خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایش وضعیت حجاب کارکنان تامین اجتماعی شیراز در ساعات غیر اداری!

سازمان تامین اجتماعی شیراز در ساعات غیر اداری و در فضای مجازی نیز وضعیت حجاب کارکنان خود را پایش کرده و با مواردی که تخلف تشخیص دهد توسط هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان برخورد می کند.

در صورتی که هیات تخلفات اداری کارکنان به منظور حفظ سلامت اداری و پایش خدمت کارکنان به مردم تشکیل شده است، انصاف نیوز به سندی دست یافته است که نشان می دهد معاونت درمان تامین اجتماعی شیراز، کارکنان خود را در ساعات غیر اداری و خارج از اداره و در فضای مجازی پایش می کند و با استفاده از هیات تخلفات اداری کارکنان، کارمندان را تحت فشار قرار داده است.

برخی کارمندان معاونت درمان تامین اجتماعی شیراز به انصاف نیوز خبر داده اند بخشی از این مجموعه با جستجو در زندگی شخصی کارمندان این اداره در خارج از سازمان برای تعدادی از کارکنان «پرونده سازی» کرده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بخدا شماها دیوانه اید اینقدر به مردم فشار بیارید که مردم تو خیابون….. رو آتش بزنند یعنی نفرتی از دین در دل مردم میکارید که تا نسلها بعد هم باقی بماند واقعا خاک بر سرتان که با دستهای خودتون دارید دینو نابود میکنید

  2. این وضعیت مختص تامین اجتماعی نیست و بسیاری از نهادها و سازمانهای دولتی چنین وضعیتی دارند و در خصوصی ترین مسائل کارمندان دخالت می کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا