خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تور سامویی یا تور شگفتی های روی زمین

رپورتاژ آگهی

تور سامویی یا تور شگفتی های روی زمین

جزیره سامویی دارای مساحتی بیشتر از ۲۵۰ کیلومتر مربع می‌باشد. این جزیره را سومین جزیره بزرگ تایلند می‌دانند و جزو معروف‌ترین مقاصد توریستی در دنیا شناخته می‌شود. این جزیره در کشور تایلند وجود دارد و می‌توان گفت سامویی جزیره پیری است که خیلی دیر کشف شد.

جزیره سامویی امروزه به یکی از مقاصد اصلی گردشگران برای سفر تبدیل شده است. چرا که دارای سواحلی زیبا و آب و هوایی مطبوعی می‌باشد. اولین ساکنان کشور تایلند در این جزیره سکنا داشتند.

این جزیره بر روی نقشه به شکل مربع است و برخلاف جزایر دیگر کشور تایلند، دارای ناهمواری‌های کوهستانی می‌باشد و به همین دلیل با حضور در آن شاهد هیچگونه آسمان خراشی نخواهید بود.

با سفر به سامویی می‌توانید از پکیج‌های فوق العاده آن لذت ببرید. با حضور در این جزیره می‌توانید به وسیله کشتی، قایق و یا به وسیله پروازهای مستقیم، به اقسا نقاط این جزیره سفر داشته باشید.

سامویی جزو مقاصدی می‌باشد که با حضور در آن می‌توانید بسیار خوش بگذرانید و تفریح کنید. با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید به این جزیره سفر کنید و اوقاتی خوش را سپری نمایید. اگر جزو افرادی هستید که به سفرهای تجملاتی و لوکس علاقمند هستید نیز می‌توانید با حضور در این جزیره بهترین اوقات را سپری نمایید.

قیمت تور سامویی با توجه به عوامل مختلف، متفاوت می‌باشد. عواملی نظیر انتظاراتی که شما در طول سفر دارید، خدماتی که دریافت می‌کنید، نوع پرواز، درجه هتل و غیره.

از مهمترین مواردی که در قیمت تور سامویی تاثیرگذار است انتخاب ماه مناسب برای سفر به این جزیره دوست داشتنی می‌باشد. چرا که در بعضی از ماه‌های سال به دلیل وجود آب و هوای مطبوع در این جزیره، ازدحام گردشگر در این منطقه بسیار زیاد می‌باشد و بالطبع هزینه خرید تور نیز افزایش پیدا می‌کند.

اگر قصد دارید در سریع ترین زمان ممکن دست به خرید تور سامویی نوید گشت بزنید وارد وب سایت این مجموعه به آدرس زیر شوید.

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تایلند/تور-سامویی

سامویی در کجاست؟

این جزیره زیبا از نظر طبیعی دارای جذابیت‌های بسیار زیادی می‌باشد و تقریبا تا اواسط قرن بیستم توجه ویژه‌ای به این جزیره نمی‌شد و حتی رفت و آمد به آن نیز بسیار سخت و دشوار بود.

طی سال‌های اخیر تحولات بسیار زیادی در صنعت گردشگری این جزیره رخ داد و نخستین بار در سال ۱۹۷۱ میلادی گردشگران وارد این منطقه شدند و سالانه توجه ویژه‌ای به این منطقه شد.

جزیره سامویی دارای دو فصل گرم استوایی و فصل بارانی می‌باشد. در بیشتر فصول سال در سامویی آب و هوا گرم و خشک می‌باشد و تنها در ماه نوامبر می‌توانید شاهد بارش باران باشید. به طور کلی سامویی دارای آب و هوای مطبوعی می‌باشد و آن هم به دلیل وجود این منطقه در بخش بسیار خوبی از کشور تایلند می‌باشد.

آیا پرواز مستقیم به جزیره سامویی وجود دارد؟

پرواز مستقیم از ایران به سامویی وجود ندارد و برای سفر به این جزیره دوست داشتنی باید از یک ایرلاین خارجی نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز برای خرید تور سامویی

شاید این سوال نیز برای شما ایجاد شده باشد که بهترین زمان برای سفر به سامویی چه زمانی است؟

از لحاظ آب و هوایی سفر به سامویی مانند شهرهای دیگر کشور تایلند به دو بخش لو سیزن و های سیزن تقسیم می‌شود. از ماه نوامبر تا می به دلیل معتدل بودن هوا، گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر می‌کنند و بالطبع هزینه سفر به این منطقه در این ماه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

جزیره سامویی به عنوان یک جزیره منحصر به فرد و دیدنی دارای جاذبه‌های بسیار زیادی می‌باشد که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر تلقی می‌شوند. اگر به این منطقه سفر کردید سعی کنید از تمامی مکان‌های سیاحتی آن دیدن کنید. از جمله مهم‌ترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری در جزیره سامویی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • مجسمه بزرگ بودا که حدود ۱۲ متر ارتفاع دارد.
  • آبشار نا موانگ که یکی از جاذبه‌های طبیعی این جزیره فوق العاده به حساب می‌آید.
  • پناهگاه فیل‌ها.

مواردی که عنوان کردیم تنها تعدادی محدود از جاذبه‌های گردشگری این مقصد دوست داشتنی می‌باشد. برای اینکه بیشتر با این جاذبه های دیدنی آشنا شوید می‌توانید از آژانس‌های هواپیمایی مشورت بگیرید و ابهامات خود را در این زمینه به صورت کامل رفع نمایید.

نوید گشت آژانس مسافرتی قابل اعتماد شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. خدماتی که در حین سفر دریافت می‌کنید با رتبه آژانس هواپیمایی ارتباط بسیار نزدیکی دارد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از آژانس‌های معتبر هواپیمایی انجام دهید تا دغدغه‌ای از بابت خرید تور، رزرو هتل و غیره نداشته باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت، تلفن و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

این آژانس با به کارگیری افراد خبره و با تجربه در زمینه فروش تور و رزرو هتل بهترین خدمات را در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهد.

توجه داشته باشید برای خرید تور سامویی نیاز به اخذ ویزای تایلند دارید. برای دریافت آن باید هزینه‌ای را بپردازید. البته ارائه مدارکی که عنوان کردیم نیز در دریافت ویزای تایلند الزامی است.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا