خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت میانه‌روها در کهگیلویه و بویراحمد

سایت اَفتو خبر، رسانه‌ی محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در گزارشی نوشت:

بعد از حضور مجدد و پربارتر آیت الله ملک حسینی در انتخابات مجلس خبرگان و همچنین تایید صلاحیت تاج گردون امید می‌رود این دو بعنوان افرادی میانه رو و توسعه گرا نقش بیشتری در مدیریت استانی ایفا کنند.

در این روزها، توصیف «میانه رو» برای سیاستمدارانی بکار می رود که علاوه بر تلاش برای کاهش تنش در جامعه، علاقه به توسعه گرایی و عقلانیت دارند.

درصد زیادی از مردم کهگیلویه و بویراحمد معتقدند غلامرضا تاج گردون و آیت الله ملک حسینی دو چهره ای هستند که تلاش و اراده وافری برای ارائه نوعی از سیاست ورزی مبتنی بر توسعه،عقلانیت و میانه روی داشته و همچنان دارند.

تجربه نشان داده میانه‌رو ها جذابیت بیشتری برای جامعه دارند و تندروها فقط صدای بلندی دارند و مردم تندروی و سیاستمداران تندرو را نمی‌پسندند و صدای بلند یک عده معدود معنایش تعمیم جذابیت تندروی در جامعه نیست و حتی اینگونه نیست که حاکمیت با تندروها بهتر کار کند، اتفاقاً اگر روی بعضی چیزها دقت کنیم می‌بینیم آن گروه‌هایی که به نام تندرو شناخته می‌شوند از نظر حاکمیت هم مطلوبیت چندانی ندارند؛ با دقت در عملکردها و سوابق سال‌های گذشته نیز این مساله مشخص می‌شود.

تجربه نشان داده افرادی که سابقا تندرو به نظر می‌رسیدند امروزه سعی کرده خود را به میانه‌رو ها نزدیک کنند تا خود را از مصائب «نامیده شدن» برهانند!

اینک، تداوم حضور آیت‌الله ملک‌حسینی و برگشت قریب‌الوقوع تاج‌گردون به مدیریت استان را باید به فال نیک گرفت، حضور همزمان این دو می‌تواند شرایط استان را به سمت و سوی عقلانیت و میانه‌روی سوق دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام،فکر میکنم حاکمیت تندروها را بهتر قبول دارد نمونه بارز ان اقای زاکانی،وسایر افرادی که درحال حاضر هستند،میانه روها واصلاح طلبان مثل اقای تاج گردون بینش وعلم بیشتری دارند دیدگاهی دارند که. همان دیدگاه مردم میباشد ایت الا ملک حسینی انصافا یک پایه از استان است ومیتوانند همراه با تاج گردون برای استان مفید باشد درود بر هردو که نامشان همیشه در استان ماندگار است،

    12
    8
  2. اگر در مجلس خبرگان و شورا اکثریت نماینده ها مردان واقعی باشند می‌توانند سختی های مردم ایران که تمام زندگی آنان را گرفته تا اندازه ای برطرف می شود. با ورود چند نفر نماینده خوب آن هم مهندسی شده هیچ کمکی به مردم نخواهدشد یقین داشته باشید ؟!

  3. حضور اینها در انتخابات هیچ فایده ای برای مردم استان نخواهد داشت مگر نه هم تاجگردون هم ملک حسینی در مجلس و و مجلس خبرگان حضور داشتند چه مشکلی از درد مردم استان حل شد از کسی قهرمان نسازید تمام افراد تایید صلاحیت شده همگی در راستای منافع حاکمیت است

    17
    3
    1. ما از نوراباد میبینیم شما چشمتان پشت سرتونه نخواهید دید ولیاقت اینها رو ندارید

  4. آيت الله ملك حسيني و دكتر تاجگردون عملگرا هستند و هيچگاه نديدم ڪه تندروي ڪنند و با علم خود از استان نوپاي ما مثل مرکز استان که سابقه 50 ساله شهری داردمحافظت میکنند، اگر گچساران در زمان تاجگردون پیشرفت چشمگیر داشت باعث توسعه کل استان شد و در این دوره استان با این نمایندگان طایفه گرا به قهقرا رفته و هیچ کار عمرانی در استان نمی بینیم که مردم را خوشحال کند، در دوره قبل حداقل راهها رو به پیشرفت بود، اختلاف عجیبی بین بویر احمد علیا و سفلی بی جهت افتاده که نیاز به یک نماینده توانا جهت رفع این اختلافات و کینه ها باشد و نمود پیشرفت را در کل استان از مرکز استان که رخساری پژمرده دارد و نماینده فعلی که باید حداقل پنجاه درصد بودجه این شهر را به شهرداری یاسوج بدهد تا تحول را احساس کنیم، و دهدشت شهر افسانه ای و تاریخی که فقط اسم شهری را دارد و نیاز به توسعه دارد، تا کی قوم گرایی و دودستگی که نشانه آن حذف برادرمان جناب تاجگردون در دوره قبل شد
    باشد که با انتخاب اصلح در سه شهرستان دوباره توسعه و پیشرفت را ببینیم.

    4
    7
  5. سلام این دوتا تا وقتی سر کار بودن مسئول بودن چه عمل مفیدی واسه این استان انجام دادن که حالا بخوان کار انجام بدن ما باید چند بار تاوان بدیم به خصوص کسی که یکبار مجلس اون فرد رو رد کرده

    12
    4
    1. همین ها هم قبلا بودند،چه سود فقط حرف وبه نفع خود واطرافیان،خودباوری می گیرندنه انگاره کی بودندوچکارکه نکردندقوم گرایی،نژادپرستی،همه رابرای خود،اینها نیات خود راقبلا بر ملا کردند.

  6. با سلام. میانه روی و اعتدال راه و رسم حقیقی و واقعی پیامبرا و معصومان و عقلا بوده و هست. امّا آنچه امروز از میانه روی توسط مدعیانش تلقی و ترویج می شود؛ چشم پوشی از انجام بسیاری هز امور لازم الاجرا و مفید به موجودیت نظام اسلامیست. مثلا میانه روها توسعه و تحکیم امنیت ملّی و امنیتّ اخلاقی و فرهنگی. را کمتر و یا اصولا رها می کنند و .تن6ا توسعه ی اقتصادی را ملاک امنیت و آرامش جامعه می دانند. اگر هم نقد شوند و و منتقدانی پیدا کنند تعزیه ی سیاسی و عزلت گزینی و خودداناتر انگاری می کنند. البته ما فرای بازگشت شخصیتهای مدنظر گزارش فوق خوشلین هستیمِ

  7. قضاوت واقعی با خداوند متعال است. مهم پذیرش خداوند است که از اعمال و نیات و اسرار درون همه آگاه است. تعریف و تمجید ما یا انتقاد ما از مسئولین ملاک نیست. با وجود نعمت فراوان، دنیاطلبی روزافزون، ناشکری زیاد، خودفراموشی و خدانشناسی زیاد و حب دنیا فراوان شده است.
    این موارد آفت جامعه شده و همه را تحت تأثیر قرار داده است. همه چیز بوی دورنگی و ریا گرفته. خیر و برکت وجود نداد. پارتی بازی و رشوه گیری و رابطه بازی بیداد می کند. انتخابات هم فقط برای پولدارهاست. متخصصان متعهد بی پول جایی در انتخابات ندارند.
    تا آخر عمرمان این دو گروه بر گرده مردم سواری می کنند. و ظلم و ستم روز افزون است.
    امید که منجی ظهور کند و ظلم ظالمان به پایان برسد.

  8. آقای تاجگردون طبق گفته یکی از نزدیکانش حتی نماز هم نمی خواند .ضمنا ایشان به شدت طایفه گرا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا