خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی بهترین سایت برای ترید ارز دیجیتال + ویژگی سایت های مناسب ترید

رپورتاژآگهی

شناخت بهترین سایت برای ترید ارز دیجیتال ممکن است چالش‌برانگیز باشد. در‌حال‌حاضر سایت‌هایی همچون گلس نود، مساری، لونار کراش، کوین مارکت کپ، سانتیمنت در خارج از ایران و نوبیتکس در ایران مشغول فعالیت هستند. با‌این‌‌حال نمی‌دانیم که کدام سایت برای انجام مبادلاتمان مناسب است. اگر شما هم با این چالش روبه‌رو هستید، نگران نباشید. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین سایت برای ارز دیجیتال را به صورت کامل موردبررسی قرار دهیم.

گلس نود؛ بهترین سایت برای ترید ارز دیجیتال

یکی از بهترین سایت‌ها برای اطلاع از قیمت لحظهای ارز دیجیتال، گلس نود نام دارد. این پلتفرم داده‌ها را از بلاکچین‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند تا فعالیت‌های شبکه رمزنگاری را به‌صورت دقیق ارزیابی کند.  گلس نود به شما برای بررسی شاخص‌های بازار، تحلیل نمودارهای ارز دیجیتال و مشاهده تعداد آدرس‌های فعال با تراکنش‌ها مفید استفاده می‌شود.

سایت گلس نود، اطلاعات را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد. این اطلاعات شامل عرضه در گردش، حجم تعاملات، تعداد تراکنش‌ها و کارمزدشان می‌شوند. در سال ۲۰۲۲ برای عضویت پیشرفته در این سایت خارجی باید مبلغ ۲۹ دلار و برای عضویت حرفه‌ای ۷۹۹ دلار در ماه پرداخت می‌کردید. کاربران، سایت گلس نود را به ارائه شاخص‌های نوآورانه و تحلیل نمودار ارز دیجیتال می‌شناسند.

مساری؛ پیشرفته‌ترین سایت برای ترید ارز دیجیتال

یکی از پیشرفته‌ترین سایت‌های فعال در زمینه ترید ارز دیجیتال برای اطلاع از قیمت bnb و سایر ارزها، مساری نام دارد. این سایت مناسب کسانی است که به دنبال تجزیه و تحلیل داده‌ها با نگاه عمیق‌تری در معاملاتشان می‌گردند. در سایت Messari انواع فیلترهای مفید مثل سکتور و قیمت آن وجود دارند که برای سفارشی‌سازی تحقیقاتتان کاربردی خواهند بود.

همه کاربران می‌توانند به شکل رایگان از سایت مساری استفاده کنند. در سال ۲۰۲۲ استفاده از ابزار تحقیقاتی کریپتو فقط با پرداخت ۲۴.۹۹ دلار به صورت ماهانه امکان‌پذیر است. عضویت پرو سایت مساری شامل ویژگی‌های غربالگری، بینش‌های روزانه و تحقیقات طولانی، فهرست‌های پیشرفته و نمودار می‌شود. نسخه پولی مساری امکان دانلود داده‌ها را در صفحه گسترده به شما می‌دهد.

لونار کراش؛ مفیدترین سایت برای قیمت رمز ارزها

یکی از مفیدترین سایت‌های حال حاضر در زمینه ارزهای دیجیتالی همچون ایاس، لونار کراش نام دارد. این سایت یک پلتفرم هوش مصنوعی است که کار تجزیه و تحلیل داده‌های شبکه و قیمت ارزها را انجام می‌دهد. به کمک لونار کراش از جست‌وجو در هر منبع دیگری بی‌نیاز خواهید شد. بعضی از ویژگی‌های این سایت شامل کامنت‌ها، دنبال‌کنندگان، لایک‌ها و لینک‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده URL است. در اصل لونار کراش یک سایت پیش‌بینی نیست؛ اما به خاطر اهمیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی در قیمت بعضی از ارزها برای تحلیل بازار بسیار تاثیرگذار است.

با کوین مارکت کپ از آخرین اخبار دنیای ارز مطلع شوید

یکی از به‌روز‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌های پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال که اطلاعات جامعی را در اختیار کاربران می‌گذارد، کوین مارکت کپ نام دارد. این سایت حجم معاملات، قیمت، ارزش بازار و معیارهای دیگر مربوط به ارزها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایت کوین مارکت کرپ ویژگی‌های زیر را دارد:

  • ارائه آخرین تغییرات نرخی رخ داده در بیش از ۱۷ هزار رمز‌ارز موجود
  • داشتن پرتفوی رایگان با قابلیت شخصی‌سازی
  • لیستی از همه صرافی‌های دنیا به‌صورت رتبه‌بندی شده بر اساس امتیاز کاربران
  • برخورداری از دیده‌بان شخصی watch list جهت رصد کردن رمز‌ارزها
  • ارائه اپلیکیشن کاربردی

اطلاعات در این سایت به‌صورت دائم به‌روزرسانی می‌شوند و کاربران همیشه آخرین تغییرات را در این صفحه مشاهده خواهند کرد. سایت کوین مارکت کپ ویژگی‌هایی همچون رتبه‌های ارزها، نمودارهای تحلیلی و اخبار مرتبط با ارزها را نیز دارد.

کوین گکو؛ بزرگ‌ترین بستر اطلاعات ارزهای دیجیتال

سایت کوین گکو یکی از بزرگ‌ترین بستر اطلاعات ارزهای دیجیتال شناخته شده است. این سایت علاوه‌بر ردیابی قیمت، رشد جامعه، توسعه کد منبع باز، حجم و ارزش بازار، معیارهای زنجیره‌ای و رویدادهای مهم را نیز به تصویر می‌کشد. در صورت استفاده از نسخه پریمیوم یا پولی سایت کوین گکو می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • بدون تبلیغات
  • دوهفته نامه گکو – هر دو هفته، تحلیلگران کوین گکو (Coingecko)پروژه‌‌ها، ترند‌ها و موضوعات مورد نظر را به اینباکس شما ارسال می‌کنند.
  • خلاصه هفتگی – اگر قادر نیستید هر روزه اخبار را دنبال کنید، این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا اتفاقات مهم را به صورت مختصر و مفید رصد کنید.
  • کندی‌های بیشتر
  • ان اف تی‌ انحصاری کوین گکو پریمیوم
  • دسترسی به نشریات و کتب منتشر شده کوین گکو
  • چت خصوصی با تحلیگران کوین گکو (Coingecko)
  • دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های بتا

 در سال ۲۰۲۱ برای استفاده از خدمات حساب‌های پولی باید ۴۹.۹۰ دلار و خدمات ویژه ۹۹ دلار پرداخت می‌شد. کوین کگو ابزارهای مدیریت سبد رمزنگاری معاملاتی ارزهای دیجیتال را برای معامله‌گران بازار کریپتو طراحی کرده است.

کوین تلگرف؛ قدیمی‌ترین سایت پیش‌بینی ارز دیجیتال

یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال، کوین تلگرف نام دارد. این سایت در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. اکنون کوین تلگرف یک منبع رسانه دیجیتال به‌شمار می‌رود که طیف وسیعی از اخبار فناوری بلاکچین، دارایی‌های رمزنگاری، تحلیل نمودار ارز و روندهای جدید را پوشش می‌دهد. این رسانه دقیق‌ترین و به‌روز‌ترین اخبار را ارائه می‌کند که محتواها شامل نقد و بررسی‌های هوشمندانه، گزارش‌های منظم، تجزیه و تحلیل عمیق و نمودارهای جامع قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود.

سایت اسکیو؛ جدیدترین سایت فعال در حوزه ارز دیجیتال

در سال ۲۰۱۸ در لندن اسکیو تاسیس شد. در سال ۲۰۲۱ صرافی  Coinbase آن را خریداری و به بخشی از Coinbase Prime تبدیل کرد. این ابزار امکاناتی همچون قابلیت‌های معاملاتی پیشرفته، خدمات مشتری در مناطق و زمان‌های مختلف و فضای ذخیره‌سازی را در اختیار شما می‌گذارد. در سال ۲۰۲۱ به دلیل اطلاعات باارزشی که اسکیو در اختیار کاربران قرار می‌داد، مخاطبان با پرداخت ماهانه ۲۷۹ دلار، داشبورد خود را  سفارشی می‌کردند

نوبیتکس؛ اولین بازار مبادله ارزهای دیجیتال با پول ایرانی در دنیا

سایت نوبیتکس، اولین بازار برای مبادله ارزهای دیجیتال با پول ایرانی را در سراسر دنیا امکان‌پذیر کرده است. این سایت ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی همچون سرعت بالا و امنیت دارد. به دلیل حجم معاملاتی بالا و پشتیبانی از ارزهایی مثل بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل و سایر ارزها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. سایت نوبیتکس پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و به هر مشکلی به سرعت رسیدگی می‌کند.

نوبیتکس؛ بهترین سایت ایرانی برای ترید ارز دیجیتال

سایت‌هایی همچون اسکیو، کوین تلگرف، کوین کگو، سانتیمنت، کوین مارکت کپ، لونار کراش و مساری همگی خارج از ایران هستند. پس برای افراد داخل ایران چه سایت‌هایی وجود دارد؟ یکی از بهترین سایت‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، نوبیتکس نام دارد. صرافی نوبیتکس یک سایت ایرانی بسیار امن با حجم معاملاتی بالا است که پشتیبانی خوبی دارد. رابط کاربری بسیار بالای آن باعث شده است تا کاربران از این سایت استفاده کنند. در حقیقت نوبیتکس هم سطح سایت‌های خارجی ترید به‌شمار می‌رود. این سایت پشتیبانی 24 ساعته دارد. علاوه‌بر این، امکان دریافت آموزش و بازار معاملاتی را نیز برای مخاطبانش فراهم کرده است. در‌صورت درخواست مشاوره می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت «nobitex.ir» تماس بگیرید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا