خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوشیدن ناگهانی یک چشمه در نزدیکی دریاچه ارومیه [+ویدئو]

پایگاه خبری رکنا نوشت: طی روز‌های اخیر فیلم‌هایی در صفحات محلی آذربایجان غربی منتشر شده که از جوشیدن ناگهانی یک چشمه در نزدیکی دریاچه ارومیه حکایت دارد. این جوشیدن چشمه مبحث عجیبی نیست.

طی روز‌های اخیر فیلم‌هایی در صفحات محلی آذربایجان غربی منتشر شده که از جوشیدن ناگهانی یک چشمه در نزدیکی دریاچه ارومیه حکایت دارد.

این اتفاق عجیب نیست.در  دوره دبستان در مورد چشمه ها خوانده بودیم .چشمه نوعی منبع آب جاری از آب های زیر زمینی است و زمانی ایجاد می شود که آب در حال حرکت زیر زمین راهی به سطح پیدا کرده و از دل زمین بیرون بیاید. به عبارت دیگر محلی است که در آن جا آب به طور طبیعی از دل زمین به بیرون جریان پیدا می کند. چشمه ها گاهی اوقات به صورت موقتی (مثلا فقط بعد از بارش شدید باران) ایجاد شده و گاهی به صورت جریان آب دائمی هستند.


چندثانیه در کانال تلگرامی خود نوشت: ویدیوهایی از جوشیدن ناگهانی یک چشمه نزدیک دریاچه ارومیه در صفحات محلی آذربایجان غربی منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل خشک شدن دریاچه ارومیه بی آب شدن چشمه‌های اطراف دریاچه است که در روزهای گذشته انتشار فیلمی که از جوشیدن ناگهانی یک چشمه پرآب در کنار دریاچه حکایت دارد امیدها را به زنده شدن این دریاچه زنده کرده است.


همشهری آنلاین نیز نوشت: طی روزهای اخیر فیلم‌هایی در صفحات محلی آذربایجان غربی منتشر شده که از جوشیدن ناگهانی یک چشمه در نزدیکی دریاچه ارومیه حکایت دارد.

یکی از مهم‌ترین دلایل خشک شدن دریاچه ارومیه بی آب شدن چشمه‌های اطراف دریاچه است که در روزهای گذشته انتشار فیلمی که از جوشیدن ناگهانی یک چشمه پرآب در کنار دریاچه حکایت دارد امیدها را به زنده شدن این دریاچه زنده کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا