خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با پول فساد ۳.۴ میلیارد دلاری چای دبش چه کار‌هایی می‌شد کرد؟ + اینفوگرافی

در تازه‌ترین پرونده فساد اعلام شده گروه صنعتی چای دبش حدود ۳.۴ میلیارد دلار ارز ترجیحی یعنی حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان برای واردات و بسته‌بندی چای دریافت کرده است. اما با این رقم چه چیزهایی می‌شد در ایران ساخت؟

سازمان بازرسی کل کشور از فساد جدیدی در حوزه واردات با ارز ترجیحی رونمایی کرد. گروه صنعتی چای دبش حدود ۳.۴ میلیارد دلار برای واردات و بسته‌بندی چای گرفته بوده است. رقم ریالی فساد رخ داده چیزی حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است که از نظر ریالی تاکنون در تاریخ اقتصاد ایران سابقه نداشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در اینفوگرافی بالا مواردی را که می‌شد با رقم فساد سه میلیارد و چهارصد میلیون دلاری چای در ایران ساخت را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو محاسباتت اشتباه فاحش کردی اعتماد! این ارقامی که اعلام کردی، ارقام خالص برای ساخت نمونه هایی است که بر شمردی؛ ببینم سهم مدیران و مقامات رو هم توی این محاسبات دیدی!؟ اگه ندیدی که واقعی نیست و باید لااقل بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد به آن اضافه کنی!

    6
    2
  2. بایک پنجم این پول کار رتبه بندی فرهنگیان فلک زده تمام می شد وکاربه این هیاهو وجاروجنجال نمی کشید.

    11
    1
  3. نمی دانم مسئولین برای برخورد با این مفسدها دارن چکار می کنن، اما فقط این رو بگم که اگر صاحبان قدرت و تصمیم گیری در کشور کمی عاقل باشند با برخورد شدید و بی رحمانه با مفاسد اقتصادی می توانند کشور را برای همیشه از نظر حمایت مردمی بیمه کنند؛البته شک دارم چنین اراده ای در بین مسئولین باشد.تنها راه ایجاد امید در بین مردم وپایان دادن به مفاسد در کنار هوشمند سازی،برخورد بی رحمانه با مفسدین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا