خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی شورای شهر اردبیل: رضایت شهروندان در برف‌روبی جلب نشده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص برف‌روبی گفت: هنوز مردم در معابر کم‌عرض و کوچه‌ها گرفتارند و در تردد با مشکل مواجه‌ هستند و شهرداری باید بر تلاش خود بیفزاید.

پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما به نقل از شورای اسلامی شهر اردبیل نوشت: «سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام‌یافته در خصوص برف‌روبی در مجموعه شهرداری گفت: هنوز مردم در معابر کم‌عرض و کوچه‌ها گرفتارند و در تردد با مشکل جدی مواجه‌اند و شهرداری باید بر تلاش خود بیفزاید

سلامت صفری، در خصوص لایحه‌های بررسی و تصویب شده در این جلسه گفت: در مورد نحوه به‌کارگیری و بهره‌برداری از ناوگان اتوبوس، مجوز ۵ دستگاه به بخش خصوصی با شرایط اخذ تضمین برای واگذاری و تضمین در خدمت‌رسانی به قیمت روز و به‌شرط هوشمندسازی صادر شد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: نظارت بر مسائل مالی و حسابرسی از وظایف مهم شورای شهر است. در این جلسه ضمن انتقاد اعضای شورای شهر از وضعیت پیش‌آمده و فرایند مربوط به حسابرسی سال ۱۳۹۹ و نگرانی از وضعیت آتی، لایحه پیشنهادی شهرداری در مورد الحاقیه قرارداد حسابرسی سال ۱۴۰۰ فی‌مابین شورای شهر و مؤسسه حسابرسی منتخب بررسی و به تصویب رسید.

او با اشاره به اینکه در نهایت در این جلسه ۱۳ بند دیگر مربوط به لوایح تملک، توافق‌ها و واگذاری‌ها، خریدها و خدمات و نامه‌های واصل از فرمانداری بررسی و تصویب شد، بیان داشت: لایحه ذخیره مرخصی کارکنان جمعی شهرداری اردبیل نیز جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا