خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار رادان: همه بدانند «برخورد با بی حجابی» را ماموریت بی بازگشت می‌دانیم

سردار رادان، فرمانده فراجا گفت: همه بدانند که ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.

به گزارش فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران استان کرمان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت مردم در موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: همکاران ما در فراجا مقتدرانه اما هوشمندانه این موضوع را که خواست مردم، تکلیف شرعی و وظیفه قانونی بود، دنبال کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی تاکید کرد و گفت: همه بدانند این ماموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.

وی به موضوع کویر ‌و امنیت آن پرداخت و خاطرنشان کرد: یگان‌های تکاوری با تجهیزات بالگردی به رصد کویر می‌پردازند و به‌زودی طرح آن آغاز می‌شود و همسایگان کویر آثار و نتایج آن را می‌بینید.

سردار رادان قاچاق را سدی برای رسیدن به شعار سال خواند و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان روزگار سخت‌تری خواهند داشت.

فرمانده کل انتظامی با تأکید بر ساماندهی اتباع تصریح کرد: طبیعی است که اتباع غیرمجاز در منطقه چند خطر ایجاد کرده‌اند؛ ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته و کسانی که غیرمجاز باشند یا اقامت داشته باشند شناسایی و به‌ویژه از نظر اشتغال ساماندهی می‌شوند.

پایان پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باحترام ودستمریزاد نگذارید یک لیتر سوخت قاچاق ازمرز خارج شود چون میبرن آن ور مرز پدر اختیاراشرارقرارمیدهند وقتی اشرارسوخت نداشته باشن نمیتوانن تردد کنندوازپهیبادهای شناسایی هم درمرز استفاده گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا