خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای تسنیم: 3700 کاندیدا از 12هزار تا تایید شدند

خبرگزاری تسنیم به نقل از «برخی منابع غیررسمی» ادعا کرده که از میان 12هزار و 123 نفری که برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده بودند، تاکنون بیش از 900 نفر در طول روند بررسی صلاحیت‌ها انصراف داده‌اند و از تعداد باقی‌مانده، حدود یک‌سوم ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات اسفند صلاحیتشان احراز شده است.

به گزارش انصاف نیوز، با فرض صحت خبر تسنیم، از 12123 نفر، 900 نفر انصراف داده و 11223 باقی می مانند که از این تعداد، یک سوم فقط تایید شده اند، یعنی 3741 نفر.

این خبرگزاری همچنین درباره ی آن دو سوم دیگر غیرانصرافی ها یعنی 7482 نفر دیگر مدعی شده است: یک‌سوم [3741 نفر] به‌طور قطعی صلاحیتشان برای این  انتخابات رد شده و یک‌سوم [3741 نفر] دیگر نیز تاکنون مشمول “عدم‌احراز” شده‌اند. این خبر هنوز از سوی مقامات رسمی تأیید نشده و در حد یک گمانه‌زنی از طریق کسب اطلاع از منابع غیررسمی است. تفاوت آنهایی که به‌طور قطع صلاحیتشان احراز نشده و آنهایی که تاکنون مشمول عدم‌احراز هستند، آنجاست که احتمال تأیید صلاحیت دسته دوم تا زمان آغاز تبلیغات همچنان وجود دارد. این افراد می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک و یا معرفی معرف‌های مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی در راستای احراز صلاحیت خود اقدام کنند.

قرار است نتایج رسمی بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی طی امروز یا فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا