خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۱۰ اسفند سود سهام عدالت متوفیان به وراث داده می شود؟


معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت #سپرده‌گذاری مرکزی به«سنا» خبر داد:

وراث #سهام عدالت آگاه باشند/ ۱۰ اسفند، فرصت تازه برای دریافت #سودمتوفیان

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین تکلیف #سهام عدالت متوفیان اشاره و اعلام کرد: اگر وراث تا ۱۰ اسفندماه امسال به یکی از بانک‌های منتخب و شرکت‌های کارگزاری مراجعه و مدارک خود را در سامانه میراث تکمیل کنند، #سودسهامعدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب آنها واریز خواهد شد.

محمود حسنلو به آخرین اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تاکید کرد و به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، گفت: فرآیند تقسیم ارث متوفیان سهام عدالت بین وراث از طریق سامانه «میراث» در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: انتقال سهام توسط یکی از وراث یا نماینده آنها که در سجام احراز هویت شده، از طریق مراجعه به یکی از شعب سراسر کارگزاری‌های بورسی یا یکی از شعب بانک‌های ملی، تجارت، پارسیان و ملت انجام می‌شود.

حسنلو خاطرنشان کرد: تمامی فرآیند اجرای این اقدام، رایگان بوده و لازم نیست وراث هیچ‌گونه مبلغی را پرداخت کنند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تاکید کرد: همچنین هر یک از وراث می‌توانند به صورت جداگانه و با مراجعه به درگاه ذینفعان #بازار_سرمایه به آدرس https://ddn.csdiran.ir نسبت به پرونده خود آگاهی پیدا کنند.

وی اعلام کرد: به محض تشکیل پرونده در یکی از شعب، وضعیت پرونده همه وراث در سایت https://ddn.csdiran.ir قابل مشاهده خواهد بود.


اگر نمی توانید خودتان در سامانه های مربوط به سازمان بورس ثبت نام کنید یا موفق به این کار نشده اید می توانید به یکی از دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنید. تا امور سهام عدالت متوفی را انجام دهید. شایان ذکر است که انجام خدمات در دفاتر پیشخوان شامل هزینه خواهد بود. همچنین برای احراز هویت حضوری سجام نیز می توانید اقدام کنید.

همچنین افراد وارث می توانند با داشتن سجام پورتفوی فرد فوت شده را چک نمایند تا از میزان سهام عدالت وی و یا داشتن و نداشتن آن نیز مطلع شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا