خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چگونه تلگرام پرمیوم تهیه کنیم

تلگرام پرمیوم در واقع نسخه غیررایگان نرم‌افزار محبوب و کاربردی تلگرام بوده که در آن امکانات جذابی برای کابران فراهم شده است. اگر در بین شبکه‌های اجتماعی بیشترین استفاده را از تلگرام دارید بهترین کار فعال‌سازی نسخه پرمیوم آن است.

در این نسخه قابلیت‌هایی مانند بارگذاری پروفایل‌های متحرک یا مدیریت بهتر چت در اختیار افراد قرار می‌گیرد. در ادامه با امکانات نسخه پرمیوم این نرم‌افزار محبوب بیشتر آشنا می‌شویم. اگر قصد فعال‌سازی آن را دارید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

تلگرام پرمیوم را بهتر بشناسیم

تلگرام خود از شبکه‌های اجتماعی پرسرعت به‌شمار می‌آید که به‌دلیل امکانات و قابلیت‌های جذاب در کشورهای مختلف از محبوبیت بسیاری برخوردار است. به‌گونه‌ای که درحال‌حاضر حدود 800میلیون کاربر فعال در این برنامه به فعالیت مشغول هستند.

مدیران تلگرام برای سال‌های طولانی تمام خدمات و قابلیت‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دادند تا اینکه نسخه پرمیوم تلگرام منتشر شد. کاربران برای اینکه بتوانند به تمام قابلیت‌های جدید و‌ پیشرفته دسترسی داشته باشند باید نسخه پولی یا غیررایگان آن را تهیه کنند.

در نسخه پرمیوم امکاناتی مانند انتخاب تصاویر متحرک برای پروفایل، دانلود سریع‌تر فایل‌ها و مدیریت بهتر چت وجود دارد. این قابلیت‌ها می‌توانند تجربه جذابی از کار با تلگرام را به شما هدیه دهند. استفاده از این نسخه به همه کاربران به‌خصوص افرادی که در این فضا به کسب درآمد از طریق گروه یا کانال می‌پردازند توصیه می‌شود.

برای دسترسی به امکانات این نسخه از تلگرام کاربران باید به‌صورت ماهیانه مبلغ خاصی واریز کنند. در غیر این صورت دسترسی‌ها محدود می‌شوند و کاربران تنها امکان استفاده از قابلیت‌های نسخه رایگان را خواهند داشت.

مهم ترین امکانات تلگرام پرمیوم

با توجه به اینکه برای بهره‌مندی از قابلیت‌های این نسخه باید به‌صورت ماهیانه اشتراک خریداری کرد بهتر است با امکانات آن آشنا باشید تا درصورت تمایل برای خرید آن اقدام کنید. مهم‌ترین امکانات این نسخه به شرح زیر هستند:

استیکرهای سفارشی شده در تلگرام

به‌طور کلی باید گفت تلگرام خود دارای انواع استیکر جذاب و کاربردی است تا کاربران بتوانند در حین چت یا در کانال‌های فعال خود از آن‌ها استفاده کنند. اما مدیران تلگرام برای افراد سخت‌پسندی که به تنوع بیشتر علاقه دارند امکان سفارشی‌سازی استکیرها را فراهم کرده‌اند.

استیکرهای جذاب و انیمیشنی که در نسخه پرمیوم وجود دارند ازنظر جلوه بصری زیباتر و کاربردی‌تر از نسخه رایگان هستند. ضمن اینکه این استکیرها همواره به‌روزرسانی می‌شوند و شما می‌توانید هر ماه دسته‌بندی جدیدی از آن‌ها را مشاهده کنید.

ابزار تبدیل صدا به متن در تلگرام پرمیوم

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های تلگرام تبدیل صدا به متن است. البته این قابلیت به‌صورت معکوس هم وجود دارد. پس اگر نمی‌توانید پیام‌های صوتی طولانی دوستان خود را بشنوید بهترین کار استفاده از این قابلیت است.

حذف تبلیغات در تلگرام غیررایگان

یکی از راه‌های کسب درآمد از تلگرام توسط توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار نمایش تبلیغات مختلف است. اگر از دسته کاربرانی هستید که نمایش این تبلیغات را آزاردهنده می‌دانید تنها کاری که باید انجام دهید خرید نسخه پرمیوم این شبکه اجتماعی است.

دانلود سریع تر فایل ها در نسخه تلگرام پرمیوم

سرعت یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که در حین کار با اینترنت اهمیت پیدا می‌کند. تلگرام خود از سرعت خوبی برخوردار است اما حین کار با نسخه رایگان کمی افت می‌کند. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان بارگذاری فایل‌های خود را انجام دهید یا فایل‌های مورد نیاز را دانلود کنید خرید نسخه پرمیوم به شما توصیه می‌شود.

افزایش ظرفیت بخش های مختلف در تلگرام پرمیوم

تلگرام رایگان در بخش‌های مختلف دارای محدودیت است اما با خرید نسخه پرمیوم بسیاری از این محدودیت‌‌ها برداشته یا حداقل کم می‌شوند. یکی از این‌ موارد را می‌توان ظرفیت گروه‌ها دانست که در نسخه اصلی 5هزار نفر و با خرید اشتراک به 10هزار نفر می‌رسد.

مورد دیگر ظرفیت فایل‌هایی است که می‌توانید در تلگرام بارگذاری کنید. این حجم برای نسخه اصلی 2 گیگابایت است اما افرادی که اشتراک پرمیوم تهیه کرده‌اند می‌توانند فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت را بارگذاری کنند.

مدیریت بهتر چت در نسخه تلگرام پرمیوم

عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلف می‌تواند در مدیریت آن‌ها اختلال ایجاد کند. البته برای این مشکل نیز راهکاری آسان وجود دارد که آن هم خریداری اشتراک نسخه پرمیوم است.

با کمک این قابلیت شما می‌توانید 20 پوشه ایجاد کنید و با توجه به نوع گروه یا کانال آن را در دسته‌بندی به‌خصوصی قرار دهید. همچنین امکان انتخاب یک پوشه خاص به‌عنوان پیش‌فرض وجود دارد تا پس از باز کردن نرم‌افزار، موارد دل‌خواه را مشاهده کنید.

عکس پروفایل متحرک در تلگرام غیررایگان

در نسخه رایگان تلگرام می‌توانید از ویدیو برای پروفایل خود استفاده کنید اما تنها یک تصویر ثابت به کاربران نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید تصویر انیمیشنی و‌ متحرک داشته باشید باید با پرداخت کمی هزینه نسخه تلگرام پرمیوم را تهیه کنید.

افزودن استوری در تلگرام نسخه پرمیوم

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های تلگرام امکان استوری گذاشتن است. هرچند در طی ماه‌های اخیر اعلام شد همه کاربران تلگرام امکان استفاده از این قابلیت را دارند اما استوری هنوز برای بسیاری از افراد در دسترس نیست. برای بهره‌مندی از آن بهترین کار خرید اشتراک است.

نحوه خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

خرید اشتراک تلگرام برای کاربران ایرانی از طریق روش‌های معمولی مانند استفاده از ربات امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل نیز افراد باید برای تهیه این اشتراک و بهره‌مندی از قابلیت‌های جذاب نسخه غیررایگان از سایت‌های واسطه کمک بگیرند.

یکی از معتبرترین این وب‌سایت‌ها موبوگیفت است که کاربران از طریق آن می‌توانند اشتراک‌های 3، 6 و 12 ماهه خریداری کنند. با خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از موبوگیفت بدون اینکه شخصی وارد اکانت تلگرام شما شود در کوتاه‌ترین زمان نسخه رایگان به پرمیوم تبدیل خواهد شد و تمام امکاناتی که ذکر شده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

اگر کسب‌وکاری در بستر تلگرام دارید یا در بین شبکه‌های اجتماعی از این برنامه بیش از سایرین استفاده می‌کنید بهترین کار خرید اشتراک تلگرام پرمیوم است تا بتوانید از امکانات و قابلیت‌های جذاب این نرم‌افزار که در نسخه رایگان در دسترس نیستند استفاده کنید.

از این قابلیت‌ها و امکانات باید به امکان استوری گذاشتن، تبدیل صدا به متن، مدیریت بهتر چت با ایجاد چندین پوشه، عکس پروفایل متحرک، سرعت بالا در دانلود، افزایش ظرفیت گروه، بارگذاری فایل‌های سنگین و استیکرهای سفارشی اشاره کرد. برای خرید اشتراک این نسخه می‌توانید به سایت موبوگیفت مراجعه کنید.

منبع : تلگرام پرمیوم چیست و چگونه اشتراک آن را تهیه کنیم

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا