خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان هم صدایش از ماجرای 64 ویلای یک آقازاده درآمد

روزنامه کیهان از مسئولان قوه قضائیه خواست نام آقازاده‌ای که ۶۴ ویلایش در نوشهر تخریب شد، منتشر شود. 

به گزارش کیهان،  چرا اسم‌های افراد دارای فساد اقتصادی و این چهره مشهور اقتصادی (با 64 ویلای غیرمجاز فرزندانش) که چند روز قبل رسانه‌ای شد را به مردم نمی‌گویید که مردم این افراد بدذات را بشناسند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نمیدانم چه سیاستی ست. این کتمان کاری که خودشان بی آبرو هستند و قوه قضائیه برایشان آبرو می خرد آیا کاری خیرخواهانه است که نام افراد را نمی برند برای آرامش مردم است یا واقعا کاسه ای زیر نیم کاسه است که نام کثیفشان برده نمی شود ایکاش از ابتدا ی انقلاب نام خلافکاران برده میشد ولی چون اکثرا جزو افساد طلبها هستند و دیانتی ندارند پشت هم رو دارند که قدرت مملکت رو بدست بگیرند اگرچه قدرت اقتصادی چهل سال است که بدست اصلاح طلبهاست که گند زدند به اقتصاد ایران مردم را به ناراحتی انداخته اند و بپای نظام مینویسند
    . فقط رهبر عزیز و فهیم و مظلوم بودند♥️ که در مقابل آنها می ایستاد لذا اینهمه هجمه بسوی اوست

    12
    38
  2. الان نمیگن چون میخان اسم صاحباشون عوض کنن بندازن گردن دولتهای قبل دیواری کوتاهترازدولتهای قبل پیدانمیشه

    37
    3
  3. از نظر من به عنوان یک شهروند، کیهان و اقای شریعتمداری عادل و صادق نیستند. در دولت قبل به شدت منتقد و در این دولت به شدت متملق!؟ این نوع رفتار اسلامی نیست. اخر کار همه در یک وجب خاک ارام خواهیم گرفت. خوب است ایندگان ازمون به خوبی یاد کنند. دنیا ارزش ندارد.

  4. باید از دست اندر کاران نیز سوال شود چرا اجازه داده اند که یک نفر بدون مجوز تا این حد ۶۴ ویلا را بنا کند ؟؟؟؟؟؟ بهر حال ضمن مجازات دست اندر کاران همان که در بالا نظردادم بقیه بعد از چهار ویلا را اجاره بشرط تملیک به قید قرعه به ازدواج اولی ها بدهند و اجاره اش را به کمیته امداد و بهزیستی بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا