خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین جزیره های دنیا برای مسافرت در بهار

رپورتاژ آگهی

جزیره ها از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری در هر کشوری به شمار می‌آیند. بر همین اساس اغلب توریست ها همواره به دنبال کشف و انتخاب بهترین جزیره های دنیا برای مسافرت به خصوص در فصل بهار هستند. جایی که بتوانند میان خشکی و دریا به تماشای آسمان صاف و تلاطم موج های دریا مشغول شده و سفری آرامش بخش و دل انگیز را تجربه کنند‌‌. در این مقاله قصد داریم شما را به دل برخی از جذاب‌ترین جزیره های دنیا برده و با معرفی آنها شما را در انتخاب بهترین جزیره برای مسافرت در بهار کمک نماییم.

1. جزیره مورا (Moorea)

عنوان جزیره‌ای است که در جنوب اقیانوس آرام و در منطقه  پلی‌نزی (Polynesia) فرانسه قرار دارد. وجود کوه های آتشفشانی، آب های فیروزه‌ای و سواحل شنی با رنگ سفید از جمله شگفتی های این جزیره بسیار زیبا است. این جزیره گرمسیری از معدود جزایر کمتر شناخته شده‌ای است که می‌تواند تعطیلاتی خاص و رویایی را برای گردشگران فراهم سازد. از جزیره مورا تا تاهیتی با استفاده از قایق تندروی Catamaran تقریبا ۳۰ دقیقه فاصله است. این جزیره فرصت آشنایی شما را با فرهنگ تاهیتیان فراهم کرده و همچنین می‌توانید از نزدیک شنای نهنگ ها و کوسه های صخره‌ای را تماشا کنید. پیاده‌روی در جنگل های گرمسیری و بارانی جزیره نیز بسیار لذت بخش است.

علاوه بر این می‌توانید از دوچرخه یا اتومبیل روباز که به توریست ها اجاره داده می‌شود برای گردش در ساحل مورا استفاده کنید. در طول گشت و گذار خود می‌توانید از روستاهای متعدد اطراف و کلیساهای سفید عبور کرده و به خرید ماهی تازه، میوه های گرمسیری و نارگیل بپردازید. با ررزو تور فرانسه می‌توانید برنامه سفر رویایی خود را از هم اکنون بچینید. برای مشاهده قیمت تور فرانسه به تومان کافی است به وبسایت آژانس هواپیمایی آیشم مراجعه کنید.

2. جاماﺋیکا (jamaica)

جامائیکا را نیز می‌توان در شمار بهترین جزیره‌ های دنیا برای مسافرت در بهار قرار داد. چرا که در این جزیره آب و هوای نسبتاً گرم کارائیب، جنگل های بارانی، سواحل صخره‌ای طولانی، آبشارهای باشکوه و محله های صمیمی و با صفا انتظار گردشگران را می‌کشد. بنابراین در سفر به کارائیب از اقامت در جزیره افسانه‌ای جامائیکا به خصوص شهر نگریل غافل نشوید. خلیج های کم عمق، سواحل ماسه‌ای سفید و دریای آرام همراه با رستوران ها و کافه های متعدد بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات بهاری خواهد بود. همچنین می‌توانید برای لذت بردن از موسیقی رگی در کنسرت های شبانه این منطقه شرکت کنید.

در پرتلند Reach Falls نیز فرصت مناسبی است تا سفر عاشقانه بی‌نظیری را در کنار آبشار تجربه کنید. در این جزیره کافه منحصر به فردی تحت عنوان پلیکان وجود دارد که با حضور در میخانه آن می‌توانید به سرو انواع نوشیدنی های خوشمزه و ناب بپردازید. جایی در میانه دریا که با رقص دلفین‌های وحشی هیجان زده خواهید شد.

3. سری لانکا (sri lanka)

از دیگر جزایر شگفت انگیز دنیا می‌توان به سری لانکا اشاره کرد که دارای کوهستان‌هایی مرتفع، جنگل‌های انبوه و کشتی‌هایی باستانی جهت مسافرتی ماجراجویانه در دل اقیانوس هند است. سری لانکا با توجه به سواحل طولانی فراوانی که دارد از بهترین جزیره‌ های دنیا برای مسافرت خصوصا در فصل بهار است. جایی که با شهر فرنگ در واقعیت‌ها روبرو شده چرا که ساکنین این جزیره دارای زبان‌ها و فرهنگ‌های متنوعی هستند. در جزیره سری لانکا می‌توانید به بازدید از آثار تاریخی موجود در آن نیز بپردازید. همچنین تفریحاتی از جمله فیل سواری، پیاده‌روی در ماسه‌ها، موج‌سواری، غواصی و… در این جزیره وجود دارد که خاطره سفری مهیج را برای شما بسازد.

4. فیجی (fiji)

فیجی از جمله کشورهای ملانزیایی واقع در اقیانوس آرام جنوبی بوده که به ۹ بخش از جزایر دسته‌بندی می‌گردد. شما می‌توانید در تمامی فصول سال به بازدید از این جزیره زیبا پرداخته چرا که از درجه دمایی ثابت در حدود ۲۷ درجه سانتیگراد برخوردار است. از ماه می الی ماه اکتبر با بیشترین جمعیت غواصان در اقیانوس مواجه می شوید چرا که صخره‌های مرجانی بیش از هر زمان دیگری دید خواهند داشت. مهمترین و بزرگترین جزیره در فیجی تحت عنوان ویتی لوو (Viti Levu) معروف بوده که دارای جاذبه‌های منحصر به فردی بر روی آب است.

5. جزیره کاپری (capri)

جزیره کاپری از بهترین جزیره‌ های دنیا برای مسافرت بوده که با داشتن صخره‌های نوک تیز به مکانی فوق‌العاده تبدیل شده است. “The Blue Grotto” از جمله غارهای مشهور در این جزیره است که می‌توانید برای کشف آن به ایتالیا سفر کنید. ویلاجوییس و ویرانه‌های روستاهای رم که زمانی محل امپراطوری تیبریوس بوده‌اند از جمله اماکن تاریخی در این جزیره است که می‌توانید از آنها بازدید کنید. قیمت تورهای اروپایی از جمله تور ایتالیا در مجموعه مسافرتی آیشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

6. جزیره کو فی فی (koh phi phi)

با سفر به تایلند و دریای آندامان می‌توانید به مجمع‌الجزایر معروف آن از جمله جزیره کو فی فی رفته و ساحل زیبا و حیرت انگیز این منطقه را از نزدیک مشاهده کنید. از جمله جزایر اصلی در این مجموعه می‌توان به کوه فی فی لی و جزیره کو فی فی دون اشاره کرد. کو فی فی از مقاصد گردشگری بسیار ایده‌آل در فصل بهار است که می‌توانید به دل طبیعت صخره‌ای و جنگلی آن رفته و به مشاهده بسیاری از گونه‌های گیاهی و جانوری از جمله مار، میمون و انواع پرندگان وحشی بپردازید.

7. جزیره لاگومرا

لاگومرا از جمله جزیره‌های کوچک در جزایر قناری است که گفته می‌شود کریستوف کلمب نخست از این محل سفر اکتشافی و دریایی خود را شروع کرد. این جزیره خوش آب و هوا در اسپانیا نیز جزو بهترین جزیره‌ های دنیا برای مسافرت است. از منطقه تنریف می‌توانید سوار کشتی شده و به این جزیره زیبا و منحصر به فرد سفر کنید. طبیعت جنگلی، آبشارهای متعدد، مناطق صخره‌ای از جمله شگفتی‌های جزیره لاگومرا به شمار می‌آیند. برای سفر به این جزیره و مشاهده قیمت تور اسپانیا ۱۴۰۲ می‌توانید هم‌اکنون به وبسایت آژانس هواپیمایی آیشم مراجعه کنید.

8. جزیره سنت لوسیا (santa lucia)

جزیره سنت لوسیا از جمله جزایر آتشفشانی است که دیدن آن برای ماجراجویان می‌تواند بسیار خارق‌العاده باشد. همچنین در این جزیره موارد شگفت‌انگیز مختلفی از جمله دو شاخه‌ آتشفشانی در کوهستان تحت عنوان پیون‌ها وجود داشته که در فهرست میراث جهانی نیز قرار گرفته اند. در واقع زیباترین سواحل کارائیب در جزیره سنت لوسیا قرار دارند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به Bay Marigot و Beach Sugar اشاره داشت. در ماسه‌های اطراف ساحل می‌توانید لاک پشت‌های دریایی را که برای تخم گذاری به بیرون از آب می‌خزند مشاهده کنید.

9. جزایر ویتساندی (Whitsunday)

جزایر ویتساندی از جمله مجمع الجزایر بسیار زیبا در استرالیا بوده که از ۷۴ جزیره گرمسیری تشکیل شده است. چنانچه این جزیره را برای مسافرت بهاری خود انتخاب کنید می‌توانید در شن‌های سفید سواحل آن به پیاده‌روی پرداخته و از ورزش‌ های دریایی متعددی مانند غواصی لذت ببرید. کوالیا بهترین اقامتگاه در این مجمع‌ الجزایر است که اغلب مسافران آن را انتخاب می‌کنند. در این محل همچنین امکاناتی از جمله آبگرم، رستوران، اسپای، کتابخانه، کافه و مجموعه‌ای کامل از فعالیت‌های دریایی جهت گردشگران در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

در این مقاله برخی از بهترین جزیره‌ های دنیا برای مسافرت در بهار را معرفی و مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید به صورت مستقیم و یا از طریق تورهای مسافرتی ارائه شده در آژانس هواپیمایی آیشم به این جزیره‌های زیبا و منحصر به فرد سفر کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا