خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خطر پیری جمعیت در مازندران

پایگاه اطلاع‌رسانی مازنی خبر نوشت: «رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مازندران یکی از استان‌هایی است که به سرعت در حال پیر شدن است و متأسفانه نرخ موالید در آن خیلی بالا نیست.

دکتر سیدعلی مظفرپور افزود: با توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های مقام معظم رهبری در کشور قوانین و طرح‌های حمایتی مرتبط با آن مصوب شده است که در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در همین زمینه کار و فعالیت بسزایی داشته است.

مظفرپور گفت: در دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن برگزاری جلسات منظم مرتبط با جوانی جمعیت، در سال گذشته بیش از ۵ همایش بزرگ استانی برگزار شد.

او افزود: فعال کردن تشکل‌های مردمی از اقدامات شاخص این دانشگاه بوده که با مشارکت و حضور پررنگ در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف قرارگاه ایجاد کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری رشد جمعیت نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است که امیدواریم سال‌های آینده این روند تداوم داشته باشد.

مظفرپور گفت: در راستای افزایش خدمات به زوج‌های نابارور، ساختمان جدید مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه زهرا (س) حدودا هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با کمک وزارت بهداشت به بهره‌برداری برسد.

او افزود: سطح دو خدمات ناباروری در کلینیک امید برای درمان زوج‌های نابارور شروع به کار کرده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا