خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جاده بویین زهرا- دانسفهان قزوین ناایمن است»

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به ناایمن بودن جاده ارتباطی این شهرستان با دانسفهان گفت: ایمن‌سازی این محور نیازمند تامین اعتبار است.

سایت قزوین‌نیوز نوشت «فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به ناایمن بودن جاده ارتباطی این شهرستان با دانسفهان گفت: عدم ایمن‌سازی این محور سبب وقوع سوانح تلخ و تلفات جاده‌ای شده است.

محمد ادیب‌رامندی گفت: طی سه ماه گذشته، مخاطرات جاده‌ای سبب فوت 9 نفر از شهروندان در جاده بویین‌زهرا_دانسفهان شده و ایمن‌سازی این محور از مطالبات مهم مردم است.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به اینکه ایمن‌سازی این محور نیازمند تامین اعتبار است، افزود: تقاطع شهر صنعتی دانسفهان، قشلاق، نوده، زین آباد، قلعه‌گنجی و ابراهیم‌آباد نیز بسیار ناایمن بوده و حوادث و سوانح جاده‌ای متعددی را به دنبال دارد که در برخی نقاط نیازمند آرام سازی تردد و یا احداث دوربرگردان است.

این مسوول در گفتگو با ایرنا بیان کرد: جاده زیرگذر آراسنج نیز محل بروز حوادث ناگواری است و خوشبختانه پیمانکار این طرح انتخاب شده و اقدامات لازم را برای ایمن سازی آن آغاز کرده است، البته مسیرهای قزوین به بویین‌زهرا و سپس به آراسنج نیز در برنامه‌های همین پیمانکار قرار دارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا