خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجرای حکم شلاق رویا حشمتی

برخی خبرها حاکی از اجرای حکم شلاق رویا حشمتی است؛ این خبر تا این لحظه با واکنشی از سوی نهادهای رسمی مواجه نشده است اما برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون آن ابهام‌هایی را مطرح کرده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، خانم حشمتی در فیسبوک خود از اجرای حکم شلاقش خبر داده و نوشته است: از اجرای احکام تماس گرفتن برای اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاقم. با وکیلم تماس گرفتم و با هم رفتیم دادسرای ناحیه ۷.

او در ادامه از اجرای حکم شلاقش از سوی یک مامور مرد خبر داد.

او در بخش دیگری از یادداشتش نوشت: قاضی گفت: «ما خودمون خوشحال نیستیم از این قضیه ولی حکمه و باید اجرا بشه»

سمیرا مقدسی، وکیل پایه یک دادگستری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت:

«روایت رویا حشمتی کمی مبهم است زیرا طبق قانون و رویه قضایی اجرای حکم شلاق برای زن توسط مرد امکان‌پذیر نیست و این را وکیل محترم ایشان باید متذکر می‌شد.

هر چند از جزییات بی اطلاعیم و امکان اشتباه در قوه هم دور از ذهن نیست. امیدوارم پاسخ رسمی قوه قضائیه قانع کننده و مستدل باشد.

و اگر صدمه‌ای وارد شده باشد میتوان از مجری قانون شلاق شکایت کرد. فارغ از آنکه مجازات بی حجابی طبق قانون شلاق نیست و احتمال آنکه به جرم دیگری محکوم شده باشد هست.»

برخی کاربران «ایکس» نیز عکس منتشر شده در برخی رسانه‌های خارجی که این خبر را بازتاب داده‌اند را مربوط به 16 سال قبل دانسته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

    1. هرجایی شما با دامن می‌آید بیرون خانه شما نیست. بعضی جاها خانه همه است و شاید دلشون نخواد شما با دامن بپرید توش، پس بهتره تو خانه خودتون هرجور دوست دارید باشید. در خانه همه مطابق قانون بپوشید

      4
      11
  1. امیدوارم اون آقا جوری ایشون رو تنبیه کرده باشه که دیگه کار اشتباهی نکنه

    4
    11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا