خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۷ تصویر از شبکه من و تو که هیچ وقت تا ابد آن را فراموش نمی‌کنید

وبسایت برترین‌ها نوشت: پس از انتشار خبر تعطیلی شبکه من و تو، کاربری طی روزهای گذشته توئیتی نوشت با این مضمون که لحظه اوج شبکه «من و تو» را از دیدگاه خود بنویسید و یا ویدئویی از آن لحظات را به اشتراک بگذارید.

کاربران زیادی با به اشتراک گذاشتن ویدئو از لحظات خاصی که از شبکه «من وتو» در خاطر خود داشتند به نوعی با این شبکه خاطره بازی کردند.

البته اکثر ویدئویی‌هایی که به اشتراک گذاشته شده حالت کنایه‌آمیز دارد. در ادامه برخی از این ویدئوها که قابلیت انتشار دارد را برایتان به اشتراک می‌گذاریم. از برنامه‌های نظیر بفرمائید شام، استیج،  آکادمی گوگوش.

خشایار عکسی از بفرمائید شام را در حساب کاربری خود بازنشر کرد که برخورد یکی از ۴ فرد شرکت‌کننده در این مسابقه مورد استقبال کاربران قرار گرفت و این گروه در یک اقدام باورنکردنی برای اینکه هر چهار نفر برنده مسابقه شوند به یکدیگر نمره ۱۰ (بالاترین امتیاز مسابقه) را دادند.

۷ تصویر از شبکه من و تو که هیچ وقت تا ابد آن را فراموش نمی‌کنید

کاربری به نام محمد با بازنشر بخشی از برنامه بفرمائید شام نوشت: این قسمت خیلی خندیدم! این قسمت از برنامه بفرمائید شام در زمان پخش خود بسیار دیده شده است.

حساب کاربری به نام «سوژه» سکانسی از اجرای یکی از شرکت‌کنندگان برنامه آکادمی موسیقی گوگوش به نام «مجید» را بازنشر کرده که حسابی خبرساز شد اما در نهایت جزو سه نفر اول مسابقه در آن دوره شد!

شبنم اما سکانسی کوتاه از از تست صدای برنامه «استیج» را در توئیتر خود بازتاب داد که در آن مینا، یکی از شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی این برنامه با خارج‌خوانی خود سوژه روز فضای مجازی شده بود.

میلاد اما با انتشار بخشی از ویژه برنامه سال تحویل «من و تو» که در آن با استفاده از تکنیک هولوگرام یاد و خاطره هایده، خواننده سرشناس ایرانی با صدای  سحر، خواننده پاپ زنده شده، خاطره‌بازی کرده است. این حرکت دیگر برنامه‌های زنده تحویل سال در شبکه های فارسی زبان را تحت تاثیر قرار داد.

افسانه یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های برنامه بفرمائید شام را در توئیتر خود منتشر کرد که نوع مواجهه و حرکات این شرکت‌کننده (مجید) در طول مسابقه که به شکلی زننده به دیگر افراد حاضر در مسابقه نمره منفی داد تا خودش برنده شود، بحث‌برانگیز شد.

مریم اما یکی از دیگر بخش‌های برنامه استیج را در صفحه خود بازنشر کرد که راهیابی امیر، شرکت‌کننده این برنامه به مراحل بالاتر بر خلاف عملکرد ضعیف و غیرقابل قبولش در بین کاربران خبرساز شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینقدر این شبکه پوکیده من وتو براتون مهمه.هی مطلب میزاربد ازش بابا این شبکه مرد ولش کنید

    57
    46
    1. شبکه ای بسیارخوب و سرگرم کننده بود و واقعا حیف میشه اگه …. مخصوصاکه مستندهای بسیار جذابی دارد

      58
      54
  2. اونایی که عمرشون پای این شبکه گذاشتن حالا منتظر باشن بقیه عمرشون را دوباره اسرائیل یک شبکه جدید بذاره ه

    27
    22
    1. من درکل هیچ برنامه تلویزیونی تماشانمیکنم مخصوصاصداوسیماچون علاقه ندارم امااینقدری سایتهای خبری ایران درباره تعطیلی شبکه منو تومطلب مینویسه فکرنکنم خودشبکه منو تودرباره تعطیلیش مجریانش صحبت نمیکنن اینومیشه ازحرفای ادمهایی شبکه منو تورامیبینن فهمیدِ

      1
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا