خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد تند یک رسانه به عملکرد ضعیف پژمان بازغی به عنوان مجری در مقابل یحیی

وبسایت برترین ها با تیتر «ناامیدکننده و سرد، مثل پژمان بازغی که اصلا این کاره نیست!» نوشت:

در اولین قسمت از «جام آرزوها»، پژمان بازغی که اجرای این برنامه را بر عهده دارد با یحیی گل محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس گفتگویی انجام داده که خبرساز شده است.

«جام آرزوها» در اولین قسمت خود با حاشیه مواجه شده است و دلیل آن نحوه اجرای پژمان بازغی، مجری – بازیگر بوده که باعث تلف شدن سوژه اصلی برنامه، یعنی یحیی گل محمدی و مسائل پیرامون کناره‌گیری او از حضور در تیم پرسپولیس در مقام سرمربی است.

ناامیدکننده و سرد، مثل پژمان بازغی که اصلا این کاره نیست!

اجرای پژمان بازغی در «جام آرزوها» که حضور ناموفقی هم در برنامه «کودک شو» دارد از نگاه مخاطبان و منتقدان به نوعی اجرا در سطح حل پیک شادی دانش آموزی توصیف شده است!

عدم تسلط و اجرای فوق العاده ضعیف پژمان بازغی در طرح بحث و بردن برنامه به سمت یک گفتگوی چالشی جذاب، جای خالی عادل فردوسی پور و برنامه پربیننده و پرمخاطب «90» را بیش از بیش پررنگ‌تر کرد و بار دیگر این موضوع را برای مخاطبان یادآوری کرد که بدنه صداوسیما به «فقر چهره‌ها» مبتلاست و جا برای حضور افراد غیرمتخصص و بی تجربه چون پژمان بازغی در عرصه اجرا باز شده است!

بخشی از برنامه «جام آرزوها» با اجرای پژمان بازغی و حضور یحیی گل محمدی

یکی دیگر از دلایل شکست سنگین «جام آرزوها»، استفاده از شخصیت «جناب خان» و شخص محمد بحرانی در جایگاه صداپیشه در این برنامه است که بر خلاف همکاری با رامبد جوان و برنامه «خندوانه»، نتوانست به جذاب مخاطب و بیننده در این برنامه کمک چندانی بکند.

«جام آرزوها» در اولین قسمت خود آنچنان ضعیف ظاهر شده است که حتی کاربران شبکه‌های اجتماعی  و فعالان فرهنگی هم از اظهارنظر و نقد این برنامه خودداری کرده‌اند.

یحیی گل محمدی زمانی در این برنامه حضور یافت که حواشی کناره‌گیری بحث برانگیز وی از حضور در تیم پرسپولیس و مثلا دلایل قطع هممکاری کریم باقری همچنان خبرساز است اما پژمان بازغی به عنوان مجری برنامه به جای طرح بحث درباره این موضوعات درباره کودکی یحیی گل محمدی از وی سوال کرد!

ناامیدکننده و سرد، مثل پژمان بازغی که اصلا این کاره نیست!

تنها نکته تا حدودی جذاب این برنامه صحبت درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها آن هم به طور کاملا محمود و مدیریت شده از سوی «جناب خان» بود!

عوامل و نویسندگان «جام آرزوها» ترجیح دادند که در اولین قسمت از این برنامه از ترفند مساله زنان در ورزشگاه‌ها با یک اشاره کوچک آن استفاده کنند و تمام!

آنچه که مشخص است قرار نیست «جام آرزوها» حتی با حضور شخصیت پرطرفداری مثل  «جناب خان» کمکی چندانی به جذب مخاطب برای تلویزیون بکند.

واکنش کاربران به حواشی برنامه‌ای که جام آن قطعا آرزو نیست را بخوانید:

* فرهاد عشوندی، روزنامه نگار با انتشار سکانسی از این برنامه نوشت: این یک دقیقه حرف جناب خان روی آنتن تلویزیون خیلی شنیدنیه و حرف دل همه ما : یعنی چی که به زنان طبقه دوم و پشت دروازه جا می دید برای یه حضور نمایشی و بستن دهن فیفا؟ هر چند برنامه آنچنان خوب جلوه نکرده است.

* کاربر دیگیری به نام شهرام توئیت زد: تجربه تکراریه ناموفق  تلویزیون جام آرزوها: یعنی آرزوی تلویزیون برای افزایش مخاطب در جام ملتهای آسیا  من یاد اجرای برنامه های موفق رادیو در دهه هفتاد در تلویزیون انداخت که با سر  زمین خورد! جناب خان شما چرا؟ نکنید به خدا.

* مهسا هم در نقد این برنامه میگوید: واقعا آفرین داره این حجم از دافعه ایجاد کردن از تلویزیون مثل برنامه به معنای واقعی لوس خواب آور جام آرزوها.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا