خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیوگرافی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۲۰ مرداد ۱۳۸۲ در تهران است. او دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خودش به نام نیما دارد.

نیکی نصیریان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۵ سالگی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ در سریال «بزنگاه» ساخته رضا عطاران، در نقش درسا، دختر رضا عطاران، بازی کرد. این سریال باعث شهرت نیکی نصیریان شد و او را به عنوان یک بازیگر کودک و نوجوان شناخته‌شده معرفی کرد.

نیکی نصیریان پس از «بزنگاه»، در فیلم‌های سینمایی «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب، «پری دریایی» و «به دنبال خوشبختی» بازی کرد. او همچنین در سریال‌های «آوای باران» و «بانوی عمارت» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

نیکی نصیریان در سال ۱۳۹۸، در سن ۱۶ سالگی، در فیلم «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب، برنده جایزه بهترین بازیگر زن کودک و نوجوان از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

نیکی نصیریان در حال حاضر در حال تحصیل در رشته تجربی در دبیرستان است. او علاقه زیادی به بازیگری دارد و قصد دارد در آینده به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای فعالیت کند.

در اینجا برخی از مهم‌ترین آثار نیکی نصیریان آورده شده است:

  • سریال: بزنگاه (۱۳۸۷)، آوای باران (۱۳۹۲)، بانوی عمارت (۱۳۹۷)
  • فیلم سینمایی: به دنیا آمدن (۱۳۹۸)، پری دریایی (۱۳۹۷)، به دنبال خوشبختی (۱۳۹۵)

نیکی نصیریان، با وجود سن کم خود، توانسته است در عرصه بازیگری موفقیت‌های زیادی کسب کند. او با استعداد و پشتکار خود، توانسته است جایگاه خود را در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران تثبیت کند.

عکس کودکی نیکی نصیریان
نیکی نصیریان و مریم مومن
نیکی نصیریان در حال خندیدن
بیوگرافی نیکی نصیریان
عکس جدید نیکی نصیریان
نیکی نصیریان
بیوگرافی نیکی نصیریان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پس چرا توی بخش فیلم شناسی سرزمین مادری نیست اونجا هم نقش دختر محمود رضا رو بازی میکرد که از قلم افتاده

    13
    1
      1. اونی که شما می فرمایید دختر عبدالرضا س..ایشون درست گفتن دختر محمودرضا رو خانم نصیریان بازی کردن..کوچیک بود رهی ازش مراقبت می کرد

        1
        1
        1. به من پول بدن آدم سر میبرم بازیگر که اصلا استعداد نمیخواد به هرکس پول بدی برات نقش بازی میکنه

          7
          10
    1. دقیقا بحث اینه همشون با پارتی اومدن مثل دختر پژمان بازغی جدیدا تو سریال گناه فرشته بازی کرده میگن استعداد داره اره راس میگین حالا باز این دختره خوب بازی میکنه‌‌. دختر بازغی افتضاحه اصلا نمیتونه.

      17
      2
    2. درسته همه چی اینا با پارتیه ولی خیلی بده آدم زود قضاوت کنه در کنار اون اگه با پارتی اومده بود بیشتر از اینا تو کارش موفق میشد اما من اگه توی بانو عمارت نمیدیدمش نمی‌شناختم اینقد زود قضاوت نکن
      اینجوری میشه که آدما از هم متنفر میشن

      11
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا