خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال شرم آور در مسابقه صداوسیما!

سایت خبرآنلاین نوشت: سوأل شرم‌آور در مسابقه‌ی شبکه ۲ تلویزیون که بر سر این دو راهی کدام‌یک را ترجیح می‌دهید؟ نداشتن فرزند یا داشتن فرزند معلول واکنش های بسیاری را در فضای مجازی به راه انداخته است. منبع: چندثانیه

عکس | سوأل شرم‌آور در مسابقه‌ صداوسیما

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای جبلی دمت گرم ،به برکت شما و افراد تندرویی که اتوبوسی وارد صدا وسیما کرده ای هر روز خبر و داستان جدیدی از این سازمان به گوش میرسد، آقای جبلی مجری گری سواد می‌خواهد تخصص می‌خواهد تولید برنامه سواد و تخصص می‌خواهد، انتخاب مهمان شعور میخواهد،… حداقل به فکر آبروی خودتان نیستید به فکر آبروی کشور باشید. کار را به کاردان بسپارید.

  2. باسمه تعالی.باورهای زیادی در کشور از سالهای اول دولت سازندگی در کشور نهادینه شده است که توسعه بدون پیشرفت را یدک می کشد گرچه پیشرفت هر دوجنبه تفکر مادی ومعنوی را پوشش میدهد ولی این سوال مجری با همان زیر ساخت توسعه ای توجه به ظواهر مادی بدون توجه به بعد معنایی ان است واین تفکر وتفکرهای دیگر باید آنگونه ریشه ای درست شود که شاهد بروز آن در تریبون صدا وسیما نباشیم.وآن هم با عوض کردن یک مجری درست نمی شود باید کار فرهنگی عمیق با ریشه های تنومند معنوی اسلامی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا