خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف تراول چک تقلبی، سوخت قاچاق و سلاح در شهرستان پردیس

پایگاه خبری پیام پردیس نوشت: «فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در این باره اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران کلانتری ۱۲ بومهن از فعالیت فردی در زمینه توزیع تراول چک تقلبی در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مراد صارمی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه ۲ فرد متخلف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در جریان بازرسی تراول های تقلبی را کشف و ضبط کردند.

کشف ۹هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوییل)

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت: مقدار ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی توسط ماموران کلانتری ۱۱ کشف شد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پردیس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی سنگین مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

صارمی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی ازخودروها این مقدار سوخت قاچاق(گازوئیل) کشف و دستگاه خودروهای سنگین را توقیف کردند و پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف یک‌هزار لیتر گاز مایع قاچاق در بومهن

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: یک هزار لیتر گاز مایع قاچاق در بومهن به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

صارمی توضیح داد: در پی پیگیری های صورت گرفته و گشت نامحسوس از وجود سوخت قاچاق (گاز مایع) توسط خودروی نیسانی در شهر بومهن مطلع و موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: باهماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروی مدنظریک هزار لیترگاز مایع قاچاق کشف وخودرو توقیفی به پارکینگ منتقل و پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

این مسئول با اشاره به کشف بیش از ۲ هزر نخ سیگار قاچاق در یکی از دکه های شهر پردیس، افزود: ۲ هزار و ۱۴۰ نخ سیگار فاقد مجوز و قاچاق به ارزش ۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

صارمی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمترین راه حمایت از تولید داخلی، کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایی در صنف تولید کنندگان داخلی، است.

کشف سلاح سرد و گرم در شهر بومهن

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در اجرای طرح های مبارزه و مقابله باجمع آوری سلاح ومهمات، ماموران کلانتری ۱۲ بومهن از خرید و فروش سلاح توسط فردی در بومهن مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

صارمی افزود: در بازرسی از منزل متهم۲ قبضه سلاح کلت کمری، ۲ قبضه سلاح گازی کمری و بادی، ۲۴ عدد فشنگ جنگی، هفت عدد کپسول سلاح گازی، ۶ بسته ساچمه، سه دستگاه لپ تاپ،یک دستگاه پرینتر جهت چاپ اسکناس تقلبی وجعلی کشف و ضبط شد.

او با اشاره به دستگیری فرد دیگری که در فضای مجازی با انتشار عکس سلاح قدرت نمایی کرده بود اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت شهرستان طی رصد فضای مجازی شهرستان یک نفر عامل قدرت نمایی که درفضای مجازی اقدام به انتشار چندین عکس فیلم از سلاح درفضای مجازی واقدام کرده بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت شهرستان با پیگیری صورت گرفته و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم وضربتی متهم را دستگیر کردند و از وی یک قبضه شبه سلاح کلت کمری وشوکر کشف و ضبط کردند که به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

صارمی با بیان اینکه که برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان، همکاری مردم با پلیس ضروری است از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را در اولین فرصت از طریق تلفن ۱۱۰ و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۲۱۱ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف انبار اسباب بازی قاچاق

این مسئول افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخباری مبنی بر وجود انبار قاچاق اسباب بازی در کمردِ پردیس دریافت شد و پیگیری موضوع دردستور کار قرار گرفت.

صارمی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی این انبار تعداد ۱۰۰کارتن از انواع اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش ریالی یک میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه های حوزه استحفاظی فاز پنج و ۹ مسکن مهر پردیس، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کارماموران انتظامی کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

صارمی گفت: ماموران کلانتری ۱۴فاز یازده مسکن مهر پردیس پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت با پی جویی های فنی و پلیسی، دریافتند، کلیه سرقت ها به یک شیوه و شگرد خاص انجام شده است.

او افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه با اموال سرقتی دستگیر وخودروی وانت برای حمل اقلام سرقتی مورد استفاده قرار می‌گرفت را به پارکینگ منتقل شد.

این مسئول یادآور شد: متهم در تحقیقات پلیسی، به چهار فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا