خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کلاس زبان انگلیسی کجا برم؟

رپورتاژ آگهی

اگر قصد دارید مهارت های زبانی خود را ارتقا دهید و در ابتدای این راه قرار گرفته اید، شرکت در کلاس های زبان انگلیسی بهترین روش پیش روی شما می باشد. اما با توجه به تعدد کلاس ها و آموزشگاه های زبان، ممکن است انتخابتان با چالش هایی روبرو باشد.

بهترین کلاس زبان‌ها، بر اساس سطح شما و نیازهای شما باید انتخاب شود. برای مثال، اگر به دنبال یادگیری زبان برای تجارت هستید، کلاسی که به شما تمرین‌های بسیار در زمینه مذاکرات تجاری و ترجمه متون حقوقی و قراردادها ارائه می‌دهد، بهترین گزینه است. همچنین کلاس‌های زبانی که از روش‌های تعاملی و کاربردی استفاده می‌کنند، به شما کمک می‌کنند به سرعت به یادگیری زبان بپردازید.

اما بهترین آموزشگاه های زبانی که می توانید در آن ها به آموزش زبان بپردازید عبارتند از:

1.    آموزشگاه زبان ملل، موسسه برتر سال 1401

به جرات می توان گفت ملل بهترین موسسه‌ زبان در شهر تهران می باشد. در حقیقت این موسسه، با سابقه طولانی که در امر آموزش زبان دارد، تمام زبان‌های رایج جهان را پوشش می‌دهد. با شرکت در کلاس‌های موسسه ملل، می‌توانید به دنبال یادگیری هر زبانی که علاقه دارید بروید چراکه “ملل” تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران می باشد. همچنین در این موسسه تضمین پایین ترین قیمت را در کنار بهترین استاد خواهید داشت که پیشنهادی جذاب برای هر زبان آموزی می باشد. ضمن اینکه جلسه نخست کلاس شما، به صورت رایگان برگزار می شود. جهت آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان ملل، وارد لینک زیر شوید:

https://melalinstitute.com/home/service/10004/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86

اگر شما هم دچار کمبود وقت هستید، در این موسسه می توانید به صورت آنلاین هم دوره های خود را با قیمتی پایین تر بگذرانید. ملل در حال حاضر 8 شعبه حضوری در شرق و غرب تهران دارد که آدرس و شماره تماس آن ها به شرح زیر می باشد:

شعبه بلوار ابوذر:

پل پنجم بلوار ابوذر ، خیابان ده حقی، پلاک 362 | 02133201700

شعبه چیتگر:

چیتگر،بلوار کوهک،نبش طلوع 3،پلاک 53 | 46050054-021

شعبه خاوران:

خیابان خاوران،ایستگاه پمپ بنزین،خیابان سابوته،خیابان عباس کاشی،پلاک 285 | 33021727-021

شعبه شهرک راه آهن 1:

شهرک راه آهن ، شهرک گلستان ، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده | 44929400-021

شعبه نبرد:

خیابان ده حقی – پلاک 362 | 33698869-021

شعبه مرکزی:

چیتگر، بلوار علیمردانی (کوهک)، نسیم هشتم، برج نفت | 02137651

شعبه شهرک راه آهن 2:

شهرک راه آهن، شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده، پلاک 121 | 02144709080

شعبه اردستانی:

بلوار اردستانی، شهرک دانشگاه شریف، خیابان تهران، خیابان بوستان، خیابان عباسپور، پلاک 40 | 02146037000

سایت آموزشگاه زبان ملل

2.    موسسه زبان ایران اروپا

این موسسه نیز یکی از آموزشگاه‌های برجسته آموزش زبان انگلیسی در کل ایران محسوب می‌شود. این موسسه، دوره‌های گسترده‌ای از آموزش زبان انگلیسی را به صورت گروهی، نیمه گروهی و حتی خصوصی برای افراد و سازمان‌ها با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین، فارغ از سن و شرایط فردی، این موسسه مدارک رسمی در پایان دوره‌های خود ارائه می‌نماید و توجه ویژه‌ای به توسعه مهارت‌های مکالمه و آمادگی برای آزمون‌های بین ‌المللی دارد.

از دیگر ویژگی‌های این آموزشگاه می‌توان به اساتید مجرب و با انگیزه، هزینه‌های مناسب، تجهیزات عالی و تمرکز ویژه بر تدریس مهارت مکالمه در زبان انگلیسی اشاره کرد. با این حال، یکی از چالش‌های موجود برای علاقمندان به ثبت نام در این موسسه، محدودیت تعداد شعبه‌ها (فقط دو شعبه در غرب تهران) می باشد.

3.    موسسه زبان گاما

موسسه زبان‌های گاما، یکی از موسسات آموزش زبان برجسته با شبکه‌ای از شعب فعال در تمام نقاط تهران و شهرهای مهم ایران، به نیازهای زبان ‌آموزان پاسخ می‌دهد. این مجموعه آموزشی، تمام زحمات خود را برای ارتقای مهارت‌های زبان ‌آموزان صرف نموده و از آنان حمایت کامل می‌کند. در صورتی که زبان‌ آموز با مسائلی روبرو شود، تیم آموزشی آماده است که به صورت رایگان وی را در این مسیر همراهی نماید. یکی از ویژگی‌های برجسته این موسسه، ارائه دوره‌های هدفمند و گروهی با بستری کاملا زبان‌ شناختی است. بر خلاف بسیاری از موسسات آموزش زبان، موسسه زبان‌ گاما تمرکزی بر روی دوره‌های ترمیک ندارد و به جای آن، از رویکردی پکیجی برای آموزش از صفر تا صد استفاده می‌کند. این موسسه به خاطر ارائه برنامه‌های آموزشی برتر زبان‌های آلمانی، ترکی استانبولی و یوس ترکیه و همچنین آمادگی آزمون آیلتس، در داخل شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز و اصفهان شناخته شده است.

4.    آموزشگاه زبان نگار

اگر به دنبال یک مؤسسه آموزشی با ساختار منظم، برنامه‌ ریزی دقیق و کادر مجرب هستید، این موسسه انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. زبان ‌نگار به عنوان یکی از موسسات معتبر آموزش زبان خارجی با ۱۸ سال سابقه فعالیت در ایران به مردم خدمات ارائه می‌دهد. این مؤسسه تمام نیازهای شما در زمینه آموزش زبان را پوشش می‌دهد، به ویژه با داشتن اساتید برجسته در زمینه زبان انگلیسی، فضای آموزشی کاملاً مجهز و دقیق است.

این موسسه کلاس‌های آنلاین زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، ترکی، روسی، فرانسوی و… را برای تمام اقشار جامعه ایرانی برگزار می‌کند و علاوه بر این، کلاس‌های تخصصی آمادگی آزمون‌های تافل، آیلتس، GRE و PTE را نیز به صورت آنلاین برای علاقمندان ارائه می‌دهد. این موسسه با فضای مناسب و تجهیزاتی کامل به همراه تدریس با کیفیت و اساتید مجرب، کلاس‌های گروهی و خصوصی را برگزار می‌نماید.

5.    آموزشگاه زبان‌های خارجی پردیسان

این موسسه با بیش از یازده سال فعالیت پررنگ در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و ۱۴ شعبه فعال در تهران (شمال، شرق، غرب و مرکز) از تنوع گسترده‌ای برخوردار است. اساتید مطرح این موسسه حرفه‌ای بوده و عمدتاً به صورت اختصاصی در این شعب فعالیت می‌کنند.

آموزش در این موسسه برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به صورت کلاس‌های گروهی، نیمه‌ خصوصی و خصوصی، طی تمام روزهای هفته انجام می‌شود. از ویژگی‌های برجسته این موسسه می‌توان به نظارت دائمی از سوی اعضای هیئت علمی و سر مدرسان، پشتیبانی از کیفیت یادگیری زبان‌ آموزان، ارائه منابع آموزشی از جمله کتب و فایل‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های مدرسه ‌آموزی (TTC) و ارتقاء مهارت‌های مدرسین در حوزه‌ TTC برای آزمون‌های IELTS و TOEFL اشاره کرد.

6.    آموزشگاه ایران کمبریج

موسسۀ ایران کمبریج یکی از برترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در شهر تهران است. این موسسه از مدرسین بسیار مجرب و با تجربه در سطوح مختلف بین‌ المللی استفاده می‌کند. همچنین با اساتید دارای دانش بالاتر از کارشناسی ارشد همکاری می‌کند و بهترین دوره‌های آموزش زبان با بهترین مدرسین دانشگاه‌های بین ‌المللی را ارائه می‌دهد.

این موسسه همچنین کلاس‌های فشرده‌ای با مدت زمان کمتر از سه ماه و استفاده از اساتید بومی زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته برگزار می‌کند. همچنین از تجهیزات و سخت ‌افزارهای بروز نیز برای کمک به فرایند آموزشی استفاده می‌شود. موسسۀ ایران کمبریج همچنین تنها موسسه آموزش آیلتس با سه شعبه فعال در تهران (مرکز، غرب و شمال شهر) است.

7.    آموزشگاه گات

موسسۀ آموزشی گات از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و آموزش تمام زبان‌های زنده جهان را از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، یونانی، سوئدی، اوکراینی، هندی، هلندی و… را به صورت گروهی، خصوصی و نیمه‌ خصوصی تحت نظارت اساتید مجرب و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، مرکز زبان گات پکیج‌های ویدیویی تمام زبان‌ها را برای راحتی زبان ‌آموزان فراهم می‌کند، به طوری که در صورت محدودیت زمان و هزینه، از این پکیج‌ها در هر مکانی که هستند استفاده کنند. این آموزشگاه با ارائه خدمات آموزشی جامع و استفاده از منابع آموزشی بروز توانسته است بیش از ۱۰ هزار زبان ‌آموز موفق را به دست آورد. فعالیت‌های این موسسه در 6 شعبه تهران و 1 شعبه استان گرگان انجام می‌شود.

8.      آموزشگاه زبان اسپیکان

این مؤسسه برای آن دسته از افرادی که در شهر تهران ساکن هستند، به عنوان یک مرکز معتبر شناخته می‌شود. دلیل تمایل زبان ‌آموزان به این مؤسسه، بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی به همراه دوره‌های گوناگون و بهره‌گیری از روش‌های آموزشی نوین دانشگاه آکسفورد انگلستان و تیم مدرسینی متشکل از اعضای مجرب هیئت علمی دانشگاه و برجسته‌ترین اساتید تهران است که توانسته‌اند رضایت بیش از انتظار زبان‌آموزان در تمامی رده‌های سنی را فراهم آورند. این مؤسسه دوره‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی را به صورت خصوصی، گروهی و آنلاین در طول هفته و آخر هفته ارائه می‌دهد.

همچنین امکان صادر کردن گواهی‌نامه معتبر پس از پایان دوره که توسط وزارت آموزش و پرورش تایید شده ‌در این آموزشگاه امکان پذیر است. آزمون‌های نهایی منظم و کلاس‌های پشتیبانی برای سنجش سطح یادگیری زبان‌آموزان از دیگر ویژگی‌های این موسسه است. این مؤسسه سه شعبه فعال در تهران دارد و همچنین دوره‌های آموزش زبان آنلاین نیز ارائه می‌دهد و به یکی از گزینه‌های برتر برای یادگیری زبان انگلیسی در حد عمومی و تخصصی تبدیل شده‌ است.

9.    آکادمی زبان زبانمهر

در آکادمی زبانمهر، تمام تلاش ها به سمت ارائه خدمات آموزشی زبان انگلیسی به ویژه برای تکنیک‌های آزمون آیلتس است. این خدمات به صورت حضوری در موسسه زبانمهر و یا به صورت آنلاین و حتی اعزام استاد به محل، برای زبان آموزان سراسر ایران ارائه می‌شود. این آموزشگاه بر مبنای بهترین و بروزترین منابع انتشارات زبانمهر (ناشر کتابهای آموزشی و کمک آموزشی زبان‌های خارجی)، این خدمات را ارائه می‌دهد.

در آکادمی زبانمهر، به مشاوره، هماهنگی و برنامه‌ ریزی رایگان با توجه به نیازها و سن زبان آموزان توجه ویژه‌ای می‌شود. همچنین کلاس‌های خصوصی تک نفره یا حداکثر 3 نفره، در صورت تمایل زبان‌ آموزان، امکان پذیر است. ویژگی‌های دیگر این موسسه آموزش کاربردی و تخصصی، شهریه مقرون به صرفه، استفاده از اساتید متخصص و توانمند و همچنین دوره‌های خارج از ایران می باشد.

10.    کانون زبان ایران

احتمالاً شنیده‌اید که کانون زبان ایران تحت نظارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدیریت می‌شود. این موسسه آموزش زبان انگلیسی به دلایلی مانند تنوع دوره‌های آموزشی (JCE، SCE، Cambridge و…)، قیمت مناسب و وجود شعب در بسیاری از استان‌های کشور، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما باید توجه داشت که به دلیل عمومی‌تر بودن، کلاس‌های کانون زبان ایران معمولاً شلوغ‌تر هستند و کیفیت تجهیزات نیز به اندازه جمعیت پاسخگو نیست. همچنین، شما نمی‌توانید آزمون‌های حرفه‌ای مثل تافل و آیلتس را به همان اندازه که موسسات دیگر آموزش می‌دهند، یاد بگیرید.

سخن پایانی

در نهایت، انتخاب بهترین کلاس زبان برای شما بستگی به نیازهای شما دارد. با این حال، همواره بهتر است کلاس‌های زبان را با توجه به روش‌های آموزشی، مدرسین و تجربه دیگران انتخاب کنید. با این روش، بهترین کلاس زبان را برای خود پیدا خواهید کرد و مهارت‌های زبانی خود را به سطح جدیدی خواهید رساند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا