خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تیراندازی مسلحانه در چهارراه زند شیراز

به گفته‌ی فرمانده انتظامی فارس دو نفر در تیراندازی مسلحانه چهارراه زند شیراز مجروح شدند.

به گزارش پایگاه تحلیل خبری شیرازه، دقایقی پیش یک راننده پژو ۴۰۵ در چهارراه زند شیراز با انگیزه نامعلوم به سمت ماموران و مردم شروع به تیراندازی کرد.

بنا به مشاهدات خبرنگار شیرازه این خودرو که تنها یک سرنشین داشت شروع به تیراندازی به سمت مامورین و مردم کرد که در این تیراندازی یکی از شهروندان مجروح شد. بنا به گفته افراد حاضر در صحنه، ضارب مسلح و یکی از رانندگان شهروند مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر امروز پنجم آذرماه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست دادند که راننده شروع به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و شهروندان کرد که متاسفانه یک نفر عابر پیاده مجروح می‌شود.

تیراندازی مسلحانه در چهارراه زند شیراز
تیراندازی مسلحانه در چهارراه زند شیراز

او افزود: ماموران انتظامی در درگیری متقابل با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق از جمله سرقت مسلحانه، آدم ربایی، تحصیل مال نامشروع و… است به بیمارستان اعزام و حال مزاجی وی وخیم گزارش شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب، است، گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان می‌باشد.

این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان می‌باشد و پلیس برابر قانون به شدت با انان برخورد می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. فرمانده انتظامی شیراز مطمئنی شیراز جای ناامنی برای افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت است؟ حوادثی اینچنینی و حوادث 2باره شاهچراغ خلاف این رو ثابت میکند

    5
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا