خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کار از برنامه‌های دولت برای بهبود «معیشت و تکریم» سالمندان گفت

شفقنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستور دادیم که صندوق‌های بازنشستگی توجه ویژه‌ای به معیشت سالمندان داشته باشند از جمله اینکه باید به تأمین امکانات، کمک هزینه سفر و گردشگری سالمندان رسیدگی و توجه کنند.

سیدصولت مرتضوی درباره اقدامات وزارت کار برای بهبود معیشت و تکریم سالمندان، بیان کرد:  دولت مساعدت های ویژه ای به اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر سالمند داشته و دارد.

وی عنوان کرد: آن بخش از سالمندان عزیزی که در مراکز نگهداری تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند، سازمان بهزیستی با همکاری مردم مساعدت های ویژه ای را برای این اقشار به عمل آورده است.

آقای مرتضوی تأکید کرد: دولت نسبت به تکریم سالمندان عزیز عنایت ویژه ای داشته، دارد و خواهد داشت و کمیته امداد و بهزیستی هم باید با توجه به معیشت سالمندان به تکریم آنان بپردازند.

وی افزود: بسیاری از سالمندان که جزو بازنشستگان می باشند، زیرمجموعه صندوق‌ها هستند؛ دستور دادیم که صندوق‌ها نیز توجه ویژه‌ای به معیشت سالمندان داشته باشند از جمله اینکه باید به تأمین امکانات و کمک هزینه سفر و گردشگری سالمندان رسیدگی و توجه کنند.

آقای مرتضوی در پایان گفت: آموزش و پرروش و صدا و سیما باید از بُعد فرهنگی برای تکریم سالمندان برنامه های ویژه ای در نظر بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا