خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی جذاب تاتنهام – چلسی دوشنبه 15 آبان 23:30

پخش زنده بازی جذاب تاتنهام – چلسی را در لیگ جزیره ( لیگ برتر انگلیس) دوشنبه 15 آبان 23:30 در لینک زیر ببینید:

https://www.aparatsport.com/m/BWl5de6d7B176C0

تنها تیم لیگ انگلیس که هنوز شکست نخورده است

تنها تیم لیگ انگلیس که هنوز شکست نخورده است

پایگاه خبری فوتبالی – آنژه پوستکوگلو  و تیمش شروع فصل شگفت انگیزی در لیگ انگلیس داشته اند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در حالی دوشنبه شب به مصاف چلسی می رود که باید در این بازی پیروز شود تا صدرنشینی لیگ انگلیس را حفظ کند. در حقیقت منچسترسیتی فعلا با یک بازی بیشتر، یک امتیاز از انها پیش افتاده است.

شکست آرسنال باعث شد تا تاتنهام همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ انگلیس باشد. تیم پوستکوگلو در حالی دربی لندن را مقابل چلسی برگزار می کند که برایشان خیلی مهم است تا به روند خوبشان ادامه بدهد و متوقف نشوند.

تاتنهام با هشت برد و دو تساوی، روند بسیار خوبی را در این فصل داشته و تنها تیم بدون شکست مسابقات است. آرسنال و لیورپول فقط یک شکست داشته اند در حالی که منچسترسیتی با گواردیولا دو بار مزه شکست را چشیده است.

تاتنهام با رهبری مدیسون و سون، امید زیادی دارد تا به روند خوبش ادامه بدهد هر چند که این بازی برای چلسی که از ده بازی دوازده امتیاز گرفته نیز خیلی مهم است. تاتنهام در بازی اخیرش در لیگ انگلیس مقابل کریستال پالاس با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود که وارد و سون گلهای تیم پوستکوگلو را در ان بازی به ثمر رسانده بودند. پیروزی در بازی دوشنبه شب مقابل چلسی نیز به آنها کمک می کند تا برای یک هفته دیگر صدرنشین باشند.


طرفداری | آنژ پوستکوعلو و تاتنهام میزبان چهره‌ای ویژه خواهند بود. مائوریسیو پوچتینو که 4 سال هدایت اسپرز را برعده داشت، در مقام سرمربی چلسی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. اسپرز تا پایان هفته دهم در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و چلسی با عملکردی کمتر از حد انتظار، وضعیت مناسبی را سپری نمی‌کند. پل مرسون در کارشناسی بازی دو تیم، شانس زیادی برای آبی‌ها قائل است. کارشناس اسکای ضمن پیش‌بینی برد چلسی گفته است:

بازی مقابل تاتنهام می‌تواند برای تیم مائوریسیو پوچتینو عالی باشد. در مقابل لیورپول و آرسنال در استمفوردبریج، در هر دو بازی چلسی تیم بهتری بود. آن‌ها مقابل تیم‌هایی که به دفاع می‌پردازند مشکل دارند؛ لیورپول و آرسنال بازی تهاجمی به نمایش گذاشتند و به نظرم تاتنهام با توجه به سبک بازی‌اش بازی مناسبی برای چلسی خواهد بود. شکی وجود ندارد که اسپرز مجبور است مقابل حریفش حمله کند. آن‌ها صدرنشین هستند و مجبورند مانند ده بازی گذشته به روند خودشان ادامه دهند، اتفاقی که به نفع چلسی است. نیکولاس جکسون و رحیم استرلینگ می‌توانند روی ضدحملات از مشکلات خط دفاع اسپرز استفاده کنند. اگر چلسی شکست بخورد، شوکه خواهم شد. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا