خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر مهم درباره پیامک یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی

همزمان با تصمیم‌های جدید دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌‌هایی با عنوان یارانه و کالابرگ الکترویکی هستیم.

خبر مهم درباره پیامک یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی

به گزارش تسنیم، همزمان با برنامه‌های جدید دولت برای یارانه نقدی و کالابرگ الکترویکی، بازار پیامک‌های جعلی با عناوین غیرواقعی در خصوص یارانه داغ شده است.

در روزهای اخیر، همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال، یکی از این پیامک‌ها  در ادامه قابل مشاهده است. در این پیامک، از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی، از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح، یک لینک مشکوک با آدرسی نا معتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال‌کنندگان آن، سود‌جویی از مردم است.

یارانه

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرار شده بود، حذف شده و به صورت یکجا یارانه‌های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیش‌تر، از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص ارسال لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شوند، هشدار داده شده بود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام یک خواهشی داشتم از مسئولین عزیز
    تو رو به اون خدایی که می پرستید اگر چیزی به مردم ندهید بخدا مردم راحت تر زندگی میکنند. هر فروشگاهی رفتم مردم سردرگم هستند نمیدونن چی به چیه حتی خودتون هم نمیدونید چیکار میکنید. بزارید مردم خودشون یه راهی پیدا میکنند شما فقط خراب میکنید.

    170
    5
  2. سلام وعلیکم،آیا بعنوان مسئول نه بعنوان یک فرد از آحاد جامعه ایی که فقر کمر بیش از ۸۰ درصدشان را تا نموده، از تصمیمات خلق الساعه شما،در وحشت وهراس نیفتند؟ من ده ها نفر رو میشناسن یارانه موازنه زندگی اوناست! با مردم باشین،اکثر این مردم در بحبوحه ها شما رو یاری کرده ومیکنند،اصلا کلام مولا ع در نامه ۵۳ به جناب مالک رضی الله عنه که نقشه راه است دقیقا تاکید موکد همین است که مبادا ایشان را فراموش کنی،اینان یاوران ما در تنگنا ها بر عکس مرفهین که همیشه طلبکار و بی خاصیت برای حکومت،ایشان پشتیبان ما هستند،وقرآن سند راه حکومت را به فقرا داده..ونرید آن نمن علی الذین استضعفو….. خواهشا بداد مردم برسید که نفع یوم الحسرت همین است،،اگر مایل بودید با ۳۵ سال تحصیل میتونم بار بدوش بگیرم،چون فهمیدم کمترینم،فدای همه نوکران مردم فقیر یاعلی…

    74
    12
  3. همین دیر واریز کردن شما باعث شده که سودجوهایی که پلیس فتا نمیتونه بگیرنشون همین چند قاز یارانه رو از ملت درمانده بالا بکشن ،ده روزش واسه دولت بفیم واسه دزدها،ملت هم باد هوا بخورن.

    77
  4. قیمت 11قلم سبد کالایی که دولت اعلام کرده با قیمت فروشگاههای معرفی شده ازجمله افق کورش اصلا”مطابقت ندارد. 10قلم ازاین سبدرا از افق کورش خریدم شده 12384500ریال که 2687486باکالابرگ و9697014دریافت نموده برخی ازاقلام هم کمتر از چیزی بوده که دولت اعلام کرده،

    53
    5
  5. چرا وقتی وارد برنامه (اپلیکیشن شما ) شدم مانده اعتبار یارانه من صفر شده بود. در صورتی که من اصلا بصورت کالابرگی خرجش نکرده بودم !!!

  6. فروشگاها خرید میکنیم میگن کالا برگ سیستم قطع شده به نظرم همون یارانه نقدی خیلی بهتره وقتی هم کالا برگ سیستمش قطع نیست پول بیشتر خرید را از جیب باید بدیم.

  7. مسولیت محترم با بچه کوچیک ۲ساهت تو سرما تو صف فروشگاه بودم آخرش هم گفتن سبد کالا بهت تعلق نگرفته
    در صورتی ک مستاجرم و درآمدمون کارگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا