خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی پروژه پارک آبی شیراز

سایت خبری تحلیلی شیراز ۱۴۰۰ نوشت: «پارک آبی شیراز به عنوان بزرگترین پارک آبی کشور قرار است تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد. این پارک آبی در زمینی به وسعت ۴ هکتار با زیربنای ۵۰ هزار متر مربع در بزرگراه حسینی الهاشمی جانمایی و طراحی شده است.

این پارک آبی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی طراحی و درحال اجراست.

در پارک آبی شیراز ۱۴ سرسره گوناگون جانمایی شده که هر کدام از این سرسره ها تجربه ای متفاوت و هیجان انگیر رو برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورند.
در این طرح استخر ۱۰۰۰ نفری، استخر موج ساز ۵۰۰ نفری، استخر کودکان ۲۰۰ نفری و رودخانه تفریحی به طول ۲۰۰ متر دیده شده است. رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر و کافی شاپ با ظرفیت ۱۰۰ نفر از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. آب و هوا ی شیراز ایجاب می‌کنه سرپوشیده باشه هرچند میشه بعضی جاهایش را سرباز طراحی و اجرا کرد که در تابستون بشه آزاد بشع

    6
    0
  2. امیدارم پروژه ساخت این پارک آبی به سرانجام برسه و یه چیزایی که به دل خودمون موند بچه هامون تجربه کنن

    43
    2
  3. دمشون گرم ولی یه سوال؛ الان که آب حتی تو زمستونم جیره بندیه چطوری میخوان چنین چیزی بسازن و پر کنن؟به نظرم یه فکری به حال این کفرات خشکسالی که تو شیراز به راه افتاده بکنن.

  4. منم موافقم واقعا با این خشک سالی که راه افتاده آب این پارک آبی رو از کجا میخان تامین کنن

  5. عالیه منم به عنوان پیمان کار بخشی از ان قول میدم اگر شهرداری 10 درصد 10 درصد توافق شده هزینه رو سر موقع تامین کنه بهمن 1402 افتتاح بشه و واقعا هم 50 هزار مترش سر پوشیده هست نقشه ها دارم ولی سازه فضایی و خوش نقشه تشکر فرید کیومرثیان

  6. چطور قراره بزرگترین پارک آبی ایران بشه در حالی که پارک آبی موجهای خروشان مشهد بزرگترین در جهان هست.

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا