خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | ماجرای شهرام شبپره و شهید آوینی از زبان پسرش!

سید سجاد آوینی فرزند شهید آوینی با حضور در کافه خبر خبرآنلاین و در گفت و گویی با سید عبدالجواد موسوی از دیدگاه هایش درباره پدرش سخن گفت. او در بخشی از گفته هایش به تغییر مدام راوی روایت فتح و روحیه جستجوگر او اشاره می کند./خبرآنلاین

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای سجاد آوینی،کسی با ۳۰۰ بار دیدن یک فیلم،سینماگر نمی شود؛چون همین که نیاز داشته ۳۰۰ بار ببیند تا بفهمد یعنی ضعف فکری و بصری. ولی نکته اینجاست که اکر کسی مثل استاد فراستی،با تحصیلات عالیه در اروپای بی تعارف و آنهم در چند رشته مهم و همچنین مدت زیادی عضو تحریریه کایه دو سینما بودن و نقد نوشتن به آثار برگمان نمی تواند منتقد باشد پس چطور کسی مثل شما که ذهنش نمی توانسته با یکبار دیدن فرم دریابد خود را منتقد فراستی تشخیص می دهد.

  2. عجب آقا سجاد،یعنی سید شهیدان اهل قلم،اواخر عمری اصلاحیه خورد و ما نمی دونستیم. پس یعنی منظور شما اینه که خدا رو باید شکر کرد که پای اون مرد خدا، رفت روی مین و شهید شد؛ چون درغیر اینصورت حالا ما شاهد روایت فتحی بودیم که مزین به نوای ملکوتی شبپره شده بود که می خواند: «رفیق باوفا بودیم من و تو،یه عمری همصدا بودیم من و تو»
    آقا سجاد! یه ریزه فکر قبل صحبت بد نیست. هرچند این روزها همه دارند سید مرتضی را از آن خود می کنند، چرا ورثه ایشان این کار را نکند که از همه سزاوارتر است. اما گمان نکنم برخورد مناسب پدرتان با فرزندانش هیچگونه ربطی به تایید شهرام شبپره ها داشته باشد. اینکه به زور و اجبار نمیشه بچه را به مسلک خود درآورد که همه والدین می دانستند و می دانند. اگر ایشان این موسیقی ها را گوش می کرده صرفا به معنی خوب بودن یا حتی بد بودنشان نیست. چون ایشان هم یک انسان بوده و معیار خوبی و بدی هر آهنگی را علم موسیقی است که تعیین می کند نه یک انسان ناقص الابعاد ولو اینکه شهید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا