خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی وزارت کشور و توضیحات «منبع آگاه» درباره‌ی تیراندازی مقابل ساختمان مجلس

ایرنا، خبرگزاری دولت، نوشت:

«مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور در تشریح جزییات حادثه تیراندازی امروز مقابل مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه (امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) فردی با هویت معلوم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی(چهار تیر) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد که بلافاصله توسط ماموران انتظامی خلع سلاح و دستگیر شد.

همچنین در توضیحات این مرکز بیان شده است: در این تیراندازی به هیچ کس آسیبی نرسیده است. حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور اعلام کرده است: تحقیقات در زمینه سلامت روحی و روانی این فرد در جریان است»


خبرگزاری فارس نوشت:

«یک منبع آگاه درباره جزئیات تیراندازی در مقابل درب بیمارستان شفا یحیایان، گفت: فردی که تیراندازی کرده ساکن نجف‌آباد، اصالتا خوزستانی و کارمند یکی از  شرکت‌های نفتی جنوب بود که برای پیگیری مطالبات شخصی به تهران آمده بود. وی پس از آنکه متوجه شد مشکلش حل نشده، اقدام به شلیک می‌کند.

وی افزود: این فرد در این حادثه اقدام به شلیک 4 تیر هوایی کرده که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی در آن محل دستگیر شده است.

این منبع آگاه تأکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده و منطقه در حال حاضر در امنیت کامل است. همچنین این فرد با سلاح شکاری غیرمجاز وینچستر اقدام به شلیک 4 تیر هوایی کرده که در بازرسی بدنی و خودرو پراید وی 30 تیر ساچمه‌ای نیز کشف شده است»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا