خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس ستاد انتخابات: «تقریباً» تمام گروه‌های سیاسی در انتخابات حضور پیدا کردند

سردار شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات گفت: تقریباً از تمام گروه‌های سیاسی در بحث انتخابات آتی حضور پیدا کردند و دولت با تمام توان به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور صبح امروز در سفر به استان سمنان و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه اظهار کرد: در قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، تغییراتی را نسبت به سنوات گذشته داشتیم.

وی بیان کرد: تا امروز بر اساس قانون انتخابات، تمام اقدامات مرتبط با انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری به‌موقع و بدون هیچ تأخیری طبق زمان‌بندی اجرایی شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: تأمین سلامت و امنیت 2 وظیفه ذاتی وزارت کشور در اجرای انتخابات است و در راستای اجرای دقیق قانون انتخابات و تأمین سلامت، به‌صورت ویژه بر آموزش عوامل اجرایی تأکید داریم و دوره‌های آموزشی متعددی ویژه فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی در حال برگزاری است.

شاهچراغی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: بحث برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور مشروط بر فراهم بودن زیرساخت‌ها در حوزه‌های انتخابیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون، رأی‌گیری در یک هشتم از شعبه‌ها در سراسر کشور الکترونیکی خواهد بوده و لیست شعب موردنظر به همراه پیشنهاد‌ها به شورای نگهبان ارسال شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در راستای تحقق مشارکت حداکثری، تقریباً از تمام گروه‌های سیاسی در بحث انتخابات آتی حضور پیدا کردند و دولت با تمام توان به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم است.

شاهچراغی گفت: مردم برگزارکننده انتخابات هستند و بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر از مردم در روز انتخابات متصدی برگزاری انتخابات در حوزه اجرا خواهند بود.

وی تصریح کرد: اطمینان داریم که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند همچون گذشته برگ زرین دیگری در تحقق مردم‌سالاری دینی خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درانتخاباتمجلس دوازدهم ازکسانیکه توبه بکنندرانت واختلاس راباهمکاران وهم پیمانان بانکی راکناربگذارند مردم استقبال می کننداما کسانیکه کارنامه بدی دارند،بهتراست اصلا شرکت نکنندچون هنوزدراستانها پارتی دارند آنهاراردصلاحیت نمی کنندمی شودهمان آش وهمان کاسه کسی مثل آقای پزشکیان داردبه مجلس درس می دهدنبایدچنین کسانی ردصلاحیت شوندچون رک وراست عیب مجلس ودولت رابیان می کند.

  2. واقعا همه حضور دارند . اصلا دنیا باید بیاد تکثر در انتخابات آزاد در ایران رو سرمشق قرار بده . خداییش خجالت نمیکشید این حرفا رو میزنید؟؟ طالبان تو بحث انتخابات فراگیر از شما هزار بار بهتر عمل میکنه . دزد و قاتل و فاسد میتونن بیان ولی کسی که مثل اونها فکر میکنه نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا