خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استمداد کمال الدین پیرموذن از رهبری

کمال الدین پیرموذن در یادداشتی با طرح ادعای اعمال نفوذ در رد صلاحیت خود نوشت:

متاسفانه مجددا ردصلاحیت شدم.

این شکل و شیوه حذف چهره های موثر و مردمی منطقه اردبیل در انتخابات مجلس بلاشک موجب سردی فضای انتخابات خواهد شد.

رد صلاحیت پیرموذن سیلی محکمی است بر صورت مردم شجاع و فهیم منطقه اردبیل که با شنیدن خبر تایید صلاحیت بنده موجب شور و شوق مردم و مخصوصا جوانان اردبیل شده است.

ضمن ابراز خوشحالی از دخالت مقام معظم رهبری در تایید صلاحیت پزشکیان از تبریز، انتظار دستور موکد ایشان برای تایید دیگر چهره های محبوب مردمی آذربایجان وسایر استانهای اقوام دیگر غیور ایرانی به تحقق برگزاری انتخابات گرم و عادلانه و پرشور منجر شود.

و هم اینکه مجلس آتی توان تحول در تقنین را دارا باشد . شک ندارم رد صلاحیت ناعادلانه و ناجوانمردانه من از ذهن و نظر مردم فهیم منطقه اردبیل پاک نخواهد شد و در تصمیم آنها برای شرکت در انتخابات بیش از پیش سرنوشت ساز خواهد بود به قول حکیم شیرازی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی!

باتوجه به تماس های مردمی تردید ندارم که مردم شجاع و شریف منطقه اردبیل و نیر و نمین خود وارد چنین صفحه و صحنه مهندسی انتخابات در اخرین روز رسیدگی به اعتراضات نخواهند شد.

مضافا اصرار هوادران کثیرم ودلسوزان سایراقوام ایرانی بر طرح مورد مطروحه و اظهار موضوع مرا مجاب کرد وگرنه سرنوشت خویشتن را درنجف اشرف بعنوان صدقه از مولا علی درخواست کردم، پسندم آنچه را مولا جانم امام علی (ع) رقم زند.

کمال الدین پیرموذن، سخنگوی مجمع کاندیداهای اصلاح‌گر مطالبه‌گر غیور ایرانی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام بنده درستی در تهران زندگی میکنم ولی زمان قدیم که نیست ارتباط سخت باشد هر روز با اقوام خود ارتباط داریم چنین ایده‌ای صحت ندارد حالا تو هم می خواهی از یه جای خودت را بگیری بعدشم تشریف فرما شوید آمریکا پیش اون یکی ضدانقلاب چه روی دارید شما اصلاح طلب وطن فروش

    1
    2
  2. سیلی به صورت مردم تایید صلاحیت شما در دوره های قبلی بود.
    ضمنا شما که همیشه رهبری را متهم به دخالت می کردید چطور حالا از ایشان توقع دخالت دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا