خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصویری تازه از تهران که داغ شماعی‌زاده را تازه کرد

برترین‌ها نوشت: حسن شماعی‌زاده، خواننده و آهنگساز شناخته‌شده قبل از انقلاب که پیش از این بارها به مصادره منزلش در تهران معترض شده بود، این بار تصویری از «سامانه تهران من» متعلق به شهرداری تهران را در توئیتر منتشر کرد که نشان می‌دهد، خانه او در وضعیت بررسی نقشه‌ها در سازمان نظام مهندسی است.

تصویری تازه از تهران که داغ شماعی‌زاده را تازه کرد

شماعی‌زاده در توضیح این عکس نوشت: «هر گونه ظلم چه کوچک و چه بزرگ باید عیان شود. این هم، مدرکی جهت خراب کردن خانه فرزندان من و ساختن آپارتمان ۶ طبقه که طرفداران و دوستان من از خود شهرداری برای من فرستاده‌اند.»

تصویری تازه از تهران که داغ شماعی‌زاده را تازه کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقا خونه اش رو بهش بدید،این بنده خدا چشمش هنوز دنبال خونه قدیمیه که سهم فرزندانش هست!!!اینقدر حسن آقای ما رو اذیت نکنید،دلش پاکه و تا حالا هم دنبال سیاست بازی نبوده است

    8
    1
  2. این نوع تصاحب و مصادره از نظر دینی و وجدانی هیچ جایگاهی ندارد. استاد شماعی زاده بجز خوانندگی حدود 100 آهنگ متفاوت و زیبا برای خوانندگان مختلف ساخته که توسط مردم زمزمه میشه. البته مجموع آهنگهاش و تنظیم هایی که انجام داده بمراتب بیشتره.
    بنده خدا همون ابتدای جوانی دچار دیسک گردن شده و به سختی سازهای بادی رو در دستش می‌گرفته و برای شادی مردم تمام نبوغ و هنرش رو بکار می‌گرفته و از درآمد اون زحمات، خونه رو خریده. اگه مسئولین تصمیم گیرنده فکر میکنن درآمد موسیقی حرامه که بهتره خونه آقای سالار عقیلی و استاد انتظامی رو هم مصادره کنند! و یا لااقل خونه و اموال آقای امید حاجیلی رو که دقیقا مثل استاد شماعی زاده ساز بادی میزنه و میخونه و سبک آهنگسازیش هم مشابه ایشونه، توقیف بشه!
    دیگه گذشت دورانی که استاد ایرج خواجه امیری مجبور شد 7 تا خونه شو واگذار کنه فقط بخاطر اینکه آواره دیار غربت نشه.
    جا داره مسئولین محترم ذیربط به احترام میلیونها نفر ایرانی هنر دوست و علاقمند به کارهای ارزشمند استاد شماعی زاده، در تصمیم خودشون تجدید نظر کنند و حق الناس رو مراعات کنند.
    از هموطنان عزیز هم انتظار داریم اینجور ملک ها رو نخرند که کائنات اجازه بهره مندی از اموال ناحق رو بهشون نخواهد داد.

    28
    2
  3. با احترام فقط یک سوال :آیا از نظر شرع تصاحب اموال دیگران مجاز است ؟ آقای شماعی زاده آنزمان فقط یک خواننده و آهنگساز بود مثل تمام کسانیکه الان در ایران هستند گناه ایشان چیست که باید اموالشان توقیف شود

    81
    2
  4. آبا به صرف اینکه ایشان خوانندگی میکرده باید خانه اش مصادره شود. همین الان در ایران صدها نفر هستند که در جشن ها و عروسی ها میخوانند آیا باید خانه شان مصادره شود. واقعا تاسف دارد.

    16
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا