خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازیگرانی که در ریالیتی شو های مافیا شرکت کرده اند و فوت شده اند

وبسایت دلگرم نوشت:

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند

شهرام عبدلی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ – ۶ اسفند ۱۴۰۱) بازیگر اهل ایران بود. فعالیت شهرام عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شد. ورودش به تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و با بازی در سریال خط قرمز (۱۳۸۰–۱۳۸۱) به شهرت رسید. او بیشتر ایفاگر نقشهای منفی یا ضدقهرمان بود. شهرام عبدلی در مشهد در یک پروژه سریال خانگی به نام آسوده باش حضور داشت که در هتل دچار سردرد شدید و سرگیجه شد و به بیمارستان قائم مشهد مراجعه کرد. بعد از سی‌تی اسکن مغز مشخص شد وی دچار خونریزی مغزی شده و بعد از چند ساعت به حالت کما رفت. وی روز شنبه۶ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. 

سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند

حسام محمودی فرید (۱ فروردین ۱۳۶۵ – ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود. حسام محمودی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت. بازی در نقش «رستگار» از سریال «سوران» آخرین نقش آفرینی این بازیگر در آخرین روزهای زندگی اش در عرصه هنر بود که هنوز منتشر نشده است. 

سه بازیگر شرکت کننده شب های مافیا که فوت کردند

ارشا اقدسی (۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ – ۱۳ مرداد ۱۴۰۰) بدل‌کار و هنرپیشه ایرانی بود. او درطول حرفهٔ خود در فیلم‌های گوناگونی ایفای نقش کرده‌بود. او بنیان‌گذار بدلکاران ۱۳ بود. ارشا اقدسی روز چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ‌کردن ماشین، به علت اشکال فنی و محاسباتی از لحاظ ایمنی و گارد کشی غیر استاندارد چارچوب و ستون خودرو در عملیات بدلکاری دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت، لبنان، منتقل کردند. وی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیروت درگذشت. با رضایت مادر وی اعضای بدن ارشا اقدسی جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردید. پیکر او، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۲۲ مرداد، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در کنار آرامگاه پیمان ابدی، دیگر بدلکار سرشناس که او هم بر اثر حادثه در صحنه فیلمبرداری درگذشت، به خاک سپرده شد.

بیتوته نوشت:

حسام محمودی رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده دارد. از دید منتقدان از جمله هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور است که می‌توان آینده‌ای روشن را برای او دید.

زندگینامه حسام محمودی
زمینه فعالیت: سینما
تاریخ تولد: 1 فروردین 1365
محل تولد: تهران
ملیت: ایران
پیشه: بازیگر
سال‌های فعالیت: از سال 1391

درگذشت: 12 اردیبهشت 1402

حسام محمودی متولد 1365 در تهران است. وي فارغ التحصيل رشته حقوق قضایی و فوق ليسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربيت مدرس است.

حسام محمودی,بیوگرافی حسام محمودی,زندگینامه حسام محمودی

جدیدترین عکس های حسام محمودی

حسام محمودی,بیوگرافی حسام محمودی,زندگینامه حسام محمودی

عکس های حسام محمودی


آغاز فعالیت هنری حسام محمودی
حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد.

حسام محمودی,بیوگرافی حسام محمودی,زندگینامه حسام محمودی

 حسام محمودی و هوتن شکیبا


حسام محمودی رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده دارد.

از دید منتقدان، حسام محمودی از جمله هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور است که می‌توان آینده‌ای روشن را برای او دید.

حسام محمودی,بیوگرافی حسام محمودی,زندگینامه حسام محمودی

عکس حسام محمودی و مجتبی جباری

حسام محمودی هنرپیشه ی کم‌حاشیه‌ای است که به گفته خودش برای حفاظت از زندگی حرفه‌‌ی اش کمتر به حواشی زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و از خود عکس و خبر منتشر می‌کند.


حسام محمودی در یکی از مصاحبه هایش گفته است: من هم مثل هنرپیشه‌های حرفه‌ای دنیا هر روز ورزش می‌کنم ،کتاب می‌خوانم تا تسلطم روی صحبت کردن بیشتر شود، حضور ذهن داشته‌ باشم و بتوانم شخصیت‌هایی که بازی می‌کنم را بهتر درک کنم. کوهنوردی و شنا ورزشهای مورد علاقه من است و همیشه آنها را انجام می‌دهم. مانند همه انسانهای دیگر هم زندگی شخصی دارم اما به نمایش گذاشتن آن می‌تواند برایم حاشیه درست کند به همین خاطر هم این کار را نمی‌کنم تا بتوانم روی کار حرفه‌ی‌ام تمرکز کنم.  

درگذشت حسام محمودی: 

حسام محمودی در تاریخ 12 اردیبهشت 1402 در سن 37 سالگی براثر ایست قلبی در منزلش درگذشت. 

حسام محمودی,بیوگرافی حسام محمودی,زندگینامه حسام محمودی

حسام محمودی و الناز حبیبی

فیلم های سینمایی حسام محمودی
– اگزما (۱۳۹۶)
– سد معبر (۱۳۹۵)
– مرگ ماهی (۱۳۹۳)
– امروز (۱۳۹۲)
– حق سکوت (۱۳۹۲)
– مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)
– شب بیرون (۱۳۹۲)
– خسته نباشید! (۱۳۹۱)

حسام محمودی,بیوگرافی حسام محمودی,زندگینامه حسام محمودی

 عکس های حسام محمودی


فیلم های تلویزیونی حسام محمودی
– دلدار (۱۳۹۷)
– لحظهٔ گرگ و میش (۱۳۹۷)
– سایه‌بان (۱۳۹۶)
– شکوه یک زندگی (۱۳۹۶)
– گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۳)
– زعفرانی (۱۳۹۴)

نمناک نوشت:

بیوگرافی کامل علی انصاریان، ملی پوش سابق فوتبال و بازیگر کشورمان به همراه فیلم شناسی و عکس های او را در بخش فرهنگ و هنر نمناک ببینید.

بیوگرافی کامل علی انصاریان

  • نام:علی
  • نام خانوادگی:انصاریان
  • تاریخ تولد:14 تیر 1356
  • محل تولد:تهران
  • تاریخ درگذشت:15 بهمن 1399
  • سال های فعالیت:فوتبال:1369–1390؛ بازیگری:1385–1399؛مجری گری:1397–1399
علی انصاریان

زندگی شخصی علی انصاریان

علی انصاریان در 14 تیرماه سال 1356 در تهران متولد شد.

کودکی علی انصاریان

علی انصاریان و برادرش در کنار پدر و مادرشان

علی انصاریان فعالیت فوتبال خود را از سال 1369 آغاز کرد اما از سال 1375 با رفتن به تیم فجر سپاسی شیراز  فوتبال حرفه ای را شروع کرد. او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال 1390 به بازیگری و اجرا روی آورد و در مدت بازیگری خود در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرد. 

علی انصاریان در 15 بهمن 1399 و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.

زندگی فوتبالی علی انصاریان

علی انصاریان یکی از پرسپولیسی های متعصب بود که طرفداران بسیاری داشت. او در سال 75 از باشگاه فجر سپاسی جدا شده و تا سال 82 در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت.

علی انصاریان و علی کریمی

رفاقت علی انصاریان و علی کریمی از دوران فوتبال

انصاریان در سال 82 پرسپولیس را ترک کرده و به تیم سایپا ملحق شد اما بعد از یک سال دوباره بازیکن پرسپولیس شد.او در نخستین دوره حضور  خود در پرسپولیس در 88 بازی ، 10 گل برای این تیم به ثمر رساند که آماری بسیار خوب برای یک مدافع میانی به حساب می آمد.

علی انصاریان در فوتبال

علی انصاریان در بازگشت دوباره خود به تیم پرسپولیس در 48 بازی 11 گل به ثمر رساند و در کمال تعجب هواداران خویش به تیم استقلال پیوست.

علی انصاریان بزرگترین اشتباه خود در زندگی را پیوستن به تیم استقلال می دانست اما شرایط ایجاد شده در زندگی فوتبالی، او را مجبور به انتخاب تیم استقلال کرد.

فوتبال علی انصاریان

علی انصاریان در تیم استقلال

علی انصاریان پس از یکسال به تیم استیل آذین رفته و قرارداد یکساله با مدیران این باشگاه بست. او سپس در هر کدام از باشگاههای استقلال اهواز، گسترش فولاد،  شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به مدت یک سال به میدان رفته و فوتبال بازی کرد.

علی انصاریان در تیم ملی نیز از سالهای 1377 تا 1386 حضور داشت.

علی انصاریان و رونالدینهو

علی انصاریان و رونالدینهو، ستاره تیم برزیل

ازدواج علی انصاریان

علی انصاریان هیچ گاه ازدواج نکرد و با مادر خود زندگی می کرد. او ومادرش وابستگی زیادی به یکدیگر داشتند و پس از ازدواج برادر و خواهرش، زندگی با مادر را به ازدواج و تشکیل خانواده ترجیح داد.

علی انصاریان

علی انصاریان فوتبالیست و بازیگر کشورمان

وابستگی علی انصاریان به مادرش

علی انصاریان بعد از مرگ پدرش هیچ کاه مادر خود را تنها نگذاشته و در تمام پروژه های سینمایی خود که خارج از تهران بودند مادر خود را به همراه می برد.

او تک ستاره زندگی خود را مادرش می دانست و علاقه و احترام بسیار او به مادرش زبانزد خاص و عام بود.

علی انصاریان و مادرش

جشن تولد علی انصاریان در کنار مادرش

اجرای برنامه توسط علی انصاریان

علی انصاریان علاوه بر بازیگری، مجری برنامه های مختلفی بود. او در برنامه زابیواکا که ویژه جام جهانی 2018 بود به همراه مجید یاسر کار اجرا را برعهده داشت. این برنامه اینترنتی با حواشی زیادی روبرو شد.

مروری بر بازیگری علی انصاریان

علی انصاریان در سریال محکومین

سریال محکومین به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید در سال 96 بود که علی انصاریان با گریمی متفاوت در آن مقابل دوربین قرار گرفت. انصاریان در این سریال نقش قهرمان سابق ملی را بازی می کرد

علی انصاریان و فرشاد احمدزاده

علی انصاریان و فرشاد احمدزاده در سریال محکومین

علی انصاریان در سریال کیمیا

علی انصاریان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، در نقش مدیر یک آژانس هواپیمایی به نام فرهاد حضور داشت. او در این سریال با مهدی پاکدل و مهراوه شریفی نیا و بازیگران مطرح دیگر همکاری می کرد.

علی انصاریان و مهدی پاکدل

بازی علی انصاریان در سریال کیمیا به همراه مهدی پاکدل

علی انصاریان در سریال سرزده

سریال سرزده به کارگردانی بهادر اسدی در تابستان سال 99 ، آخرین سریال علی انصاریان در تلویزیون بود. او در این سریال در نقش رضا با بهرنگ علوی در نقش اصلان هم بازی بود.

رضا و اصلان در این سریال از کودکی در یک محله و با هم بزرگ شدنداما سرنوشت متفاوتی از هم داشتند. رضا در جوانی ، پلیس موفقی شد و اصلان به عنوان شخصیت منفی ، دزدی می کرد.

علی انصاریان و بهرنگ علوی

علی انصاریان و بهرنگ علوی در سریال سرزده

علی انصاریان در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

رمانتیسم عماد و طوبا فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی کاوه صباغ زاده است که علی انصاریان در آن نقش پدر طوبا با بازی الناز حبیبی را ایفا کرد. این فیلم بدون حضور علی انصاریان به دلیل بستری بودن در بیمارستان، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

علی انصاریان

علی انصاریان در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا

علی انصاریان در شام ایرانی

علی انصاریان در شام ایرانی سری دوم به همراه سیدجواد هاشمی، جورج اوسطا و حامد آهنگی، یکی از جذابترین و بامزه ترین گروهها بودند که در هر 4 شب تمام مدت در حال شوخی و خنده با یکدیگر بودند. علی انصاریان در شب میزبانی خودهیچ کدام از وعده های غذایی را طبخ نکرده و از بیرون خریداری کرده بود.همین مسئله موجب مزاح و خنده بیشتر شب آخر این گروه شد.

شام ایرانی

علی انصاریان میزبان چهارم شام ایرانی

فیلم شناسی علی انصایان

در ادامه این مطلب شما را با فیلم و سریال های علی انصاریان بیشتر آشنا میکنیم.

فیلم های سینمایی علی انصاریان

  1. کولبرف، 1399
  2. بانک زده، 1399
  3. رمانتیسم عماد و طوبا، 1398
  4. کلوپ همسران، 1397
  5. اژدر، 1397
  6. حس خوب زندگی، 1395
  7. دو روز تا ماندن، 1395
  8. حکم تیر، 1394
  9. شروع یک پایان، 1394
  10. کلاف، 1393
  11. پاداش سکوت، 1385
  12. خط آخر
  13. ثانیه
  14. هدیه
  15. سوختن
  16. بازگشته
  17. چسب زخم
  18. فقط صدا می ماند
  19. عشق و خیانت
  20. هولیا
علی انصاریان و پژمان بازغی

پژمان بازغی، علی انصاریان و سیروس الوند

سریالهای تلویزیونی علی انصاریان

  • داغون ترین
  • زیر آسمان شهر
  • چارخونه
  • خانه اجاره ای
  • غنچه های سحر
  • نقطه چین
  • محکومین، 1396
  • سریال کیمیا، 1394
  • سرزده، 1399
  • نمایش خانگی
  • هدیه، 1393
  • آسپرین، 1394 تا 1395
  • شام ایرانی، 1399
علی انصاریان و مریم امیر جلالی

علی انصاریان و مریم امیر جلالی در فیلم هولیا

اجرای برنامه توسط علی انصاریان 

  • زابیواکا،1397
  • ورزشگاه، 1397
  • مسابقه منچ، 1398
  • برنامه اینترنتی پانوراما، 1399
علی انصاریان مجری

علی انصاریان مجری برنامه ورزشگاه

عکسهای علی انصاریان

علی انصاریان در همرفیق

علی انصاریان و رضا صادقی مهمان شهاب حسینی در همرفیق

علی انصاریان و مادرش

علی انصاریان و مادر عزیزش  

خانواده علی انصاریان

علی انصاریان در کنار خانواده خود

علی کریمی و علی انصاریان

علی انصاریان و علی کریمی فوتبالیستهای سابق تیم ملی

مادر علی انصاریان

علی انصاریان در کنار مادر خود

فیلم علی انصاریان

فیلم دو روز تا ماندن با بازی علی انصاریان

علی انصاریان و ساناز سماواتی

ساناز سماواتی و علی انصاریان در فیلم بازگشته

علی انصاریان و آشا محرابی

علی انصاریان و آشا محرابی در فیلم چسب زخم

علی انصاریان و ماه چهره خلیلی

علی انصاریان و ماه چهره خلیلی در فیلم سینمایی هدیه

علی انصاریان

علی انصاریان در فیلم فقط صدا می ماند

علی انصاریان و محمدرضا هدایتی

علی انصاریان و محمدرضا هدایتی در فیلم هولیا

علی انصاریان

علی انصاریان در فیلم خط آخر

فیلم علی انصاریان

علی انصاریان در حس خوب زندگی

علی انصاریان

علی انصاریان در فیلم سینمایی سوختن

گریم علی انصاریان

علی انصاریان در فیلم بانک زده ها 

سریال علی انصاریان

علی انصاریان در سریال نمایش خانگی آسپرین 

علی انصاریان در ثانیه

علی انصاریان و مریم خدارحمی در فیلم ثانیه

علی انصاریان در نقطه چین

علی انصاریان در سریال نقطه چین

علی انصاریان و مریم مومن

علی انصاریان و مریم مومن بازیگران سریال سرزده

علی انصاریان

عکسهای علی انصاریان

علی انصاریان و آرش ظلی پور

علی انصاریان و آرش ظلی پور

علی انصاریان و گرشا رضایی

علی انصاریان و گرشا رضایی

شام ایرانی

علی انصاریان، جواد هاشمی، جورج اوسطا  حامد آهنگی

برنامه خندوانه

علی انصاریان و رامبد جوان

علی انصاریان و مهران مدیری

علی انصاریان مهمان دورهمی مهران مدیری

علی انصاریان و جواد رضویان

عکس علی انصاریان در کنار جواد رضویان

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار ایرانی / علت مرگ او

رکنا نوشت:

ارشا اقدسی ( Arsha Aghdasi ) بدلکار حرفه ای ایرانی متولد 14 اردیبهشت 1361 در تهران است. او موسس گروه بدلکاران 13 است. ارشا اقدسی دانشجوی انصرافی رشته تربیت بدنی از ایتالیاست. او با اینکه از ارتفاع می ترسید ولی بیش از 300 بار از هواپیما سقوط آزاد را انجام داد و حتی به عنوان کمرامن در برنامه های سقوط حضور داشت. نام والیدن ارشا اقدسی ارسطو اقدسی و فرزانه موجودی است. ارشا یک خواهر به نام آرزو اقدسی داشت. متاسفانه عمر این بدلکار بااخلاق و فعال کشورمان دوام چندانی نداشت.

ارشا اقدسی

فعالیت های بدلکاری ارشا اقدسی

ارشا به طور جدی از سال 1383 که 22 سال سن داشت عاشق حرفه بدلکاری شد و در تاریخ 13 بهمن 1385 و در 24 سالگی گروه بدلکاران 13 را تاسیس کرد و به شکل گسترده ای با پروژه های فیلمسازی  همکاری داشت. ارشا اقدسی در فیلم های داخلی و خارجی بیشماری به فعالیت بدلکاری می پرداخت، او جوایز بسیاری را در این زمینه کسب کرده و در فیلم های جیمز باند هم حضور داشته است. در ادامه اسامی فیلم هایی که این بدلکار جوان و خوشنام ایرانی در آنها حضور داشت را آورده ایم.

ارشا اقدسی ورزشکار

فیلم های سینمایی

پسر تهرانی 1387

خیابان بیست و چهارم 1387

پسر آدم دختر حوا 1387

زندگی با چشمان بسته  1387

باغ قرمز  1388

پنجاه کیلو آلبالو  1388

شیر و شکار 1388

طبقه سوم  1388

کیفر 1388

دختر شاه پریون 1389

انتهای خیابان هشتم  1389

جرم 1389

اخلاقتو خوب کن 1390

راه آبی ابریشم 1390

پله آخر 1390

گشت ارشاد 1390

چارسو 1390

سلام بر فرشتگان 1390

عملیات مهدکودک 1391

خاک و مرجان 1391

حوض نقاشی 1391

به خاطر پونه 1391

سیزده  1392

مردن به وقت شهریور 1392

خط ویژه  1392

آرایش غلیظ 1392

متروپل 1392

خواب زده‌ها 1393

شهر موش‌ها ۲  1393

رخ دیوانه 1393

نگار  1394

بارکد 1394

امکان مینا 1394

نیمه شب اتفاق افتاد 1394

هجوم 1395

جنجال در عروسی 1394

عالیجناب 1394

عصر یخبندان  1393

دیوانه 1393

رگ خواب  1395

گشت ارشاد ۲   1393

ایستگاه اتمسفر 1395

بمب  1396

سارا و آیدا 1395

به وقت شام 1396

هزارپا 1397

سریال

نشانی 1384

روزهای زیبا 1387

اشک‌ها و لبخندها 1388، 1387

عملیات 125 (سری ۲)  1388

ساخت ایران  1390

سقوط آزاد 1390

شیدایی 1390

قلب یخی ۳  1391

رالی ایرانی 1391

مسیر انحرافی 1391

شوق پرواز 1391

هوش سیاه ۲  1392

آب پریا  1392

بیمار استاندارد 1394

شهرزاد  1394

کارآگاهان 1387

ماه تی تی 1395

جوان زی 1395

فعالیت های دیگر ارشا اقدسی

 ارشا اقدسی در کنار حرفه بدلکاری در هنرهای دیگر هم قهار بود. او برای برگزاری مسابقه آب و آتش مجری شبکه نسیم شده‌ بود. همچنین در فیلمسازی استعداد خود را محک زد. نخستین تجربه فیلمسازی ارشا اقدسی، فیلم کوتاه «جمشید آریا» بوده که برای تجلیل بازیگر اکشن و پیشکسوت ایرانی، جمشید هاشم پور با حضور قهرمانان بنام کشورمان ازقبیل یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته و در جشن حافظ نمایش داده شد، فیلم ارشا اقدسی در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور نیز دیپلم افتخار گرفت.

ارشا اقدسی در نسیم

فعالیت های ورزشی ارشا اقدسی

ارشا اقدسی را همه ما به ورزش می شناسیم؛ او از کودکی پیگیر ورزش بود و در راستای فعالیت های ورزشی که داشت، آی کیدو را فرا گرفت و مربی این رشته شد، سپس سکوی بانجی جامپینگ را احداث کرد و مدرک مربی گری بانجی را گرفت. ارشا از اولین افرادی است که پایه بانجی جامپینگ را در ایران پایه گذاری کرد. او عنوان اولین مربی بانجی جامپینگ و تونل باد صبا در ایران را از آن خود کرد. سرانجام با تاسیس گروه بدلکاران 13 فعالیت‌های ارشا با گروهش در ایران و در عرصه بین‌الملل ادامه یافت.

از رشته های ورزشی که ارشا اقدسی در آنها به فعالیت می پرداخت می توان کاراته، سابقه مربی گری در رشته رزمی آی کیدو، اسب سواری، کمانگیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزش های رزمی سینمایی را نام برد.

فعالیت ورزشی ارشا اقدسی

سوارکاری ارشا اقدسی

ارشا اقدسی و پیمان ابدی

ارشا در سال 1384 موفق به کسب بورسیه تحصیلی در رشته تربیت بدنی شد و عازم ایتالیا بود که با دیدن یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا شد و به پیشنهاد مرحوم پیمان ابدی بورسیه را کنار گذاشت و از دانشگاه انصراف داد و در ایران ماند. گفتنی است، پیمان ابدی (1388 اردیبهشت 16– 1351 آبان 11) بدلکار نامدار و کارگردان و طراح صحنه های اکشن و قهرمان ورزشی اهل ایران در آلمان همچنین قهرمان شیرجه و پرش در طول چندین دوره فعالیت در اروپا و آلمان بو. او پس از دوره آموزشی در شرکت اکشن کانسپت، کمپانی طراحی جلوه‌های ویژه میدانی و طراح صحنه‌های اکشن فیلمسازی در آلمان به‌ دلیل فعالیت در مجموعه هشدار برای کبرا 11 به شهرت رسید. ارشا با ادامه دادن حرفه بدلکاری موفق شد سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی شود.

ارشا اقدسی پیمان ابدی

به گفته ارشا اقدسی وقتی زنده یاد پیمان ابدی به ایران آمد اتفاق خیلی خوبی افتاد و تعداد زیادی از علاقه مندان ازجمله خود ارشا، او را که در غرب آموزش دیده و کار کرده بود، پیدا کردند. آن زمان به قدری حرفه بدلکاری در ایران غریب بود که اگر کلمه بدلکار را به کسی می گفتید می خندید، پس از آشنایی ارشا با پیمان ابدی، او به ارشا گفت: اگر بمانی با من موفق می شوی … همین یک جمله برای پیدا کردن مسیر آینده ارشا اقدسی کافی بود که تصمیم گرفتم در ایران فعالیتش را ادامه دهد. ارشا در کمتر از 3 سال پس از مرگ ناگهانی پیمان ابدی در یک پروژه بدلکاری به مرد اول بدلکاری ایران تبدیل شد. اولین تجربه بدلکاری هنری را ارشا اقدسی با گروه پیمان ابدی در سریال «نشانی» رامبد جوان در سال 1384 کسب کرد و بعد بدلکار سریال «روزهای زیبا» در سال 1387 بود.

ازدواج ارشا اقدسی

ارشا اقدسی از چهره های سرشناس کشورمان در ورزش در طول حیات خود ازدواج نکرد و مجرد بوده است.

پست ارشا

حضور ارشا اقدسی در خندوانه

وقتی خندوانه پخش می شد یک شب ارشا به رامبد جوان پیامک داد که خیلی دوست دارد در این برنامه باشد و اگر باشد، می خواهد به اصطلاح بترکاند. رامبد هم با توجه به همکاری که از قبل با ارشا داشت و  با روحیه اش آشنا بود به او اعتماد کرد و اجازه داد در خندوانه حضور یابد و ارشا اقدسی موفق شد آنچه را که انتظار داشت، عملی کند.

ارشا اقدسی و رامبد جوان

ارشا اقدسی در سال 1395 با مسابقه لباهنگ خندوانه شهرت مردمی یافت، او با استفاده از مهارت بدلکاری اش در این مسابقه به مقام دوم رسید. ارشا حضورش را در خندوانه با اجرای رامبد جوان نقطه عطفی در زندگی اش می داند که موجب شد بسیاری از مردم لطف و توجه شان را به این بدلکار ایرانی نشان دهند.

ارشا اقدسی در خندوانه

حادثه تصادف ارشا اقدسی در لبنان

در سال 1400 ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون برای بدلکاری یک فیلم سینمایی در شهر بیروت لبنان حضور داشت که در روز چهارشنبه 6 مرداد 1400 هنگام بدلکاری در خودرو دچار یک سانحه رانندگی شد و خودرویش چپ کرد و ارشا اقدسی دچار ضربه مغزی شد. او در بیمارستان بستری شده بود و پس از این سانحه رانندگی به کما رفت اما چند ساعت بعد پزشکان ارشا را به خواب مصنوعی بردند و قصد داشتند که او را به زودی از ناحیه سر و گردن جراحی کنند.

تصادف ارشا اقدسی

ارشا اقدسی در کما

علت مرگ ارشا اقدسی

از روز یکشنبه 10 مرداد 1400 علائم حیاتی این بدلکار ایرانی با کاهش به یک درصد امکان هر نوع عمل جراحی را از پزشکان سلب کرد و او با دستگاه زنده بود. متاسفانه آسیب شدیدی که به سر و گردن ارشا اقدسی در حادثه رانندگی در لبنان در حین انجام حرفه اش وارد شد به مرگ او ختم شد و ارشا اقدسی این بدلکار ایرانی و بی حاشیه در تاریخ 13 مرداد 1400 در ساعت 21 روز چهارشنبه در بیمارستانی در بیروت درگذشت. او در 39 سالگی دار فانی را وداع گفت. پیکر این بازیگر و بدلکار خوش اخلاق کشورمان پس از چند روز به ایران انتقال یافت و در کنار همکار بدلکار و مربی اش مرحوم پیمان ابدی دفن شد. پیکر ارشا اقدسی روز جمعه 22 مرداد 1400 ساعت 10 صبح در بهشت زهرای تهران تشییع و خاکسپاری شد.

درگذشت ارشا اقدسی

مراسم ارشا اقدسی

اهدای عضو ارشا اقدسی

مادر ارشا اقدسی پیش از فوت پسرش در مصاحبه ای گفته بود که ارشا وصیت کرده اگر دچار مرگ مغزی شد اعضای بدنش را اهدا کنند … بدین ترتیب پس از تایید مرگ مغزی و فوت ارشا اقدسی بعضی از اعضای بدن او که قابلیت اهدا داشت به بیماران نیازمند اهدا شد.

مادر ارشا اقدسی

افتخارات ارشا اقدسی

ارشا اقدسی بدلکار

اولین مربی بانجی جامپینگ در ایران

اولین مربی تونل باد در ایران

برای اولین بار انجام بانجی جامپینگ از پل، دره و هلیکوپتر

انجام بانجی جامپینگ بدون اتصال به کش بانجی و با گرفتن کش در دست برای نخستین بار در ایران

رکورددار پرش روی تشک در ایران (15 متر – بر روی تشک 2×3)

رکورد سقوط از روی هلیکوپتر از ارتفاع 50 متری

رکورد معلق زدن ماشین با 4 دور کامل

رکورد بیشترین دفعات چپ کردن ماشین (35 بار)

رکورد طولانی‌ترین پرش با ماشین در ایران

رکورد پرش با ماشین از روی کامیون به طول 35 متر (برای Kaos هرج و مرج)

رکورد چرخیدن ماشین 2 دور روی هوا پیش از برخورد با زمین که فقط 5 نفر در جهان به این رکورد دست یافته‌اند و تنها رکورددار ایران در این حرکت.

رکورد طولانی‌ترین مدت سوختن در آتش یک دقیقه و 17 ثانیه

سوختن و خواندن همزمان برای اولین بار در ایران، 25 ثانیه بدون حرکت (مسابقه لباهنگ خندوانه)

جوایز ارشا اقدسی

جوایز ارشا اقدسی

جایزه SAG AWARD SCREEN ACTOR GUILD AWARD 2012 برای فیلم جیمز باند، سقوط آسمانی

– مقام نخست در رشته چپ کردن ماشین در روسیه prometheus international russian festival car tumbling 2014

– کسب مقام دوم در مسابقه لباهنگ خندوانه

– کاندید بهترین جلوه‌های ویژه میدانی برای فیلم سارا و آیدا در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

– کاندید بهترین فیلم کوتاه و دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه از جشنواره فیلم جیپور

– کاندید بهترین فیلم کوتاه در جشنواره فیلم سوچی روسیه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا