریمنی ایران است.
    این هنوز اول کار است ، خواست اهورا مزدای ایران ، برای یک یک تجزیه طلبان و دشمنان ایران ، اجرا خواهد شد.

    52
    151
  8. این شهرام همایون خودش رییس کلاهبردارها و دزدهاست.از صبح تا شب یه کاسه گدایی دستشه از ملت گدایی میکنه.اصلا صلاحیت اظهار نظر نداره

    152
    21
  9. تمام وطن فروشان به زباله دان تاریخ ریخته می شوندچه وطن فروشان خارج نشین چه داخلی . بخصوص آن وطن فروشانی که از خون جوانان کاسبی می کردند . درود بر ایران پیروز

    118
    48
  10. ملت ایران لیاقت ندارند که برایشان هزینه کنند و برنامه بسازند حتی همین صدا و سیمای وطنی هم دیگر رغبتی ندارد و با چند برنامه بی کیفیت تکراری گذران میکند چون ملت به سطح خس و خاشاک تنزل یافته و دیگر هیچ ارزشی برای هیچ کسی در هیچ کجای دنیا نداریم ولی هر روز خودمان برای خودمان پپسی باز میکنیم و خودمان را تحویل میگیریم و در بدبخت ترین لوکیشن جهان مشغول دزدی از همدیگر هستیم و هر که دزدتر است و پول بیشتری دارد ارج و غربش نزد خس و خاشاک بالاتر است چشمهایتان را اگر میبیند باز کنید که ایران ویرانه ای شده و از دست رفته که بود و نبودش دیگر هیچ تفاوتی ندارد همانطور که کسی برای افغانستان هیچ هزینه ای نمیکند ما هم به سطح افغانستان نزول کرده ایم و همنشین آنها شده ایم

    148
    50
  11. من نمی‌فهمم اینجا چرا هی میگین وطن فروش ، وطن فروش
    وطنی که مال حزب اللهیاس و میگین ؟ وطنی که اگه کسی دوست نداره میگین جمع کنه بره ؟ وطنی که اگه کسی نظر مخالف داشته باشه از کار تعلیق از دانشگاه اخراج ؟ وطنی
    چرا اینجوری جاها حرف از وطن و ایران و خاک و ناموس میشه !!!!

    190
    43
    1. نه…وطنی که توسط تجزیه طلبها،کومله و دموکرات‌ها و مجاهدین خلق و سلطنت طلبها تکه تکه و تجزیه بشه و امثال شبکه منوتو و اینترنشنال و مجریان بهایی آن از کارفرمای اسرائیلی پول می‌گیرند تا این امر محقق شود!
      یعنی امرار معاش از طریق وطن فروشی!

      50
      122
  12. بعضی از کانال سیمای جمهوری اسلامی اصلا هزینه زا می با
    شد…شاید کانال افق سیما را نجات بدهد

    یک جانباز اعصاب و روان جنگ تحمیلی

    46
    16
  13. چقدر منو تو فشاریتون کرده
    معلومه خوب کارکرده که خوشحالی
    پس کارشون درست انجام داده
    و….

    35
    8
  14. چرا فک میکنید وطن دست حزب اللهی هاست حزب اللهی واقعی اون بچه های بسیجی کف خیابون هستن بدون هیچ توقعی و گرنه اون بالایی ها که یقه بستنو ته ریش گذاشتن هدفی جز دزدی تحت لوای دین ندارن فعلا نونشون تواینه که ادای بچه حزب اللهی ها رو دربیارن فردا اگه حکومتی اومد که کومونیست باشه اینا به سرعت افتاب پست تغییر رنگ میدن

    21
    9
  15. آخه اون شبکه چه تعطیل بشه چه نشه به حال ما چه فرقی داره ما که هر روز باید با قیمتهای جدید روبرو باشیم و جیبمون روز بروز تهی تر و اعصاب و روانمون خرابتر و سلامتیمون در خطر مثلا تا حالا که این شبکه برقرار بود چه دردی رو از ما دوا کرد بجز اینکه با خبرهای درست و نادرست دل ما رو خون کرد بیرون گود نشستن میگن لنگش کن

    34
    9
  16. ای خفتگان درخواب کی میخواهیدبیدارشوید….مملکت گل وبلبل….کجاست آن صلابت وطنم آن شوروحال هم میهنانم ازصبح تاشب دوید ن وهمیشه ۸شان گرو۹شان هست .مردم دارن توفقر دست وپامیزنن..من دیجیتال دارم توخونه وشبکه های داخلی …یعنی حرصم میگیره ازاین همه دغل ودروغ صداوسیمای میلی متاسفانه دست وبالم خالیه ماهواره بگیرم ازدست این مریضهای دروغگوراحت بشم

    46
    9
  17. بااختلاف ۱۰سال بهترین شبکه ایرانی زبان بود.اما همه کارکنانش رو اینتر نشنال جذب کرد دگه کسی نمونده

    35
    10
  18. یه پرفسوری فرمودن که بودجه منوتو،شفاف است ولی بودجه صدا سیما معلوم نیست اول جنابعالی اگه تو عمرت قانون بودجه رو دیده بودی بودجه صدا و سیمای میلی رو هم می دیدی،دوم صدا و سیما مال ایرانه،منو تو مال کجاست دقیقا؟؟؟ یه رسانه صهیونیست که اول برای سرگرمی یا برای جلب مخاطب به این بهانه ساخته شد ولی بعدا زد تو کار مزدوری، و دراخر هیچ رسانه ای دلش برای بقیه نسوخته،و همه اهداف ارباب رو دنبال میکنن ! هرکی بهشون پول بده نوکر همون هستند موصاد،سیا،یا وهابی ها یا حتی ملاعمر

    14
    35
  19. ای کسانی که حرف هاتون دقیقا کپی صداوسیماست و ساده لوحانه میگین که وای مردم اون شبکه ها مزدور دشمن هستن وای گول نخورید. خب شما بگین از چه طریق مردم معترض شبکه تلویزیونی داشته باشن که حقیقت رو بگه و دست اینهمه اختلاسگر و این همه حق ناحقکن و این همه دروغگو را آشکار کنه؟ وقتی مردم توان ساختن شبکه رو ندارن خب حالا هر کی میخاد پولشو داده باشه که دمش گرم

    40
    9
  20. شبکه منوتو همیشه در قلب ما خواهد ماند،
    درضمن این چند وقت چقدر ذوق کردین ک قراره منوتو تعطیل بشه
    آره دیگه چون کسی نیست ک پته مته های شما و اختلاس گران روی آب بندازه و رسوا کنه ،،
    اینو هم بدونید ک تعطیلی شبکه منوتو هنوز قطعی نشده ، فعلا شربت پخش کردن رو کنسل کنید
    یکی از شبکه های صدا سیمای میلی توی این چارده سال ب گرد پای شبکه منوتو نرسید،
    ،،چقدر هم صدا سیما از برنامه هاش کپی می‌کرد، ،چون آدم درست حسابی براتون کار نمی‌کرد ،،مینشسین پای شبکه منوتو عزیز و کپی‌پیست میکردین ،،
    بازم میگم فعلا شربت پخش نکنین یه وقتی تبدیل ب حلوا میشه

    33
    5
  21. آهان اونا دروغ میگن شما راست میگین ؟؟؟؟
    نه این حرفا نیست . بعد جنگ غزه خیلی چیزا قراره عوض یا تعطیل بشه

    4
    2
  22. مساله اینه که صدا و سیمای ما صدها برابر این شبکه ها بودجه میگیره و یه مشت اراجیف تحویل مردم میده.همون شبکه منوتو کلی برنامه خوب داشت که جای خالی صدا و سیمای میلی رو پر میکرد.

    29
    2
  23. شبکه من و تو یک شبکه فاسد که مردم ایران را هدف گرفته و مبلغ شرب خمر لواط و هم جنس بازی و بی بند و باری و بی غیرتی و به فساد کشیدن زنان و خانواده میباشد

    6
    25
  24. خیلی حیف شد خیلی دوسش داشتم. منوتو فوق العاده بود برنامه های جذاب به روز مجریان توانمند کیفیت عالی .منکه خیلی ناراحت شدم

    32
    5
  25. خیلی برام عجیبه اگر دلیل تعطیلی منوتو این بوده چرا اصلا باید منتشر بشه؟؟
    مگه ما از پشت پرده صدا سیما چیزی میدونیم؟؟
    خواهشا تمومش کنید نمیدونم دنبال چی میگردین منوتو یه شبکه مستقل بود که هر کسی علاقه داشت میتونست تماشاش کنه
    نه مثل صدا سیما که مجبوريم مجبوريم دروغ هاشون رو قبول کنیم وگرنه هر بلایی سرمون میارن!!
    مشکل اینجاست که هیچ وقت نخواستید قبول کنید و هر آدمی نظر و دیدگاه خودش رو داره و….. همیشه خواستید همه مثل شما فکر کنم
    شما برید به صدا و سیمای دروغین بچسبید و این شبکه به قول خودتون ضد انقلابی رو رها کنید:))

    35
    7
  26. آره خوب اسراییل که مثل ایران نیست پول هدر بده، اگر به هدفش نرسه تعطیل میکنه راحت، کاش ایران هم نظم رو یکم از اسراییل یاد بگیره، بالاخره شاید دشمن هم صفات خوبی داشت که بد نیست بیاموزیم

    11
    1
  27. حالا یک چیزی
    مگه نمیگید این شبکه های ماهواره ای همشون دروغ میگن , چرا موقعی که به نفعتون هست ازشون استفاده میکنید و موقعی که داره حقیقت رو میگه , میگید اینا همشون دروغ گو هستن ؟؟؟
    خدایی انقدر دو رویی؟؟

    18
    1
  28. خیلی دوست دارم یه ادم صادق از خود این شبکه بیاد دلیل تعطیلی این شبکه رو بگه چون اصلا نمیتونم باور کنم دلیلش مشکل مالی هست. ما انقدر سرمایه گذار قدر داریم که تمایل زیادی دارند این شبکه پربیننده رو ساپورت کنند . ولی قبول نمیکنند . من حس میکنم خود کشور انگلیس خواسته این شبکه تعطیل بشه . و احتمالا تمام کارمنداش ممنوع الکار شدند. خوب این شبکه نشد یه شبکه دیگه با مدیریت دیگه . چرا هیچکدام نمیگن ما تو یه جای دیگه فعالیت شروع میکنیم . متاسفم شما هم دروغگو بودید. ای مردم زود باور

  29. هرفکر سالمی میفهمه جهت گیری این شبکه سیاسی بود نهایت ۳۰ میلون دلار هزینه هرماه کسی نمیکنه محض سرگرمی هدف پشت آن بود وخدا لعنت کنه آنان که باعث شدن ذهن جوانان فریب بخوره با حرف اینا فکرکنم اونجا خبری هست مشگل داریم اینور کدام مملکت مشکل نداره ولی جان خیلی از فرزندانمان همین شبکه گرفت وطن فروشهای که همچی قاطی کردن ولی پیروز نشدن ب نامه تاریخی‌اش هم بد نبود اونم توش جهت گیری سیاسی بود

    2
    7
  30. خدارا شکر که همه تواین مملکت حرف حق میزنند .وهمه پول درست وحلال بدست میاورند.فقط من شخصا کارم حرف داره.

    4
    1
  31. مطمئن باشید حتی با تعطیلی این شبکه مردم به سمت صدا و سیمای میلی نمیرن مردمی که حدود 14 سال سوار بنز بودن الان پیاده میرن ولی سوار خر نمیشن

  32. من فکر میکنم علت تعطیلی شبکه منوتو از طرف عربستان باشد وتاکید ایران برای بهبود روابط با عربستان قطع حمایت مالی این شبکه بوده است شما چه فکر میکنید

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا